AndroidHealthClinic

Stromba Tabs: Hoe verdeel ik ze????

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben begonnen met een testo enan 250mg injectables en stromba 5 mg tabs begonnen, maar ik vraag me af hoe je die tabs het beste verdelen. Ik neem aan dat als je er meer dan 1 gaat nemen je ze moet verdelen over de dag, of niet?? EN is het beter op een volle of nuchtere maag, ik slik er nu nog 1 per dag maar volgende week meer dus is eigenlijk wel handig om te weten :)

pampam zei:
Ik ben begonnen met een testo enan 250mg injectables en stromba 5 mg tabs begonnen, maar ik vraag me af hoe je die tabs het beste verdelen. Ik neem aan dat als je er meer dan 1 gaat nemen je ze moet verdelen over de dag, of niet?? EN is het beter op een volle of nuchtere maag, ik slik er nu nog 1 per dag maar volgende week meer dus is eigenlijk wel handig om te weten :)

de een zegt alles voor de training de ander over de dag. Ik raad je aan ze verdeeld te nemen bij de maaltijden zodat de stof verdeeld over de dag in je bloed komt.

5mg per dag!! waar is dat goed voor. dat is werkelijk voor niets goed. dat is toch het minste wat je al had moeten weten. je moet minstens 30mg per dag nemen (15 'smorgens en 15 s'avonds bvb) . waar heb je die info gehaald. en hoe lang ga je stromba nemen? post je kuuschema is. ik ben echt benieuwd naar je antwoord. ik lag nu al op grond van het lachen. laat mij nog is lachen.

skydirk zei:
5mg per dag!! waar is dat goed voor. dat is werkelijk voor niets goed. dat is toch het minste wat je al had moeten weten. je moet minstens 30mg per dag nemen (15 'smorgens en 15 s'avonds bvb) . waar heb je die info gehaald. en hoe lang ga je stromba nemen? post je kuuschema is. ik ben echt benieuwd naar je antwoord. ik lag nu al op grond van het lachen. laat mij nog is lachen.

inderdaad maat 1 heeft weinig nut bouw het maar op met 1 per dag tot je om en bij de 30 mg zit anders kun je het net zo goed niet doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem er ook alleen deze week 1 en bouw het op ik moet ook een beetje aan mn lever denken ik ga niet gelijk de eerste weer 30 of 40 mg in mn mik dauwen

pampam. had je beter niet wat informatie gevraagd of opgezocht want wat je nu bezig bent, trekt werkelijk op niets. wat heeft dat met je lever te maken en post nu is uw schema want als je 5mg per dag neemt, hoeveel ga je dan volgende week nemen en de week daarna en hoe lang ga je stromba gebruiken. en geloof maar wat chemical zegt want hij weet wel degelijk waarover hij spreekt.
eigenlijk triestig.

Ik gebruik elke maandag 250ml/mg testo enan en iedere donderdag 1 voor 6 weken
En ik heb het idd verkeerd gezegd, ik bouw mn stromba deze week op tot 10 tabs en blijf dat dan de vijfde week doen en bouw het dan weer af in week 2 begin ik met proviron en in week 7 en 8 clomid, maar als het beter kan zeg het dan want ik ben hier nou eenmaal om te leren en in mn eerst week kan ik nog wel wat aan mn schema aanpassen

Stromba niet op en afbouwen. Na de kuur mariadistel nemen.

pampam zei:
Ik gebruik elke maandag 250ml/mg testo enan en iedere donderdag 1 voor 6 weken
En ik heb het idd verkeerd gezegd, ik bouw mn stromba deze week op tot 10 tabs en blijf dat dan de vijfde week doen en bouw het dan weer af in week 2 begin ik met proviron en in week 7 en 8 clomid, maar als het beter kan zeg het dan want ik ben hier nou eenmaal om te leren en in mn eerst week kan ik nog wel wat aan mn schema aanpassen

Ik neem aan dat je toch niet 10 tabs per dag aan stromba gaat nemen he ? 30 mg per dag max en meer niet maat.

pampam: lees mijn eerste antwoord op je vraag. daar staat in welke dosis je zou kunnen nemen en hoe lang. dit is hetgeen ik zou doen. dat was al een antwoord waaruit je kon leren.

Nog even over die 30mg ik heb gelezen op www.steroidtips.com dat je tussen de 40 en 60 ongeveer moet liggen met je stromba's dus dat heb ik niet zelf even verzonnen maar staat op een site die hier al vaker naar wordt verwezen dus ik neem aan dat hen info geen bullshit is, toch???
En ik heb dit schema ookvan iemand die al jaren traind dus vind ik ook niet dat ik zomaar ben begonnen met maar iets te nemen en de andere 2 kuren die heb genomen voorheen gingen ook heel erg goed dus ik denk niet dat ik compleet verkeerd bezig ben ik ben in 1 week bijna 2 kilo aangekomen met zo goed als geen vet of vocht mn percentage ligt nu op 7.5% en weeg nu 79.8kg bij 1.84m en kom van 88kilo, maar ben er 5 maanden uitgeweest door ziekte en blessure.

Laatst bewerkt:
pampam zei:
Nog even over die 30mg ik heb gelezen op www.steroidtips.com dat je tussen de 40 en 60 ongeveer moet liggen met je stromba's dus dat heb ik niet zelf even verzonnen maar staat op een site die hier al vaker naar wordt verwezen dus ik neem aan dat hen info geen bullshit is, toch???

het kan ook wel aangezien er een deel van de werkende stof wordt afgebroken voor het in de bloedbaan komt. Maar hiermee belast je wel aardig je lever 30 a 40 mg per dag is gewoon een redelijke dosis waar je al voldoende voorderingen kunt maken maar het is misschien wel het overwegen waard om dan gewoon winstro depot te nemen dan heb je aan een dosis van 50 mg om de dag al voldoende

Ik had in mn vorige kuur depot maar ik vind de vloeistof vervelend en ik wil niet te vaak in de week een naald in mn benen, maar nu we het toch over de lever hebben, weet u misschien een goede leverbeschermend middel want ik heb hier wel vaker over gevraagd maar nog geen antwoord op

ik had het over die 5mg per dag, gedurende een week. dat heeft geen enkel zin. en de week daarna 10 mg enz..
dat je tot 50mg per dag wil gaan, daar zeg ik niets over. is hoog gedoseerd, maar niet exceptioneel. is wel niet nodig. vergeet niet dat je al test erbij neemt.

ja daar zit wat in, ik geef je gelijk, en dat doe ik niet gauw :)
misschien is 40 zat

Ik snap niet dat je niet eerst terug gaat naar de 88 kg voor je begint met je kuur.
Je bent er 5 maanden uitgeweest dan heb je toch nog helemaal geen last van een plateau of zo, waarom dan nu al kuren?

Ik vind het maar makkelijk hoor een beetje spuiten kan iedereen, ik ben ongeveer jou gewicht en lengte en ik groei nog prima.

nou ik kom van de 70 kilo en ben een ecto, ik heb het 2 jaar zonder geprobeerd maar kwam na 80 kilo geen gram meer aan en daarom ben ik met kuren begonnen.

Terug
Naar boven