XXL Nutrition

stoned

zo, ik ga een filmpje kijken :wave:

(king's ransom)

:wave: have fun

en sanca skon filmpke laat maar eens weten want moet even zien hoe ik de komende weken door moet komen

en ik ben terug van werken, heel het weekend gewerkt haha..
vrijdag wel in de jaccuzie chill dvd gekeken met vrienden en gisteravond met 3 maten waaronder mn neef ff shizzle gehaald en relax gesmoked :thumb:

mn voeten doen pijn nu :D morgen weer werken en dan ben ik volgend weekend lekker vrij en ga ik iets doen met dat ene chickie waar ik het laatst over had :cool: we gaan naar de stad en daarna een film kijken ofzo bij iemand thuis :)

alleen een probleempje.. ik hou niet van playerig gedrag... maar vrijdagavond kreeg ik rond 9 uur een smsje.. was op mn werk.. ik lees m: hey schatje, ik zit in de auto naar zeeland, we gaan zeilen. ik mis je.. xxx
wat moet je daar nou mee? :dunno: echt een uber lekkerding (a)
dus ik lief terug gesmst en sinds vrijdag smsen wel dit weekend relax maar ze wil binnenkort ook iets afspreken enzo dus dan zit ik dalijk met 2 chickies en die zitten bij elkaar op school haha. vorige keer had ik dat ook en dat liep niet zo goed af want toen ze elkaar telefoon zagen zagen ze bij elkaar mijn smsjes (a)

geef is advies loca :D

dope shit :cool:

nice, old school :p :cool:

kom net terug van smoken, was best stoned :p nu al iets minder, maar kan nog steeds om alles wat ook nog maar enigsinds grappig is lachen :p Kheb wel een nieuw woord erbij: Pedo+Emoe [emo]= Pedoe [don't ask]

:woot: amateurtje ook :D

:roflol: je hebt je goed geamuseerd :D

yup :D

Komt een turkse vrouw bij de dokter en zegt "K*tje auw, k*tje rood"
Dus de dokter bekijkt het k*tje en geeft na wat denk en zoekwerk een zalfje mee.
De volgende dag komt ze weer bij de dokter, en zegt weer hetzelfde "K*tje auw, k*tje rood"
De dokter doet nog wat meer speurwerk en geeft een ander zalfje mee.
En ja hoor, de volgende dag staat ze weer bij de dokter op de stoep "K*tje auw, k*tje rood"
De dokter geeft gelijk een zalfje mee en zegt "dit is het sterkste zalfje, hiermee zal het overgaan"
Maar de vrouw staat alweer bij de dokter, en nog steeds hoor "K*tje auw, k*tje rood"
De dokter denkt heel even na, loopt naar het keukenkastje en pakt een pakje rattengif. De vrouw neemt het aan en leest de text "Waarschuwing, niet voor oraal gebruik!"
A fijn, de volgende komt de vrouw weer bij de dokter en zegt "K*tje auw, k*tje rood, Ali likken Ali dood"

:roflol:

yup :D

Komt een turkse vrouw bij de dokter en zegt "K*tje auw, k*tje rood"
Dus de dokter bekijkt het k*tje en geeft na wat denk en zoekwerk een zalfje mee.
De volgende dag komt ze weer bij de dokter, en zegt weer hetzelfde "K*tje auw, k*tje rood"
De dokter doet nog wat meer speurwerk en geeft een ander zalfje mee.
En ja hoor, de volgende dag staat ze weer bij de dokter op de stoep "K*tje auw, k*tje rood"
De dokter geeft gelijk een zalfje mee en zegt "dit is het sterkste zalfje, hiermee zal het overgaan"
Maar de vrouw staat alweer bij de dokter, en nog steeds hoor "K*tje auw, k*tje rood"
De dokter denkt heel even na, loopt naar het keukenkastje en pakt een pakje rattengif. De vrouw neemt het aan en leest de text "Waarschuwing, niet voor oraal gebruik!"
A fijn, de volgende komt de vrouw weer bij de dokter en zegt "K*tje auw, k*tje rood, Ali likken Ali dood"

jonko you dead man ?!

noooh Sanca

maare, wat is er laf aan? ik vind het hoogstens droog... maar vooral geniaal, humoristisch en heldhaftig.
Misschien is zij wel een total b*ch die hem normaal mishandelt ofzo, wie weet? :dunno:

noooh Sanca

maare, wat is er laf aan? ik vind het hoogstens droog... maar vooral geniaal, humoristisch en heldhaftig.
Misschien is zij wel een total b*ch die hem normaal mishandelt ofzo, wie weet? :dunno:

:dunno:

zal toch wel goed zijn aangekomen, moet ie eens met mij doen :D

ik ga stilletjes crashen

nighty night :wave:

Terug
Naar boven