AndroidHealthClinic

striemen!!!!!

zouje met Hgh Gebruik minder last kunnen hebben van striemen ?

t enigste watje kan doen is stoppen of keihard doorgaan op een duur worden ze niet veel groter meer ...

ook al een mythe.
als je het probleem niet aanpakt en blijft verder doen met datgene dat het veroorzaakt zullen je striemen blijven vergroten of in aantal vermeerderen

Als je er helemaal niks aan doet blijft het wel komen, ook als je er wel wat aan doet blijft het komen maar kunnen ze minder zichtbaar worden (in plaats van rood, wit/huidskleur). ikzelf heb eerder gewone vochtinbrengende middelen gebruikt, werden wel minder zichtbaar maar niet kleiner of minder. Idd, als je er last van hebt en het komt door je training dan heb je de keus, stoppen en het blijft zoals het is, of doorgaan en het blijft verergeren.

Zelf ben ik echt jammer genoeg de koning van de striae.. heb 4 donkerrode lijnen op 1 van mijn schouders (liggen er dik op)... dan boven en onder beide oksels heb ik erg dikke donkerrood/paarse striae ook al zijn ze al meer dan een jaar oud..(heb eigenlijk nog geen ergere bij iemand gezien lol..).
Dan heb ik er ook nog een heel aantal op me biceps, triceps maar gellukig zijn deze wel niet paars dan nog vooral op de achterkant van me bovenbenen en ook lichtjes op de voorkant ook nog in de plooi onder de liesstreek donker paarse 'putten' en op beide heupen heb ik er ook een 6 tal paarse korte streepjes die je raar genoeg wel kan voelen als zijnde verdikkingen op de huid... maar lig er niet enorm van wakker.

Dus hoe kan je striae voorkomen?

Dus hoe kan je striae voorkomen?

Niet, Als je weet dat je er gevoelig voor ben door bijv. kleine straie op je benen of armen, kun je het verkomen door te blijven zoals je bent. dus niet groeien of zwaarder worden. er zijn nou eenmaal mensen die er veel last van hebben en die zullen er genoegen mee moeten nemen.

Als je weet dat je er gevoelig voor ben door bijv. kleine straie op je benen of armen, kun je het verkomen door te blijven zoals je bent. dus niet groeien of zwaarder worden. er zijn nou eenmaal mensen die er veel last van hebben en die zullen er genoegen mee moeten nemen.

natuurlijk kan je striae wel voorkomen of tegenhouden
hoe? dat heb ik al uitgelegd
alle antwoorden zijn al gegeven in dit topic, check tags cortisol en hormonen

in mijn 6mnd bulk echt veel striemen erbij gekregen. Beide biceps en rond de oksels:)

Ik heb ook striae. Vond het vroeger erger dan nu, want ik kreeg ze al tijdens mijn groeispurt in de pubertijd. Mijn huid is er heel gevoelig voor, helaas.
Nu kan ik er wel mee leven, maar mooi is wat anders.

Voor de behandeling van striemen is een laserbehandeling het beste in de zin dat de striemen minder zichtbaar worden, maar zoals eerder aangehaald, niets kan ze volledig weg doen.

Maar weet iemand hoe veel zo een laserbehandeling kost?

Terug
Naar boven