gast amersfoort
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rook nu 15 jaar. Heb het vrouwtje gezegd dat als ik €5,- voor een pakje moet gaan betalen dat ik er mee kap. (rook een pakje per dag)
Gister was het moment daar dat ik voor het eerst €5,- betaalde... moet er nu toch echt aan gaan geloven.
Ben alleen bang voor gewichts(vet-) toename...

Hoi,
Ben nu precies een maand gestopt met roken. Hier en daar nog wel een Jointje, om gewoon te chillen, maar geen gewone sigaretten meer voor mij. (Heb ze zelfs in mijn kamer liggen, om Joints te draaien!)
Ik wil eigenlijk geen reclame maken, maar voor de belangstellenden; Je moet eens de DVD en/of het boek van Alan Carr proberen. Het boek heet 'Stoppen met Roken' en de DVD (welke downloadbaar is) heet 'Eenvoudig Stoppen met Roken'. Voor mij was het een eye-openener! Ben ook geen bot ofzo, maar wil het graag aanraden aangezien het mij ook heeft geholpen. Probeer het mijn vrienden ook aan te smeren, maar niemand staat er voor open of men vind het dikke onzin. Schaadt het niet, baad het niet! (sp) Ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hier over denken (na het te hebben gezien/gelezen)
Mocht je interesse hebben in de DVD, pm!
(Tevens mag je tijdens het kijken/lezen van het materiaal gewoon roken, haha.)

, ik ga morgen stoppen met roken, zat gister op 4 weken gestopt met blowen, na de helft van me leven drugs gebruikt te hebben en ik voel me al stukken beter/helderder. Let beter op me eten en hou geld over en dan hebben we het niet eens over me gezondheid en trainings regelmaat. En ik denk nu zo, wat is nou makkelijker dan iets NIET te doen
En wat sommige hier zeggen, zoek een andere hobby erbij, maar wel 1 die je geen stress opleverd ouwe.
.
Als je niet verslaafd bent, stinken sigaretten als de pest en als je hooked bent, heb je toch ook buiten het uitgaan zin erin...?Ik vraag me dan weer altijd af hoe iemand in godsnaam gelegenheidsroker kan zijnAls je niet verslaafd bent, stinken sigaretten als de pest en als je hooked bent, heb je toch ook buiten het uitgaan zin erin...?
Heb ik ook gedaan. 3 maanden gestopt nu.Weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar ben zelf gestopt met het boek 'Stoppen met roken' van Allen Carr.
Lijkt debiel, maar ben er al 4j door gestopt. De eerste dagen telkens enkele bladzijden lezen als je het moeilijk hebt en het boek erbij kan nemen... Grappig hoe hij je omgekeerd brainwasht, hielp mij echt terwijl ik van de ene dag op de andere mijn +/- 30 siggies per dag kon laten.