XXL Nutrition

Nieuws Strenger straffen werkt niet

Goede topictitel Deurklink...............

Als je het hele onderzoek hebt gelezen dat weet je dat het hier niet gaat om het zwaarder straffen van alle delicten , en het gaat eerder om de lichte vergrijpen dan de zwaardere. Doe je huiswerk goed of je mag imo kappen met het aanmaken van links-georienteerde - populistische topics aan te maken.

Laatst bewerkt:
Ik geloof daar niet zo in ik heb 4 jaar lang in opvangtehuizen gewerkt en in een nachtopvang voor drugsverslaafden.
Bijna alles wat er zat waren zware recidivisten die letterlijk en figuurlijk waren uitbehandelt.
Van omscholingsprojecten tot afkickcentra en alles daar tussen in.
Als mensen niet willen dan willen ze toch echt niet dat is mijn ervaring.
Het is Whistful Thinking van de Politiek en de hele hulpverlening voor wie het overigens big bussines is;)

Niet wishfull thinking vanuit de politiek, denk dat de psychiaterisch wereld met dat soort ideeen naar boven kwam. 'Drugsverslaafden' zijn ook een rubriek apart. Terecht dat ze behandelt worden als slachtoffers ipv misdadigers, dat laatste lost natuurlijk niks op.

• Topic Starter Topic Starter
Als je het hele onderzoek hebt gelezen dat weet je dat het hier niet gaat om het zwaarder straffen van alle delicten , en het gaat eerder om de lichte vergrijpen dan de zwaardere. Doe je huiswerk goed of je mag imo kappen met het aanmaken van links-georienteerde - populistische topics aan te maken.

:roflol: marketing schat.

Is het je al opgevallen dat ik zelf niks gezegd heb over dit nieuwsbericht, ik heb alleen een voorschot genomen op de standaard reacties hier.

:roflol: marketing schat.

Is het je al opgevallen dat ik zelf niks gezegd heb over dit nieuwsbericht, ik heb alleen een voorschot genomen op de standaard reacties hier.

En daarmee wil je goed praten watvoor debiel jij bent door dit topic aan te maken....... Zwakjes , zwakjes.

Lekker bezig Bouwens :D

Goede topictitel Deurklink...............

Kwestie van balans :D
Wat 'rechts' hier zo af en toe neerpoot...

Maar goed idd niet netjes van een academicus als deurklink als ie wist dat de zaken niet helemaal helder zouden zijn op deze manier. Heb je het hele onderzoek dan? Ben er wel benieuwd naar.

Zal de elektrische stoel niet afschrikken?

Maar goed idd niet netjes van een academicus als deurklink als ie wist dat de zaken niet helemaal helder zouden zijn op deze manier. Heb je het hele onderzoek dan? Ben er wel benieuwd naar.

Ja ik heb het hele onderzoek :) Maar alleen niet als PDF.......

Damn, dat is jammer, want ik heb daar namelijk ook wel interesse in:)

BWahahahaha en ik ben sinterklaas :roflol:

Dat links steeds de feiten verdraait met halve waarheden of hele leugens weten we al langer dan vandaag.

Dit was toch al langer bekend? Gevangenisstraffen zijn niet de oplossing.

Ben benieuwd naar de reactie van arnoldfan.... hoewel eigenlijk ook niet want ik weet het antwoord wel..

Precies,...ze komen er erger uit dan dat ze erin zijn gegaan.
Denk dat schooling en werk en vooral liefde,.. voorbereiden op de samenleving een beter oplossing is.
Maar ach, het is allemaal al te veel verziekt, we zijn te ver heen om nog elkaar te kunnen vergeven.
Hangen moeten ze !!!

Dat is een excuses,...ik ben ook maar een mens.
Jij met je mooie onderschrift zou toch het goede voorbeeld moeten geven.
En dan zou je ook geen moeite moeten kosten,..
Maar je laat je al een paar keer lekker gaan om niks.
Slaat gewoon nergens op.

Dat is een excuses,...ik ben ook maar een mens.
Jij met je mooie onderschrift zou toch het goede voorbeeld moeten geven.
En dan zou je ook geen moeite moeten kosten,..
Maar je laat je al een paar keer lekker gaan om niks.
Slaat gewoon nergens op.

Ik kan geen geloviger land als USA en daar komt de elektrische stoel vandaan,dus dat is dan ook erg schijnheilig.

Terug
Naar boven