- Waardering
- 10.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je op de meet komen sanca kan je het zelf even tjekken heer loopt ook een topic over weed en mogelijke vorming van gyno
moest dit verband er zijn, krijgen vrouwen dan ook dikkere t**ten van weed?
![]()

kun je terug naar huis zweven 
nuil niet zo kerol en kom gewoon.... sanderm+maat komen ook, en loca, dus zat mensen die ook ff meesmoken!kun je terug naar huis zweven
![]()

hahanuil niet zo kerol en kom gewoon.... sanderm+maat komen ook, en loca, dus zat mensen die ook ff meesmoken!kun je terug naar huis zweven
![]()
hij wil niet!
het zal best gezellig worden maar als ik daar in mn eentje kom aankakke ken ik helemaal niemand en dat is niet relax 
(ja sanca jij zou ook gaan!!
)
Voor hem lijkt het me pas arelaxt want híj kent dus echt helemaal niemand (ik neem aan dat ie niet op dbb zit?)

Sandertje toch... de bedoeling van een meet of meeting is toch mensen te ontmoeten (of in sommige gevallen beter te leren kennen) ?
Heb je straatangst ofzo dat je niet zonder je maatje durft?![]()
Misschien kan je wel met sanca meerijden(ja sanca jij zou ook gaan!!
)
Ik ken toch ook (bijna) niemand?
Nee het is wel relaxt om naar een meeting te gaan en dan enkel met je meegebrachte maat te kletsenVoor hem lijkt het me pas arelaxt want híj kent dus echt helemaal niemand (ik neem aan dat ie niet op dbb zit?)
Je moet zelf weten of je komt maar ik vind dit een beetje een vaag excuus
Maar dat heb ik je al eerder gezegd![]()
ik heb dit topic aangemaakt onder zijn naam
hij heeft ook wel een paar keer gereageerd hier haha.
)hey luca
waar gaan jullie heen zonder mij?ik dacht dat we vrienden waren
![]()
het check de meeting sectie!
af en toe denk ik nog wel eens zal ik er nog eentje roken maar doe het dan toch maar weer niet stel dat ik het nog net zo lekker vind![]()

hoe jij het zegt is het 'till, komende van untill

hoe jij het zegt is het 'till, komende van untill
![]()
maja![]()

till is gewoon de verkorte versie van until, officieel is het dus 'till
maja, effe bijkomen van de 30 cm joint van gisterwel gedeeld..