AndroidHealthClinic

stoned

a'dam ligt zo ver :(

doe maar zo! ik weet genoeg!

het is till ;) haha

nuil niet zo kerol en kom gewoon.... sanderm+maat komen ook, en loca, dus zat mensen die ook ff meesmoken! :D kun je terug naar huis zweven ;)

sanderm+maat gaat waarschijnlijk niet meer door :( hij wil niet!
en ik mn eentje van ehv naar a'dam afreizen naar een stel brede mafkezen zie ik niet zitten ;) het zal best gezellig worden maar als ik daar in mn eentje kom aankakke ken ik helemaal niemand en dat is niet relax ;)

Sandertje toch... de bedoeling van een meet of meeting is toch mensen te ontmoeten (of in sommige gevallen beter te leren kennen) ?
Heb je straatangst ofzo dat je niet zonder je maatje durft? :p
Misschien kan je wel met sanca meerijden :D (ja sanca jij zou ook gaan!! :mad: )
Ik ken toch ook (bijna) niemand?
Nee het is wel relaxt om naar een meeting te gaan en dan enkel met je meegebrachte maat te kletsen :rolleyes: Voor hem lijkt het me pas arelaxt want híj kent dus echt helemaal niemand (ik neem aan dat ie niet op dbb zit?)
Je moet zelf weten of je komt maar ik vind dit een beetje een vaag excuus
Maar dat heb ik je al eerder gezegd ;):D

hey luca :wave:

waar gaan jullie heen zonder mij? :sad: ik dacht dat we vrienden waren :treuren:

Sandertje toch... de bedoeling van een meet of meeting is toch mensen te ontmoeten (of in sommige gevallen beter te leren kennen) ?
Heb je straatangst ofzo dat je niet zonder je maatje durft? :p
Misschien kan je wel met sanca meerijden :D (ja sanca jij zou ook gaan!! :mad: )
Ik ken toch ook (bijna) niemand?
Nee het is wel relaxt om naar een meeting te gaan en dan enkel met je meegebrachte maat te kletsen :rolleyes: Voor hem lijkt het me pas arelaxt want híj kent dus echt helemaal niemand (ik neem aan dat ie niet op dbb zit?)
Je moet zelf weten of je komt maar ik vind dit een beetje een vaag excuus
Maar dat heb ik je al eerder gezegd ;):D

die maat is sjoerdhaas ;) ik heb dit topic aangemaakt onder zijn naam:p hij heeft ook wel een paar keer gereageerd hier haha.
ik vind het niet vaag, ik ga daar niet heen om vrienden te maken ofzo maar om een goeie tijd te hebben en als ik daar dan zo zit.. ik weet het niet haha.
stel het was een meeting van het forum: lekkerevrouwen.nl dan was ik zeker gekomen... haha. (no hard feelings loca :kiss: )

hey luca :wave:

waar gaan jullie heen zonder mij? :sad: ik dacht dat we vrienden waren :treuren:

up to date blijven kerel ;) het check de meeting sectie!

ik kom ook alleen heb niks om mee te smokkelen :p

kukident wel opletten he

en sanca ik moet ook vanuit belgie gaan dus .

drugs zijn slecht!!:mad:

af en toe denk ik nog wel eens zal ik er nog eentje roken maar doe het dan toch maar weer niet stel dat ik het nog net zo lekker vind :(

af en toe denk ik nog wel eens zal ik er nog eentje roken maar doe het dan toch maar weer niet stel dat ik het nog net zo lekker vind :(

dan heb je genoten van een lekker jointje? wie doe je er kwaad mee?
als je vrouw het niet wil moet je het niet doen of pas na overleg maar ik doe er niemand kwaad mee..

:orly:

:sukkeltje: hoe jij het zegt is het 'till, komende van untill :rolleyes:

maja :who:

je hebt verschil tussen till en untill

till = tot
until = totdat

heb geprobeerd het op te zoeken in een online engels woorden boek maar daar werd ik ook niet veel wijzer van ;)
maar squat until you drop klinkt gewoon niet, daarom denk ik dat het fout is want je hoort namelijk wel vaker fight till you die ofzo snapje..

till is gewoon de verkorte versie van until, officieel is het dus 'till
maja, effe bijkomen van de 30 cm joint van gister :D wel gedeeld..

till is gewoon de verkorte versie van until, officieel is het dus 'till
maja, effe bijkomen van de 30 cm joint van gister :D wel gedeeld..

30cm, das geen kleine vriend :D
toen ik op een hockeyfeest was met alleen maar geile vrouwen belde een maat op: we hebben een 25cm J! help mee!! haha dus ik en mn maat weggegaan van dat hockey feest en lekkah wezen smoken :D

Terug
Naar boven