MuscleMeat

stop met anabolen ga voetballen

Goed we kunnen wel stellen dat er in heel veel sporten op topniveau over het algemeen vaker WEL dan NIET doping wordt gebruikt. Dat er uitzonderingen op de regels zijn is ook gewoon een feit.
Ze gebruiken zelfs doping bij Jeux de Boules :rolleyes: just sayin.

Je zou de tijden serieus zien stijgen zien in de atlethiek en andere sporten volgens mij als je met een toverstokje alle doping uit de sport kon halen. Er zullen geen records meer sneuvelen denk ik.

Ik weet het wel zeker, overigens zijn er meer soorten doping dan alleen maar anabolen steroïden natuurlijk en dat vergeten mensen vaak.

Ik weet het wel zeker, overigens zijn er meer soorten doping dan alleen maar anabolen steroïden natuurlijk en dat vergeten mensen vaak.

Tuurlijk betablockers zijn voor sommigen ook interessant. En zo is er nog een hele reeks van andere middelen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Maar dan meer als vrijetijdsdrugs. Ze zullen er niet beter door worden.

Vergis je niet, bij denksporten of sporten waarbij lichamelijke inspanning minimaal is en het brein leidend is, worden heel veel stimulerende middelen gebruikt van dexamphetamine tot Ritalin tot cocaïne etc.

Nee, ik ben niet naief. Je wil je eigen doping gebruik goedpraten. Ik kan je garanderen dat bvb Nafi Thiam geen doping gebruikt. Ze is nochtans olympisch kampioen. Ik heb een jeugdvriend die zes keer heeft meegedaan aan de Iron Man in Hawai en daar ooit zesde of zevende is geweest. Hij was altijd in de top 15. Die gast heeft ook nooit gebruikt en gaat binnen een paar jaar terug meedoen wanneer hij zestig is. Hij is nu triathlontrainer en traint zelf ook nog altijd. En voetballers zoals een Hazard of Mertens hebben dat ook helemaal niet nodig. Misschien dat die mensen wel bepaalde zaken krijgen om vlugger te genezen wanneer ze gekwetst zijn maar ze gebruiken geen doping of anabolen om hun prestaties te verbeteren. Ik heb mensen gekend die op hoog niveau gesport hebben net zoals Galen een paar coachen kent. Ik heb een neefje die klaargestoomd wordt voor de eerste ploeg van Anderlecht en die moet helemaal niets nemen.Die weet zelfs niet wat anabolen zijn. Wie is hier naief en zit te gissen. Ik spreek mij niet uit over Amerikanen, Chinezen en Russen maar er bestaan wel degelijk topsporters die op natuurlijke wijze hun sport beoefenen. En zeker in België.

Hahahaha Hazard en Mertens geen doping? Lul alsjeblieft nou niet zo dom, Dirk. Ik had jou echt wel wat slimmer dan dit verwacht.

Ja, en België zullen ze wel allemaal natty hun sport beoefenen, daarom winnen ze ook nooit wat.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat elke topsporter doping gebruikt. Ook in België.

Hahahaha Hazard en Mertens geen doping? Lul alsjeblieft nou niet zo dom, Dirk. Ik had jou echt wel wat slimmer dan dit verwacht.

Ja, en België zullen ze wel allemaal natty hun sport beoefenen, daarom winnen ze ook nooit wat.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat elke topsporter doping gebruikt. Ook in België.

Voor wielrenners een ei in een trappist,geen doping vandoen.

Dus @Robke78 zou ook mee kunnen dingen naar de top3?

Ik denk het wel hoor :D

Dan weet jij het maar beter. Ik kan je alleszins zeggen dat ik er ken of gekend heb waarvan ik 100% zeker ben dat ze niet gebruiken en ik ben er alleszins zeker van dat jij in je entourage niemand kent die op hoog niveau sport. En ja, de Belgen winnen nooit wat omdat het als Belg veel moeilijker is om doping te gebruiken wegens de strenge controles maar af en toe is er toch een uitzonderlijk talent zoals Nafi Thiam en dat meisje is ook zuiver op de graat. Kim Gevaert kon des tijds ook niet concurreren met de Amerikaanse top loopsters maar van haar weet ik ook dat ze nooit gebruikt heeft en een grote tegenstandster was van dopinggebruik. En zeg mij eens waarom je zo zeker bent dat een Hazard of Mertens doping zouden moeten gebruiken. Een voetballer kan gemakkelijk aan de top mee zonder doping of het zou moeten zijn dat hij zo mager is dat hij 10 tot 15 kg spieren zou moeten bij kweken. Voor een betere conditie moeten ze ook niets nemen want een gewone sportieve gast kan zo'n match fysiek ook aan. Een voetballer zal geen betere voetballer worden door zich te doperen maar ik ben ook van oordeel dat voetballers geen topsporters zijn. Ik heb er vroeger enkele gekend die nog in eerste klasse gespeeld hebben maar daarbuiten toch niet echt sportief waren.Geen goede lopers en toch zeer goed kunnen voetballen. In elke eerste klasse ploeg heb je misschien maar twee voetballers die toch goed kunnen lopen.
Overtuigd zijn dat elke topsporter doping nodig heeft is kort door de bocht en niet waar, maar dat weet je ook maar wanneer je zelf sportief bent en wat relaties hebt gehad in de sportwereld.

Laatst bewerkt:
Nee, ik ben niet naief. Je wil je eigen doping gebruik goedpraten. Ik kan je garanderen dat bvb Nafi Thiam geen doping gebruikt. Ze is nochtans olympisch kampioen. Ik heb een jeugdvriend die zes keer heeft meegedaan aan de Iron Man in Hawai en daar ooit zesde of zevende is geweest. Hij was altijd in de top 15. Die gast heeft ook nooit gebruikt en gaat binnen een paar jaar terug meedoen wanneer hij zestig is. Hij is nu triathlontrainer en traint zelf ook nog altijd. En voetballers zoals een Hazard of Mertens hebben dat ook helemaal niet nodig. Misschien dat die mensen wel bepaalde zaken krijgen om vlugger te genezen wanneer ze gekwetst zijn maar ze gebruiken geen doping of anabolen om hun prestaties te verbeteren. Ik heb mensen gekend die op hoog niveau gesport hebben net zoals Galen een paar coachen kent. Ik heb een neefje die klaargestoomd wordt voor de eerste ploeg van Anderlecht en die moet helemaal niets nemen.Die weet zelfs niet wat anabolen zijn. Wie is hier naief en zit te gissen. Ik spreek mij niet uit over Amerikanen, Chinezen en Russen maar er bestaan wel degelijk topsporters die op natuurlijke wijze hun sport beoefenen. En zeker in België.
voetballers dopen en hard ,

Veel cocaine er ook tussen, cocaine kan je niet echt onder doping plaatsen toch? Zou eerder een paar punten pep voor de wedstrijd nemen dan. lijkt me dat die cocaine gewoon tijdens het uitgaan is dan

Zou niets voor mij zijn. Na een nakkie is een peukie ook wel lekker.

Ja ik doelde er alleen meer op dat die doping uitgaan gerelateerd is en niet echt performance enhancing. Vraag me dan af of echt al die topsporters 1 of ander middel gebruiken en wat dat dan is. Zoals ook een Badr hari in z'n gevecht tegen Rico, die transformatie lijkt mij ook met hulpmiddelen of heb ik dat verkeerd?

badrtransform-e1526589022730.jpg

Overheem ook

alistair-ufc203-0-375x270.jpg

Terug
Naar boven