MuscleMeat

stoned

sletjuhz!

Ik wilde net iets liefs schrijven over Jonko..
dat het zo'n aardige jongen is en dat hij voor zijn gevoel aandacht en liefde tekort komt in het stonedtopic..
Krijgen we zo'n begroeting :cool:

:kiss:

Ik wilde net iets liefs schrijven over Jonko..
dat het zo'n aardige jongen is en dat hij voor zijn gevoel aandacht en liefde tekort komt in het stonedtopic..
Krijgen we zo'n begroeting :cool:

:kiss:

ik voel me zo zielug! :o

:D

ik wil een chocoblunt, puur w33d, skunk mix! :lick:

maar jonkomans.. jij vond blowen toch "niet stoer" ?
en geen choco voor jou je bent niet in de bulk ja :D

daaaaamn ik ben knetterstoned, juist een chocoblunt, puur w33d, skunk mix
achter de kiezen :D

Gisteren nog eentje gewokt, was weeral een week geleden. Nu is het echt, ma dan ook echt de laatste keer :p
NLX en de andere was jack herror of zoiets.
Ik ben een uurtje wakker maar precies nog stoned van gisteren..

hihi dat doe je goed maiskorrel :D

vandaag had ik op school een voetbal toernooi, ik zat in de jongens kleedkamer wat te eten en ff uit te rusten van de gespeelde westrijd, komen opeens 5 dames de kleedkamer binnen (die zitten bij mij in de klas) zeggen ze dat ze hier moeten omkleden (we waren klaar en mochten gaan) omdat de andere kleedkamer ramvol was, klopte ook, daar zaten 40 vrouwen in ofzo. ze waren beetje aan het treuzelen en aan het geinen met mij maar ik bleef gewoon rustig opeens zo'n meisje: ben ik nou een sl*t als me gewoon ga omkleden als sander erbij zit? die andere zo: nee hoor, doen wij ook nu!
ik DACHT: this must be heaven! :D
dus hun omkleden met hun mooie hipsters, stringetjes, bh's mooie buikjes, billetjes! ik kon alleen maar zitten met mn krentenbol en water haha ik was niet aan het staren want dan doen ze het geen 2e keer dus keek gewoon rustig voor me uit terwijl we gezellig zaten te praten over koetjes en kalfjes.
joyce, die langs me stond om te kleden die was wat later binnen gekomen en die trok dr broek ook maar naar beneden, mooi zwart stringetje kwam te voorschijn, zo gaan met dr bille voor mn gezicht staan( ik zat) begint ze met dr bille te schudden! iedereen lachen, ik ook, was echt geweldig! had ze dr broek aan maar aan de voorkant dr knoopjes nog open, gaat ze zo met dr voorkant van dr broek die dus half open was voor mn neus staan te rijen! hahaha geweldig, wat heb ik een mooi voetbal toernooi gehad!! :D:D
ik had trouwens ook al een keer eerder bij hun in de kleedkamer omgekleed omdat het bij de jongens stonk en de rest van de kerels durfden niet om te kleden bij hun maar ik wel :cool: ze hebben mogen genieten van mn heerlijke squat kontje in boxxer toen ;)

vanavond komt trouwens om half 8 nikki dvd kijken :D dat wordt gezellig :eyebrow:

Voetbal is goed voor jou dus ;)

Ik mag trouwens weer squatten en deadliften van de arts :p
eat your heart out Sandertje :D

daaaamn, gaat sander dan toch nog van straat geraken? :p

er loopt ook een topic over weed en mogelijke vorming van gyno
moest dit verband er zijn, krijgen vrouwen dan ook dikkere t**ten van weed?

:D

:shut: Ik zeg niets :shut:

Terug
Naar boven