MuscleMeat

striemen!!!!!

striemen horen wit te worden toch ? of isdat niet t geval zolang je groeit of zolang je huid onder spanning staat ?? en heeft er iemand met een dermateloog gepraat over laser behandeling of wat dan ook ??? bij mij worden ze maar neit wit en ze worden steeds groter / breder en langer/ meer

dar zou ik niet wakker van liggen bij mij zijn ze meteen rood / paars

striemen horen wit te worden toch ? of isdat niet t geval zolang je groeit of zolang je huid onder spanning staat ?? en heeft er iemand met een dermateloog gepraat over laser behandeling of wat dan ook ??? bij mij worden ze maar neit wit en ze worden steeds groter / breder en langer/ meer

Op een gegeven moment worden ze idd lichter/wit ja.

Vanaf mijn oksel tot over de biceps heb ik straie, paarskleurig en lijkt op een litteken.
Over mijn reet heb ik ook paarskleurige straie (persoonlijk vind ik mezelf hierdoor een badass mofo)

Vanaf mijn oksel tot over de lats heb ik straie, die zijn allemaal wit (of huidskleurig)

Vanaf mijn oksel tot over de biceps heb ik straie, paarskleurig en lijkt op een litteken.
Over mijn reet heb ik ook paarskleurige straie (persoonlijk vind ik mezelf hierdoor een badass mofo)

Vanaf mijn oksel tot over de lats heb ik straie, die zijn allemaal wit (of huidskleurig)

Striae.

Ja, zo veel en zo groot?

Ik heb er wel aardig veel ja. Zelf boeit het me helemaal niks maar ik krijg wel eens van onbekenden de vraag wat het is. En groot, tja wat is groot. Van oksel tot over biceps 10 cm lang :)

Striemen zijn een beloning voor je harde werk.

ik heb er trouwens ook een paar rondom mijn nek lopen (nutteloos feit).

ik vind het wel k*t eigk haha, ik krijg allemaal kleintjes over me biceps en onder me oksel zitte ze al ook redelijk groot, en ben pas paar maande serieus aan het traine???

jep don't wory het is teken dat je goed bezig bent :cool:

je bent niet de enige in iedergeval !:P

mensen die naturel al erg veel last hebben van striemen moeten zeker geen Anebolen gebruiken zeker ? dus +-*5 kg+- puure massa aankomen binne korte tijd 4 tot 6 weken of zie ik dat verkeerd

mensen die naturel al erg veel last hebben van striemen moeten zeker geen Anebolen gebruiken zeker ? dus +-*5 kg+- puure massa aankomen binne korte tijd 4 tot 6 weken of zie ik dat verkeerd

als je niet eens weet hoe je het correct moet schrijven zou ik zeker niet aan de anabolen gaan.

ik heb er meer natural gekregen dan tijdens mn kuren

ik heb er op men billen omdat ik vroeger zo dik was, en nu zijn ze wit daar.. heb er onder men oksels ook, maar daar begon het op het einde van men biceps en liep zo naar de oksel.. beter daar dan op men biceps :p

Ik heb ze al een tijdje heel erg bij mijn oksels en aan de hele binnen kant van mijn boven armen. Ze zijn echt mega dik en knal paars, hopelijk wordt het van de zomer wat minder. De vrouwen vinden het in ieder geval niet stoer want als ik ze show dan zeggen ze altijd SoW! of OuW!

haha ernstig bij jouw ook al :D t zit niet altijd mee ...

Terug
Naar boven