MuscleMeat

Stoppen met roken..

gelukkig ben ik erop tijd mee gestopt :)

Volgende week op 2 januari precies 1 jaar gestopt :D (zonder hulpmiddelen)

Alweer een tijd aan het roken nu :o

Wel een jaar gestopt met nagelbijten!

respect voor allen die al of zijn gestopt met roken!

Dit is een 35+ topic......wij zijn geen pubers meer die zich afvragen of men wellicht denkt dat iets gay is.

Haha lol, nee je waarschijnlijk bent te druk bezig om trots op jezelf te zijn omdat je gestopt bent met zuigen aan een te duur, te ongezond stokje.

Gisteren gestopt met roken. Wel ****ing chagrijnig als iets pff:o

Gisteren gestopt met roken. Wel ****ing chagrijnig als iets pff:o

Netjes dat je stopt dat chagrijnig zijn hoort er bij. Ben nu zelf ook niet te genieten 31-12-13 gestopt.

Vooral het moment dat als je op straat loopt en, iemand voorbij loopt die aan het roken is.:mad:

Beste Crashcool,

je zult bij jezelf te raden moeten gaan,....wat wil ik zijn? Een roker of een nietroker? Als jij een nietroker wilt zijn is het niet handig om jaloers te zijn op rokers. Je zou eerder medelijden met hun moeten hebben omdat zij nog steeds moeten roken.

Niemand kiest er namelijk vrijwillig voor om verslaafd te zijn aan zoiets nutteloos als giftige tabak!
Zolang jij nog steeds denkt dat rokers het beter hebben en op straat jaloers bent op deze rokers ben je echt nog niet klaar met het ontrafelen van de rookverslaving. Ik wil je mijn boek hier niet aanpraten, lees voor mijn part een ander boek, maar je zult vooral het geestelijke gedeelte van de rookverslaving moeten begrijpen. Als het spreekwoordelijke lichtje gaat branden zul je zeer dankbaar zijn dat je nooit meer zo'n giftige sigaret hoeft te roken.

Heel veel wijsheid en geluk gewenst!

Marcel

Marcel,

Had het niet over jaloers zijn. Maar gewoon de geur zelf. De tekst die je schrijft komt me bekend voor. Toevallig uit het boek van Allen Carr?

Ik rook nu al 3 maanden die troep niet meer heb een e-sigaret gekocht op http://esmokedeal.nl en damp dat nu gewoon. veel beter. Kan nu ook veel meer cardio aan.

hey iedereen ik ben van plan om maandag as te stoppen met roken, ben vandaag naar de dokter gegaan en die heeft mij zyban voorgeschreven. (werkzame stof bupropion)
alleen zit ik midden in een kuurtje dus vraag me af of het kwaad kan om die zyban pillen erbij te nemen.
iemand ervaring hier mee? kan namelijk niks op internet erover vinden....

Terug
Naar boven