XXL Nutrition

Stoppen na 5 jaar constant on

Bezoekers in dit topic

Maar dan heb je dubbele onderdrukking van de HPTA. Eerst AAS en dan HCG. Is het dan niet eerder dat je hersteld ondanks de HCG ipv dankzij?

Nou ja, heb me een anderhalve week zo dood als een plank gevoeld, maar daarna ging het prima. De 6 maanden erna maandelijks bloed geprikt en altijd rond de 24nmol. :D
 
Laatst bewerkt:
ik zou persoonlijk wel een nakuur pakken met hcg vooraf maar als je gezond was wanneer je begon zul je volledig herstellen.
Dat kan dan wel lang duren 6-12maand
 
ik zou persoonlijk wel een nakuur pakken met hcg vooraf maar als je gezond was wanneer je begon zul je volledig herstellen.
Dat kan dan wel lang duren 6-12maand

Na 5 jaar lang on betwijfel ik dat. Misschien weet Krieltje hier het antwoord op(Jezus wat word ik snel oud).
 
Maar dan heb je dubbele onderdrukking van de HPTA. Eerst AAS en dan HCG. Is het dan niet eerder dat je hersteld ondanks de HCG ipv dankzij?

Nou ja, heb me een anderhalve week zo dood als een plank gevoeld, maar daarna ging het prima. De 6 maanden erna maandelijks bloed geprikt en altijd rond de 24nmol. :D
hCG onderdrukt alleen de HPG-as via de aanmaak van testosteron. Dat is een luxeprobleem.
 
De meneer is allang hersteld, over heen gelezen natuurlijk.
 
Maar dan heb je dubbele onderdrukking van de HPTA. Eerst AAS en dan HCG. Is het dan niet eerder dat je hersteld ondanks de HCG ipv dankzij?

Nou ja, heb me een anderhalve week zo dood als een plank gevoeld, maar daarna ging het prima. De 6 maanden erna maandelijks bloed geprikt en altijd rond de 24nmol. :D
Wat HCG doet, is nu toch al een paar keren uitgelegd. Het kan je hypofyse onderdrukken maar tegelijkertijd zet het wel je ballen aan het werk. En het zijn net de ballen die tijd nodig hebben om terug op normaal niveau te werken en niet de hypofyse. En door HCG worden die ballen veel vlugger terug aan het werk gezet. Je redenering klopt dus niet.
 
Back
Naar boven