XXL Nutrition

STRESS / WOEDE door supplementen?

pieter61

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
hoihoi

ik ben een heel vredelievend vriendelijk persoon.. ik gebruik creatine 10 gram verdeeld over 2 shakes per dag, syntha 6 (eiwitten) 2 shaken (1schep per shake) per dag en iso energie van pressicion engeneerd (tuinen) 1 schep voor de straining..

die energie shake gebruik ik nu net een week ongeveer, en nou kreeg ik laatst te horen dat ik veel sneller boos worden en ook bozer en minder vrolijk in het leven sta.. ik ben dr een beetje op gaan letten en het lijkt wel alsof ik meer stress gevoelens heb ook.. kan dit komen door mijn sups?

ik ben ook anderhalve week geleden begonnen met een voedingsschema zelf gemaakt en ben er heel blij mee dus geen frustraties daar, maar at voor dat schema heel veel meer suiker kan het daar me te maken hebben?

heb me ook ingeschreven voor een cursus laatst en werk 5 dagen train 5 dagen en heb een vriendin dus als de stress waarschijnlijk niet door de sups komt kan ik dat ook begrijpen..

thanks!!

:roflol:

Maar ff serieus; sommige mensen reageren gewoon heel heftig op creatine en whey. Hele gezinnen worden erdoor uit elkaar gerukt. Ik zou ermee stoppen.

Stoppen met trainen :D, want krachttraining is de meest effectieve manier om op eigen kracht je testosteronspiegel te verhogen. Testosteron maakt agressief.

3ui8yu.jpg

Alleen als te geleverd worden dan word ik wel lijp maar anders geen last van

• Topic Starter Topic Starter
Ok heb nooit last gehad van whey of creatine gebruik het al 2 jaar.. stop met die iso energy kijken of het dan beter gaat

Heb ook nooit ergens last van. Alleen iso energie ken ik niet dus hier kan ik niks over zeggen.

Heb ook wel eens zwaardere pre workouts gehad (hemo rage black ultra concentrate) toen de nog die 1.3 demythrine ofzo (kan niet meer herinneren) doorheen knalde maar toen had ik wel crash maar nergens anders last van vandaar dat ik niet zeker weet..

Stoppen met trainen :D, want krachttraining is de meest effectieve manier om op eigen kracht je testosteronspiegel te verhogen. Testosteron maakt agressief.

Niet helemaal juist..

In plaats van dat we agressief worden, zet testosteron ons ertoe aan om meer status voor onszelf te regelen. We gaan ons dus opstellen op een manier, die ons hoger in de pikorde brengt. In een gevangenis of op de beurs is agressiviteit of zelfs geweld misschien wel de beste wijze om dit voor elkaar te krijgen, wat verklaart waarom er onder de gevangenen met veel testosteron meer relschoppers zaten.

Bijlagen

hoihoi

ik ben een heel vredelievend vriendelijk persoon.. ik gebruik creatine 10 gram verdeeld over 2 shakes per dag, syntha 6 (eiwitten) 2 shaken (1schep per shake) per dag en iso energie van pressicion engeneerd (tuinen) 1 schep voor de straining..

die energie shake gebruik ik nu net een week ongeveer, en nou kreeg ik laatst te horen dat ik veel sneller boos worden en ook bozer en minder vrolijk in het leven sta.. ik ben dr een beetje op gaan letten en het lijkt wel alsof ik meer stress gevoelens heb ook.. kan dit komen door mijn sups?

ik ben ook anderhalve week geleden begonnen met een voedingsschema zelf gemaakt en ben er heel blij mee dus geen frustraties daar, maar at voor dat schema heel veel meer suiker kan het daar me te maken hebben?

heb me ook ingeschreven voor een cursus laatst en werk 5 dagen train 5 dagen en heb een vriendin dus als de stress waarschijnlijk niet door de sups komt kan ik dat ook begrijpen..

thanks!!

suiker verhoogd je insuline levels en serotonine waardoor je goed gevoel krijgt.
daarom eten dikke mensen ook liefst veel snoepgoed, gebak ect om dat goede gevoel te krijgen.
nu geen suikers meer eet en wat stabielere insuline hebt, KAN het gevoel minder worden.
Ik heb geen idee hoeveel complex carbs je per dag eet???
als het weinig is, probeer er eens meer van te eten en kijken wat voor effect dat geeft.
meestal low carbs zorgt voor irritatie, woede, minder energie en dus minder kunnen incasseren kwa stress.

Creatine.............main reason of domestic violence since 1968!

HAHA en dan te bedenken dat er echt een "creatine" oorlog is geweest........

good troll

Ok thanks veel behulpzame dingen gehoord iig.. ga het ff aankijken zonder iso energy.. en anders mn schema aanpassen

Terug
Naar boven