Ja4p
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 15%
Kouwe kalkoentje werkte voor mij tot 2x toe het beste, ben er nu helemaal mee gestopt al een jaar lang.
Voordat ik stopte vroeg ik mij de volgende dingen af.
Wanneer rook ik? ( uitbed komen, buswachten, vervelen etc.)
Heb ik dat roken nodig? (is het nou echt nodig om te roken om op de bus te wachten of kan ik misschien een spelletje op mijn iphone doen of zelfs een boterham eten)
Waarom rook ik dan? ( Meestal om het wachten en of 'stress' .)
Wat is nou het gevoel wat ik krijg van roken? ( Voel alleen een lekker gevoel in de keel)
Wat geeft roken in totaal een meerwaarde? (Zie nr 2)
Ik ben ook nooit een doorgewinterde roker geweest, als ik ziek was rookte ik niet omdat ik het rond uit goor vond en voelde mij daardoor nog zieker. Heb ik totaal 6 jaar gerookt.
Alle mensen die willen stoppen raad ik echt coldturkey aan, waarom?
Minderen in sigaretten gaat hem bijna niet worden, je zal voor je zelf altijd een excuus verzinnen om te roken.
Alleen uitgaan roken, houd je zelf niet voor de gek, je weet altijd wel een gelegenheid, het gluipt er als het waren in.
Nicotine kauwgom is bah sinds dien lust ik geen normale kauwgom meer.
Tip als je coldturkey gaat stoppen, neem een tandenstoker en ga daar mee klooien, of vervang het roken door een boterham of een gezonde snack (roken stilt ook het hongergevoel).
Voordat ik stopte vroeg ik mij de volgende dingen af.
Wanneer rook ik? ( uitbed komen, buswachten, vervelen etc.)
Heb ik dat roken nodig? (is het nou echt nodig om te roken om op de bus te wachten of kan ik misschien een spelletje op mijn iphone doen of zelfs een boterham eten)
Waarom rook ik dan? ( Meestal om het wachten en of 'stress' .)
Wat is nou het gevoel wat ik krijg van roken? ( Voel alleen een lekker gevoel in de keel)
Wat geeft roken in totaal een meerwaarde? (Zie nr 2)
Ik ben ook nooit een doorgewinterde roker geweest, als ik ziek was rookte ik niet omdat ik het rond uit goor vond en voelde mij daardoor nog zieker. Heb ik totaal 6 jaar gerookt.
Alle mensen die willen stoppen raad ik echt coldturkey aan, waarom?
Minderen in sigaretten gaat hem bijna niet worden, je zal voor je zelf altijd een excuus verzinnen om te roken.
Alleen uitgaan roken, houd je zelf niet voor de gek, je weet altijd wel een gelegenheid, het gluipt er als het waren in.
Nicotine kauwgom is bah sinds dien lust ik geen normale kauwgom meer.
Tip als je coldturkey gaat stoppen, neem een tandenstoker en ga daar mee klooien, of vervang het roken door een boterham of een gezonde snack (roken stilt ook het hongergevoel).

. Voordeel is dat het minder een schok is voor het lichaam en je minder 'afkickverschijnselen' gaat krijgen. Als je het langzaam aan doet ga je het zelfs bijna niet merken dat je minder doet.