Fitness Seller

stop met anabolen ga voetballen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja ik doelde er alleen meer op dat die doping uitgaan gerelateerd is en niet echt performance enhancing. Vraag me dan af of echt al die topsporters 1 of ander middel gebruiken en wat dat dan is. Zoals ook een Badr hari in z'n gevecht tegen Rico, die transformatie lijkt mij ook met hulpmiddelen of heb ik dat verkeerd?

badrtransform-e1526589022730.jpg
badr is een bevestigd doping gebruiker , er is bij een inval bij hem wel wat aangetroffen .
https://www.bndestem.nl/overig/anabolen-gevonden-bij-badr-hari~ab35a49b/
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ja ik doelde er alleen meer op dat die doping uitgaan gerelateerd is en niet echt performance enhancing. Vraag me dan af of echt al die topsporters 1 of ander middel gebruiken en wat dat dan is. Zoals ook een Badr hari in z'n gevecht tegen Rico, die transformatie lijkt mij ook met hulpmiddelen of heb ik dat verkeerd?

badrtransform-e1526589022730.jpg
Dit is geen 200 test en wat winny :roflol:
 
Ja ik doelde er alleen meer op dat die doping uitgaan gerelateerd is en niet echt performance enhancing. Vraag me dan af of echt al die topsporters 1 of ander middel gebruiken en wat dat dan is. Zoals ook een Badr hari in z'n gevecht tegen Rico, die transformatie lijkt mij ook met hulpmiddelen of heb ik dat verkeerd?

badrtransform-e1526589022730.jpg

Elke topsporter gebruikt doping.

Nee, dat heb je zeker niet verkeerd.
 
Elke topsporter gebruikt doping.

Nee, dat heb je zeker niet verkeerd.
Vraag me dan af waarom er z'n gigantische afkeer tegen roids is. Dan wordt toch vrijwel iedereen die niet verder kijkt dan z'n neus lang is voor de gek gehouden?
 
Vraag me dan af waarom er z'n gigantische afkeer tegen roids is. Dan wordt toch vrijwel iedereen die niet verder kijkt dan z'n neus lang is voor de gek gehouden?

Ja, mensen weten op dat gebied gewoon heel weinig.

Maar als je een beetje goed nadenkt kun je wel een beetje nagaan dat elke topsporter gebruikt.
 
Ja, mensen weten op dat gebied gewoon heel weinig.

Maar als je een beetje goed nadenkt kun je wel een beetje nagaan dat elke topsporter gebruikt.
Ja jammer vind ik dat, als ik aangeef ooit wel eens een kuur te willen proberen wordt ik raar aangekeken en krijg ik een grote shitstorm over me heen. Als je dan zegt dat er in topsport ook gebruikt wordt kijken ze je aan alsof je gestoord bent :o
 
Hoe zouden deze kuurtjes er dan uit zien? Altijd al wel benieuwd naar geweest
Meestal niet hoger dan 250 mg per week van welke AAS dan ook. Veel gebruikt zijn testosteron en stanozolol. En kennelijk ook nandrolon; waarschijnlijk omdat dat naast testosteron de enige goedgekeurde injecteerbare AAS in NL is.
 
Meestal niet hoger dan 250 mg per week van welke AAS dan ook. Veel gebruikt zijn testosteron en stanozolol. En kennelijk ook nandrolon; waarschijnlijk omdat dat naast testosteron de enige goedgekeurde injecteerbare AAS in NL is.
greep uit de lucht maar ik vermoed zelfs balco toestanden
 
Kan me ook voorstellen dat het HGH gebruik onder de absolute top vrij hoog ligt. Genoeg spelers die maar niet af lijken te takelen of zelfs weer in topvorm raken, idioot snel herstellen van zware blessures enzv..
 
Meestal niet hoger dan 250 mg per week van welke AAS dan ook. Veel gebruikt zijn testosteron en stanozolol. En kennelijk ook nandrolon; waarschijnlijk omdat dat naast testosteron de enige goedgekeurde injecteerbare AAS in NL is.

Dit is gewoon gissen. Of praat jij met topsporters?
 
Ja, mensen weten op dat gebied gewoon heel weinig.

Maar als je een beetje goed nadenkt kun je wel een beetje nagaan dat elke topsporter gebruikt.
Normaalgezien worden geen AS gebruikt in het prof voetbalmilieu. Als dat gebeurt is dat eerder een uitzondering. Het is niet zo dat elke topsporter gebruikt. Toch niet in België. Misschien ook één van de redenen dat we niet echt meespelen op internationaal niveau.
 
Normaalgezien worden geen AS gebruikt in het prof voetbalmilieu. Als dat gebeurt is dat eerder een uitzondering. Het is niet zo dat elke topsporter gebruikt. Toch niet in België. Misschien ook één van de redenen dat we niet echt meespelen op internationaal niveau.

Je bent naïef.

Dat is pas gissen.

Nee, elke topsporter gebruikt. Punt uit.
 
Ja, maar we hebben het hier over voetballers.
 
Je bent naïef.



Nee, elke topsporter gebruikt. Punt uit.
Nee, ik ben niet naief. Je wil je eigen doping gebruik goedpraten. Ik kan je garanderen dat bvb Nafi Thiam geen doping gebruikt. Ze is nochtans olympisch kampioen. Ik heb een jeugdvriend die zes keer heeft meegedaan aan de Iron Man in Hawai en daar ooit zesde of zevende is geweest. Hij was altijd in de top 15. Die gast heeft ook nooit gebruikt en gaat binnen een paar jaar terug meedoen wanneer hij zestig is. Hij is nu triathlontrainer en traint zelf ook nog altijd. En voetballers zoals een Hazard of Mertens hebben dat ook helemaal niet nodig. Misschien dat die mensen wel bepaalde zaken krijgen om vlugger te genezen wanneer ze gekwetst zijn maar ze gebruiken geen doping of anabolen om hun prestaties te verbeteren. Ik heb mensen gekend die op hoog niveau gesport hebben net zoals Galen een paar coachen kent. Ik heb een neefje die klaargestoomd wordt voor de eerste ploeg van Anderlecht en die moet helemaal niets nemen.Die weet zelfs niet wat anabolen zijn. Wie is hier naief en zit te gissen. Ik spreek mij niet uit over Amerikanen, Chinezen en Russen maar er bestaan wel degelijk topsporters die op natuurlijke wijze hun sport beoefenen. En zeker in België.
 
Goed we kunnen wel stellen dat er in heel veel sporten op topniveau over het algemeen vaker WEL dan NIET doping wordt gebruikt. Dat er uitzonderingen op de regels zijn is ook gewoon een feit.
Ze gebruiken zelfs doping bij Jeux de Boules :rolleyes: just sayin.
 
Back
Naar boven