XXL Nutrition

Streetworkout&calistenics

Thebargetters

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
60kg
Vetpercentage
5%
Heey wie van jullie heeft wel eens van streetworkout gehoord of doet er zelf aan wij zijn namelijk een streetworkout groep (thebargetters) en we waren gewoon even benieuwd. :)

Lijkt me cool voor af en toe, alleen kan ik het hier in de buurt (Antwerpen-centrum) nergens doen voor zover ik weet.. :o

ghetto workout :) België heeft niet egt een cultuur daarin denk ik... jammer wel :)

• Topic Starter Topic Starter
Wij doen het nu op een speeltuin we zijn bezig met een eigen park bij de gemeente en we zijn nu ook bezig met een eigen park bouwen die waarschijnlijk volgend weekend af is. We hebben ook een eigen Facebook pagina daar zou je eventueel wel op kunnen kijken als je meer wilt weten ofzo. Www.facebook.com/bargetters

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:03 ----------

ghetto workout :) België heeft niet egt een cultuur daarin denk ik... jammer wel :)

Ik heb wel wat van België gezien op YouTube ;)

Goeie zaak dat jullie een park willen oprichten. Heb zelf wat oefeningen in m'n trainingen geintregreerd. Zie bijvoorbeeld: http://strength-project.com

Site ken je waarschijnlijk wel. Veel setjes met lage herhalingen doen (3 sets muscle ups zijn wat weinig).

Wij doen het nu op een speeltuin we zijn bezig met een eigen park bij de gemeente en we zijn nu ook bezig met een eigen park bouwen die waarschijnlijk volgend weekend af is. We hebben ook een eigen Facebook pagina daar zou je eventueel wel op kunnen kijken als je meer wilt weten ofzo. Www.facebook.com/bargetters

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:03 ----------

Ik heb wel wat van België gezien op YouTube ;)

Ah nice! Is eigenlijk het beste en meeste sociale gym lidmaatschap dat je kan hebben :p

Terug
Naar boven