Fitness Seller

Stoppen met roken..

Ik was 2 jaar gestopt en met de vakantie weer begonnen. Nu weer een week gestopt en eigenlijk vond ik alleen de eerste 2 dagen moeilijk.

Wat wel lastig is is op mijn werk in de zorg een cliënt helpen met roken dwz het vasthouden van als hij rookt. Dan heb je toch een brandende peuk in je handen en ruik je intens rook. Dat zijn lastige momenten.

Ben weer terug ;) Na deze post nog een keer gestopt begonnen en nu een maand weer gestopt. Een paar maanden eerder met blowen gestopt en twee maanden terug met alcohol. ;)

Ben net een stoplicht maar ja soms val je sta je weer op en ga je verder met voornemens.

Hoe vergaat het de stoppers hier. Ik was 13-12 gestopt en tot nu toe heb ik echt helemaal niks meer gerookt sinds die tijd. Zijn er nog meer stoppers (goede voornemers sinds 01012013 bijvoorbeeld)....

sinds 1 nov 2012 gestopt en gaan elke dag beter. ik zou zeggen...doen. Het verbaast hoe gemakkelijk het eigenlijk gaat! heb bijna 30 jaar gerookt met enkele tussenpauzes.

effe een bump, vindt het belangrijk dat deze onder da aandacht blijft.... (Sorry)

Respect voor iedereen die het volhouden om niet meer die &^^%*stok te pakken, is mij nog steeds niet gelukt....

Nogsteeds gestopt nu sinds 5 januari..

Totaal bespaard: € 1175,11
Totaal niet gerookt: 4742 peuken

Gisteren mijn electronische sigaret vanuit de uk ontvangen. Sinds gisteren geen analoge sigaret meer aangeraakt en ook geen behoefte aan.

Is een stap in de goede richting! Volgende stap champix? ;)

Champix ben ik niet zo'n fan van. Bij mij is het vooral de psychologische verslaving die ik moet kunnen bestrijden. Zolang ik regelmatig buiten kan gaan en wat damp opzuigen voel ik me veel relaxter.

Met de electronische sigaret wil ik rustig afbouwen van cartomizers met nicotinegehalte 1.8% naar cartomizers met 0% nicotine.

Champix ben ik niet zo'n fan van. Bij mij is het vooral de psychologische verslaving die ik moet kunnen bestrijden. Zolang ik regelmatig buiten kan gaan en wat damp opzuigen voel ik me veel relaxter.

Met de electronische sigaret wil ik rustig afbouwen van cartomizers met nicotinegehalte 1.8% naar cartomizers met 0% nicotine.

Oke als het jou helpt dan is het goed! Ben zelf verslaafd nu aan de fisherman friends :D
Wel al 7 maanden gestopt nu en bevalt me nog prima! 2 doosjes Champix gehad en daarna dacht ik **** it. Probeer het zonder en anders begin ik weer haha ;)

Sinds 5 juli 2013 gestopt met roken. Nu dus al iets meer dan een maand rookvrij. Ik heb meer dan 10 jaar gerookt en ben cold turkey gestopt. De eerste dagen waren verschrikkelijk. Ik had niet gedacht dat het zo'n impact zou hebben. Het is nog altijd heel moeilijk. De drang om te roken is nog zeer sterk aanwezig.

Ook heb ik sinds ik gestopt ben met roken veel meer last van mijn longen. Mijn eetlust was de eerste dagen torenhoog, maar is nu weer gestabiliseerd. Andere voordelen zoals verbeterde uithouding of eten dat beter smaakt heb ik nog niet ondervonden.

Ik hoop dat de drang om te roken binnenkort toch wat afneemt, want dit is vrij onhoudbaar.

Ik rookte gedurende meer dan 20 jaar meer dan een pakje per dag, nu sinds een 3tal weken neem ik champix en op 1 aug effectief gestopt met roken. :)

Heb er een half jaar aan zitten denken alvorens tot actie over te gaan, steeds aan het denken dat het me toch niet zou lukken, zelfs met hulpmiddelen, omdat ik gewoon te graag rookte maar met die champix lukt het totnogtoe wonderwel. Dus aan iedereen die nog twijfelt, probeer het gewoon!

Enige nadeel is dat je je zo futloos voelt als een kip, totaal geen zin meer om iets actiefs te doen, laat staan te gaan sporten. Nu ja, nog altijd beter zo dan terug te beginnen met roken, ook op financieel vlak want 200€/maand extra door niet meer te roken is mooi meegenomen. :cool:

Stoppen met roken is geen kwestie van volhouden!! Lees mijn boek "Stoppen doe je zo" en je zult voorgoed kunnen stoppen! Zonder ontwenningsverschijnselen!

Gegroet.

owwwwww DAT boek...:)

Ach kerel, mot toch af en toe wat promotie maken he.:D

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 00:33 ----------

Al gaat het heel goed met het boekje hoor...maar ik gun mijn sportvrienden natuurlijk ook een fijn leven!!;):D

Dit is een 35+ topic......wij zijn geen pubers meer die zich afvragen of men wellicht denkt dat iets gay is.

Ga vapen.
De real deal, geen shisha-pennetjes.
Volgens velen is het een fijne manier om te stoppen met roken en zo kom je nog steeds aan je nicotine. Er zijn ook e-juices zonder nicotine als je dat liever hebt.

http://www.youtube.com/watch?v=wlmKfuDZVs0

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven