XXL Nutrition

Studente (21) zoekt katjes 'om te doden voor de kunst'

Het standpunt dat jullie nu innemen slaat eigenlijk ook nergens op, alleen omdat dit een bb forum is mag je geen mening hebben en en die op een intelligente manier naar buiten brengen? Is het te intimiderend voor jullie als mensen niet zeggen oeh aah ik niet mee eens zijn? Sowieso beetje nutteloos om dat hier te gaan aanhalen alsof jij je gepaseerd voelt door de manier hoe anderen discussieren :rolleyes: volgens mij heb je dan zelf grootheidswaanzin

Het rare vind ik eerder dat ectos irl nooit discussies met mij aan gaan, maar hier op DBB vliegen de discussies mij om de oren:dunno:

Lieve vriend,
Er is niks mis met een discussie, alleen discussies op dbb zijn gewoon 40% je mening geven en 60% andere mensen voor mong**l uit maken. ;)

En je vergeet nog 100% aanhalen van onderzoeken en verschuilen achter wat 1 of andere einstein zegt.Maar verder is een discussie hier om te volgen wel heel leuk.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 09:36 ----------

Het rare vind ik eerder dat ectos irl nooit discussies met mij aan gaan, maar hier op DBB vliegen de discussies mij om de oren:dunno:

Haha de ecto's zegt ie hahaha nee dat komt gewoon dan is er geen computer bij de hand om snel even een onderzoek te voorschijn te toveren met woorden die ze niet kenne.

Verder vind ik het komisch dat jullie klagen over mensen die discussieren in dit topic terwijl je er zelf aan mee doet en zegt dat als mensen hun tijd die ze hieraan besteden in voeding en training steken ze wat zouden bereiken terwijl als ik naar jullie kijk niks bereikt hebben dus wie houdt wie voor de gek dan? Spiegel nodig?

Verder vind ik het komisch dat jullie klagen over mensen die discussieren in dit topic terwijl je er zelf aan mee doet en zegt dat als mensen hun tijd die ze hieraan besteden in voeding en training steken ze wat zouden bereiken terwijl als ik naar jullie kijk niks bereikt hebben dus wie houdt wie voor de gek dan? Spiegel nodig?

Je zou nog schrikken als je wist wat ik persoonlijk al bereikt heb.Niet op wetenschappelijk gebied weet ik niks van en vind ik best maar BB gebied gaat alles goed.

Oh b*ch please...:roflol:

Als ik je stats zo zie valt dat best wel mee man. Is geen reden om mensen hier de mond te willen snoeren als ze in een discussie hun punt duidelijk naar voren willen brengen. Zo ernstig deed loptr dat nou ook weer niet.

Ja want je intimiderende uiterlijk zou een goede reden moeten zijn om geen inhoudelijke discussie met je aan te gaan over iets dat NIETS met gewichten optillen en weer neerleggen te maken heeft. :rolleyes:

Vooral ook als dat je enige uitgangspunt is om hier binnen te komen en te reageren

Als ik je stats zo zie valt dat best wel mee man. Is geen reden om mensen hier de mond te willen snoeren als ze in een discussie hun punt duidelijk naar voren willen brengen. Zo ernstig deed loptr dat nou ook weer niet.

Sad killy is sad :(

uploadfromtaptalk1339141505697.jpg

2 vormen van foutieve argumentatie die jij voortdurend aanhaalt:

Beroep op traditie

Bij het beroep op traditie wordt uitsluitend het feit dat iets in het verleden zus of zo gedaan is als argument aangevoerd om het op die wijze te doen. De verborgen aanname is, dat alles wat in het verleden goed gewerkt heeft, ook nu nog goed zal werken. Dat hoeft echter niet het geval te zijn. De drogreden gaat eraan voorbij dat er intussen betere methoden kunnen bestaan.

Ad populum (met het oog op het volk)

Hiervan is sprake wanneer men de juistheid van een stelling tracht te bewijzen door aan te voeren dat er een meerderheid voor te vinden is.
Onjuiste premisse: de meerderheid heeft altijd gelijk.

Je hebt helemaal gelijk, het zijn ook goede punten die je aanhaalt. Als we hier een discussie aanhalen wat op objectiviteit gebaseerd is zou je 100% gelijk hebben en het dik van me winnen (misschien doe je dat nu al).

Maar het gaat hier om morele waarden die mensen naar voren brengen, die kwalijk genomen worden lijkt wel. Ik probeer deze te verdedigen omdat het onjuist is om mensen hypocriet te noemen dat ze meer medelijden kunnen tonen met katten in dit soort situatie, dan met kippen die voor voedsel gefokt worden. Zoals je zelf zegt, de mens is een emotioneel wezen. En ik kan niet anders dan spreken vanuit de meerderheid of traditie omdat morele waarden nu eenmaal een subjectief begrip is.

Misschien maak ik me inderdaad schuldig aan een is-ought fallacy, maar bij een onderwerp als dit... Tja, ik vind mijn redenatie nou niet echt bedrog. Morele waarden is wat ons onderscheid van een ander. En duidelijk zijn wij hierin anders als jij een aangegeven situatie als equivalenten beschouwd.

Al met al mag deze b*ch nog steeds van mij in de gevangenis gepleurd worden en ik blijf nog steeds lekker elke dag een halve kilo kip naar binnen schuiven.

Sorry bro maar is niks bijzonders. Als je vindt van wel leidt je zelf een beetje aan wat je anderen in de schoenen schuift. Wil je niet naar de grond halen maar het is nog niks om over op te scheppen man

Sorry bro maar is niks bijzonders. Als je vindt van wel leidt je zelf een beetje aan wat je anderen in de schoenen schuift. Wil je niet naar de grond halen maar het is nog niks om over op te scheppen man

Tuurlijk weet ik dat, maar train ook nog maar 1.5 jaar serieus en kwam van 65kg :p

Waar had ik een discussie met Loptr in dit topic? Daarnaast je spreekt mij aan op een qoute die killy maakte, spoor jij wel helemaal? of moet je even doen alsof je buff bent, terwijl je nooit pics heb gepost:roflol: Ik heb vaak genoeg pics gepost om te bewijzen wat ik bereikt heb, jou kan ik dus niet serieus nemen, sorry:dunno:

Iedereen loopt hier altijd zo te koop met hun ego he... Moet die zo nodig gestreeld worden? Ik heb jou nooit persoonlijk aangesproken hoody dus dat jij je aangesproken voelt is jouw probleem..

Hoody is een hele gevoelige jongen :heart:

Killy, je grijpt ook overal weer de mogelijkheid aan om quasi achteloos een foto van jezelf te posten en te zeggen hoe lang je bezig bent en hoe ecto je wel niet was toen je begon he. Zelfs in een topic dat in de verste verte nog niets met jou te maken heeft, krijg je het weer voor elkaar. Chapeau hoor.

Hahaha ja dat is eigenlijk wel een prestatie op zichzelf

Sorry, tymen....
Alleen maar memes posten gaat zo vervelen op den duur, dus dan ga je wat creatiever denken :D

Altijd nog beter dan die kansloze dikke powerlifters die bodybuilders gaan vertellen hoe ze een goed fysiek moeten krijgen :roflol:

Iedereen loopt hier altijd zo te koop met hun ego he... Moet die zo nodig gestreeld worden? Ik heb jou nooit persoonlijk aangesproken hoody dus dat jij je aangesproken voelt is jouw probleem..

En vervolgens even benadrukken dat wat wij bereikt hebben niks voorstelt, hé wie heeft nu een grote ego?:roflol: Echt eerder kwam je nog met goede punten maar nu spreek jij jezelf tegen. daarnaast, dacht dat je zelf wel kon opmerken dat die ecto opmerking niet serieus was. Neem jezelf eens niet zo serieus jongen.

Sorry, tymen....
Alleen maar memes posten gaat zo vervelen op den duur, dus dan ga je wat creatiever denken :D

Altijd nog beter dan die kansloze dikke powerlifters die bodybuilders gaan vertellen hoe ze een goed fysiek moeten krijgen :roflol:

Ja Killy, ik weet dat je wilt dat ik hier op in ga, maar het heeft er helemaal niets mee te maken. Nice try though.
Feit blijft dat ik geen topic kan openen of ik kom die harses van jou wel weer ergens tegen. Ik verdenk je er ernstig van dat je echt alleen maar in dit topic reageert in de hoop dat de mogelijkheid zich voordoet dat je je foto effe kan droppen.

Terug
Naar boven