wimpienl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
kleine update, niks meer gerookt, en de behoefte om te roken is nagenoeg al verdwenen dus gaat lekkerrrrr
als ik geweten had dat het zo makkelijk zou gaan was ik er al veel eerder mee gestopt zeg...
training ging ook lekker laatste paar dagen ondanks het slechte slapen, vannacht redelijke nachtrust gehad.
ik ben vastberaden het vol te houden niet meer te roken, en ik hoop dat misschien mede BB-ers hierdoor ook gestimuleerd worden te stoppen.
als ik geweten had dat het zo makkelijk zou gaan was ik er al veel eerder mee gestopt zeg...
training ging ook lekker laatste paar dagen ondanks het slechte slapen, vannacht redelijke nachtrust gehad.
ik ben vastberaden het vol te houden niet meer te roken, en ik hoop dat misschien mede BB-ers hierdoor ook gestimuleerd worden te stoppen.

met als gevolg: meteen weer aan verslaafd en met de grootst mogelijke moeite na 1 of 2 weken weer de moed verzameld... om opnieuw te stoppen. Dan ben ik er weer een paar maanden af en begint het verhaal opnieuw. Het zijn allemaal KEUZES. Kennelijk vind ik het leuk om het mezelf moeilijk te maken... (terwijl het zo eenvoudig is). Ook nu heb ik weer 2 weken roken achter de rug (ook wel 's een dagje niet, dus niet elke dag), en juist vanmiddag weer gestopt. Ik hoop nu eens door te douwen en bij kroegbezoek in de toekomst niet weer de verkeerde KEUZE te maken. Het begint ook eentonig te worden in mijn geval. Het roken HINDERT mij om vooruit te gaan op de sportschool. Dat is DE motivatie om er af te raken. Het is ook volkomen met elkaar in tegenspraak! Met het roken richt je je lichaam te gronde, met de sportschool bouw je je lichaam op.
? Nog steeds gestopt Wimpienl !!!