Fitness Seller

Stoppen na 5 jaar constant on

Bezoekers in dit topic

5 jaar on.....
Je eigen testosterone waarden weer back up krijgen wordt een hele klus succes.
 
5 jaar on.....
Je eigen testosterone waarden weer back up krijgen wordt een hele klus succes.

Inderdaad. Ben nu zo'n 8 maanden off en mn testo is nog lang niet zoals het hoort ;)
 
same here.. rond augustus off gegaan. In januari gestopt met pct toen waren mijn waardes binnen de referentie..

maar zeker niet zoals het geweest is...

krijg hem absoluut omhoog maar de dierlijke drive is wat minder.
 
Dr Ronde heeft gelijk. Je kan goed herstellen zonder PCT. Het is HCG wat doet wat het moet doen en ervoor zorgt dat je niet teveel problemen hebt. Ik ben daar het bewijs van. Drie maanden HCG heeft voor mij het grote verschil gemaakt toen ik na jaren licht gebruik ben gestopt. Was tijdens de jaren ervoor ook al een paar keer een paar maanden off geweest en toen drie maanden clomid genomen maar dat was niet te vergelijken.

Kan je ons je HCG protcol gedurende deze drie maanden eens laten weten? Ik ben namelijk zeer benieuwd.
 
Kan je ons je HCG protcol gedurende deze drie maanden eens laten weten? Ik ben namelijk zeer benieuwd.
Heb ik al in een paar topics vermeld. Ik dacht 3 x 1500 iu per week en de laatste maand denk ik iets minder (3 x1000 iu). Iets in die stijl alleszins. Is inmiddels al meer dan een jaar geleden. Het kan zelfs zijn dat ik de eerste week zelfs wat meer heb gezet. En dat ongeveer drie maanden. Kan ook twee maanden en een half zijn of drie maanden en een half. Ik hou dat allemaal niet bij en ben daar ook niet echt nauwkeurig in.
 
Welke test? Ik heb zelf recent te horen gekregen dat mijn testosteronwaarden opnieuw gezond zijn en heb dan uit nieuwsgierigheid toch ook zo een thuistest gedaan.

Mijn test was die van fertility score. Die meet het aantal zaadcellen en de beweeglijkheid van de zaadcellen.

Misvormde zaadcellen zijn minder beweeglijk dus beweeglijkheid zegt iets over de vorm :)
Thuistest is niks.. Ja ik spreek uit ervaring. Gewoon dokter gaan maat en een uitgebreide test vragen waar ze ook in zoomen op je zaadcellen.
 
Toch besloten om te proberen off te gaan. Gestopt met test en aangezien ik al HCG nam a 250iu 2x/w, ga ik dat nu verhogen naar 3x 500iu per week voor 3 maanden.
 
Toch besloten om te proberen off te gaan. Gestopt met test en aangezien ik al HCG nam a 250iu 2x/w, ga ik dat nu verhogen naar 3x 500iu per week voor 3 maanden.

Ik ben ook off gegaan deze week na lange tijd b c
 
Suiker Muren wat is eigenlijk de reden dat je off wil gaan of is dat te privé? Ik zit er zelf ook wel is aan te denken namelijk na nu 3 jaar blasten en cruisen.
 
Hoe staat het ervoor?
 
Suiker Muren wat is eigenlijk de reden dat je off wil gaan of is dat te privé? Ik zit er zelf ook wel is aan te denken namelijk na nu 3 jaar blasten en cruisen.

tja ik zag eigenlijk het nut er niet meer van in eerlijk gezegd en ik heb nooit hoge doseringen gebruikt of zo dus zoveel gainz ga ik niet verliezen. inmiddels al 6 weken OFF test.

HCG @ 350 3x/week en voel me gewoon goed, sowieso ietsje minder maar niet dramatisch.
 
Update: ik ben na 6 maanden helemaal hersteld. Ik voel me goed en m’n bloedwaarden zien er perfect uit en zelfs beter dan voorheen dankzij HCG. HCG is zeker een must voor herstel. Hoe je je voelt is overigens veel belangrijker dan cijfertjes op een bloed onderzoek maar ondanks dat ziet alles er goed uit. FSH en LH zijn beide redelijk hoog icm met vrije/totale test en SHBG.

Ik ben eind April/begin Mei gestopt met test injects en toen 3 maanden lang 500 iu hcg 3x per week gezet. Niets meer niets minder.
 
Update: ik ben na 6 maanden helemaal hersteld. Ik voel me goed en m’n bloedwaarden zien er perfect uit en zelfs beter dan voorheen dankzij HCG. HCG is zeker een must voor herstel. Hoe je je voelt is overigens veel belangrijker dan cijfertjes op een bloed onderzoek maar ondanks dat ziet alles er goed uit. FSH en LH zijn beide redelijk hoog icm met vrije/totale test en SHBG.

Ik ben eind April/begin Mei gestopt met test injects en toen 3 maanden lang 500 iu hcg 3x per week gezet. Niets meer niets minder.

Tot begin augustus ongeveer heb je dus HCG gebruikt?

Wat zijn je testosteronwaarden?
 
Nice, maar ergens las ik dat HCG juist onderdrukkend werkt? Dat het vooral tijdens een kuur genomen moet worden en niet erna.
 
Nice, maar ergens las ik dat HCG juist onderdrukkend werkt? Dat het vooral tijdens een kuur genomen moet worden en niet erna.

Overigens ben ik ooit zelf na 4 jaar op 1g test e/week binnen 4 weken volledig hersteld. Zonder PCT.

1. HCG houdt testes actief dus onderdrukt testes niet. Na HCG moet hypofyse wel nog opstarten maar dat gebeurt bijna altijd heel snel.

2. 4 weken na 1gram testosteron zal je idd perfect binnen de referentiewaarden vallen qua testosteron. Je kan zelf wel bedenken waarom en neen: Hersteld ben je dan nog niet ;)
 
Back
Naar boven