Fitness Seller

striemen!!!!!

Weet niet of het helpt. Maar een kennis van mij ging een paar jaar gelden aan een kuur en spoot daarbij ook vitamine A. Hij vertelde mij dat de vitamine A er voor zou zorgen dat hij geen striemen zou krijgen bij zijn groei. Het was een jongen die 25 kilo aankwam in ruim 4 maanden (van 80kg naar 105kg) en had inderdaad geen last van striemen.

Weet niet of het toeval was, maar eens waard om je erin te verdiepen.

Dus als je striemen heb, is het now beter om een maand ofzo te stoppen of maak het niet uit. Maar als je doorgaat wordt het tog alleen maar groter??????

Waarom zou je een maand stoppen dan?

het gaat in iedergeval niet zomaar meer over idd. wordt op de duur wel weer je normale huidskleur alleen met een andere structuur

t enigste watje kan doen is stoppen of keihard doorgaan op een duur worden ze niet veel groter meer ...

Striae voorkomen

Meestal ontstaan striemen als gevolg van bepaalde hormonen in je lichaam die van invloed zijn op je onderhuidse bindweefsel, bv. het zwangerschapshormoon en mannelijk geslachtshormoon. Aanleg speelt ook een rol. Verder ontstaan striemen bij (te) snelle groei: in de puberteit, zwangerschap, in geval van plotselinge gewichtstoename en wanneer je fanatiek aan krachttraining doet. Als iemand anabole steroïden gebruikt, kan het gebruik van deze middelen ook de oorzaak zijn. Deze middelen bootsen namelijk de werking van het mannelijk geslachtshormoon na.

zoals eerder door verschillende mensen hier is aangegeven weggaan zal het nooit wel kun je het verminderen.door onder andere douchen droogt je huid uit, daarom moet je je huid zacht houden.bodylotion insmeren kan, vitamine e creme kan.in begin zal de striae rood zijn na verloop van tijd zal het minder zichtbaar worden, word het witter.

Thx voor de info :cool:

Ik heb na 6 maanden trainen mijn eerste kleine striae. Ik ben er helemaaal niet trots op. Ik train nu 2 weken mijn borst spieren wat minder zwaar en het is niet groter geworden. :)

Insmeren met lotion of slikken van vit. E niet bij de ene helpt betekend niet dat het bij jou ook zo moet zijn.

t enigste watje kan doen is stoppen of keihard doorgaan op een duur worden ze niet veel groter meer ...

Als je merkt dat ze erger worden betekend dat je lichaam het even niet kan bijhouden. Wat rustiger trainen zou wel beter zijn.

Ja, schouders biceps en triceps. Dat krijg je als je breed bent:D

Ohwja, het boeit me verder niet. Als je onder de zonnenbank gaat wordt het wel wat minder.

vandaag mijn eerste steepje striae ontdekt op mijn bicep!!!! :D:D
trots dat ik ben! ik stond serieus te spingen en te lachen toen ik mijn eigen echte striae streepje zag staan.
hij is prachtig, als ik van dichtbij kijk zie ik hem als kleine haaien tandjes over mijn spiertje lopen. ongeveer 2 cm lang is ie al en zeker niet te stoppen.

dit moest ik ff kwijt

groetjes van deze trotse striae eigenaar

wacht maar tot je gaat kuren:D

Striemen Kanje gewoon niet voor komen watje er ook opsmeert bes paarje centjes

dus of door trainen of stoppen (H)

ik kies voor de eerste optie

striemen voorkom je het beste wanneer je hormonaal tip top in balans bent
+genoeg glucose in bloed tijdens hevige inspanningen

ik heb het op mijn rug 5 aan de linker kant en 5 aan de rechterkant gaat niet weg dus is zwaar klote vind ik

M.v.g. Tim

we hebben verzoek van een aantal DBB leden sinds kort creme van Barmon uit de USA. Op BB fora in de USA zijn ze redelijk positief over deze creme.

heb ook een creme met cacao boter enz,. helpt niks..
word alleen maar erger de laatste tijd,. nieuwe supps. lijken te werken..
heb er cker 10 onder elke arm..tot een halve cm dik....

ik heb ook striemen bij me oksel en biceps..

bij één striem zit ook moedervlek, die is dus ook aan het uitscheuren. Iemand daarmee ervaring? geen idee of dat wel erg is ofzo :(

Nergens striemen, behalve achter mijn schouder, en mijn lats staan echt vol.

Zoals al eerder gezegt werd striemen zijn niet mooi maar soms wel een teken dat je goed je best doet, ik heb me er ook maar bij neergelegd weggaan zal het niet, bij sommige mensen helpen bepaalde middeltjes wel het blijft persoonlijk.

Terug
Naar boven