AndroidHealthClinic

stop met anabolen ga voetballen

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
’Rots van Kampen’ nog steeds bankdruk-kampioen AC Milan

Stam: ’Zlatan kwam twee kilo tekort’

Door onze Telesportredactie

Updated Vandaag, 08:24
Vandaag, 08:21 in VOETBAL

Jaap Stam heeft zaterdag na zijn glorieuze debuut als PEC Zwolle-trainer (3-1 zege op Feyenoord) opheldering gegeven over de status van zijn bankdruk-record bij AC Milan.


Volgens geruchten was de Rots van Kampen zijn status als sterkste Rossoneri-speler ooit kwijtgeraakt aan Zlatan Ibrahimovic, maar de inmiddels 46-jarige oefenmeester wees dat verhaal direct naar het land der fabelen.

„Nee, dat klopt niet. Ik had iets van 300 kilo. Zlatan kwam twee kilo tekort, geloof ik. Volgens mij had hij 298”, aldus een breeduit glimlachende Stam in gesprek met FOX Sports.






300 kg en 298 kg bankdrukken lol
 
Laatst bewerkt:
300kg bench. Goed bezig onze japie!
 
Ik heb mij zojuist weer ingeschreven bij de lokale voetbalclub! :cool:
 
Gezien de omschreven lach, moet dit niet als hyperbool opgevat worden?
 
Past beter bij humor en geouwehoer..
 
:roflol: wat is dit nou weer :treuren:
 
Jaap Stam is vroeger wel regelmatig positief getest op nandrolon.
 
Dat is gewoon waar geloof ik. Alleen dan wel in ponden.

Zo bijzonder is het toch niet dat als je kuurt 140 kg kan bankdrukken, ook niet voor een profvoetballer. En elke profvoetballer gebruikt doping.
 
Dat is gewoon waar geloof ik. Alleen dan wel in ponden.

Zo bijzonder is het toch niet dat als je kuurt 140 kg kan bankdrukken, ook niet voor een profvoetballer. En elke profvoetballer gebruikt doping.

Nog best wat hoor.

Zeker gezien ze fitness waarschijnlijk maar 2x pw doen en niet krachtgericht.


Zie wel dat zlatan 95kg moet wegen? Dan is het wat haalbaarder.

Nogsteeds zie ik graag een filmpje voor ik het geloof.
 
Dat is gewoon waar geloof ik. Alleen dan wel in ponden.

Zo bijzonder is het toch niet dat als je kuurt 140 kg kan bankdrukken, ook niet voor een profvoetballer. En elke profvoetballer gebruikt doping.
De kuurtjes van profvoetballers zien er alleen wat anders uit, die spuiten geen grammen AAS weg.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De kuurtjes van profvoetballers zien er alleen wat anders uit, die spuiten geen grammen AAS weg.

Nee, maar dan is het niet heel bijzonder om 140 kg te bankdrukken.
 
Jaap Stam is vroeger wel regelmatig positief getest op nandrolon.
zowat die hele oranje lichting , davids ook , de broertjes de boer , overmars etc etc ...
Op een of andere manier zie ik japie hier wel voor aan... die 300 lbs banken dan
 
De kuurtjes van profvoetballers zien er alleen wat anders uit, die spuiten geen grammen AAS weg.
Hoe zouden deze kuurtjes er dan uit zien? Altijd al wel benieuwd naar geweest
 
Veel cocaine er ook tussen, cocaine kan je niet echt onder doping plaatsen toch? Zou eerder een paar punten pep voor de wedstrijd nemen dan. lijkt me dat die cocaine gewoon tijdens het uitgaan is dan
zelfs thc staat op de doping lijst , perfetine is heel lang een acceptabel pep middel in de voetbal wereld geweest
 
  • Like
Waarderingen: ACE
zelfs thc staat op de doping lijst , perfetine is heel lang een acceptabel pep middel in de voetbal wereld geweest
Ja ik doelde er alleen meer op dat die doping uitgaan gerelateerd is en niet echt performance enhancing. Vraag me dan af of echt al die topsporters 1 of ander middel gebruiken en wat dat dan is. Zoals ook een Badr hari in z'n gevecht tegen Rico, die transformatie lijkt mij ook met hulpmiddelen of heb ik dat verkeerd?

badrtransform-e1526589022730.jpg
 
Back
Naar boven