Fitness Seller

Studie Anavar (Oxandrolone)

Bezoekers in dit topic

Als het echt waar zou zijn zit iedereen die massa wil opbouwen aan de anavar.
Nee dan zou bijna iedereen die even iets meer massa dan natuurlijk mogelijk is wil opbouwen aan de anavar, en dat zitten ze ook weer elk jaar voor de zomer.

Voeding is the key.
Je ontwijkt de vraag hoe voeding in een paar weken 2-4kg vvm gains kan geven zonder gebruik van anabolen zoals anavar.

Ben benieuwd naar de studies.
O.a. de studie in je eigen openingpost van dit topic, pannekoek. En die is dan ook nog eens tijdens een burn victim opname op de intensive care dus niet bepaald goede voeding en training.
Control patients lost about 8% of their whole body mass and 9% to 10% of their LBM during acute hospitalization (Fig. 1). Oxandrolone treatment reversed this catabolism and preserved body and muscle mass by increasing total whole body mass and LBM (+8%), which was significantly different from controls, P < 0.05 (Fig. 1).


Maar heel veel studies naar anavar meten ook LBM en vinden dan zulke gains. Beetje googlen en de eerste resultaten al.


(ook vet verlies trouwens)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, in het ene geval is dat 10.8 kg vet, en in het andere geval 11.28 kg vet. Oftewel, 12% van de 4 kg zou vet zijn met je rekenvoorbeeld. Dan blijft er als nog 3.52 kg VVM over. Niet het sterkste voorbeeld zo.
Lol, okay fair enough. Maar met een kuurtje anavar moet je zeker niet rekenen op veel gewonnen vetvrije massa.
 
Lol, okay fair enough. Maar met een kuurtje anavar moet je zeker niet rekenen op veel gewonnen vetvrije massa.
Niet meer dan 2-4 kg nee, maar dat wil ik best bovenop m'n naturel potentieel erbij krijgen hoor.

Probleem is het voor de rest van je leven behouden zonder te blijven kuren.

En ik neem aan dat je zelfs na herstel met latere anavar kuurtjes niet meer voorbij dat naturel potentieel + die 2-4kg zult komen?
 
Nee dan zou bijna iedereen die even iets meer massa dan natuurlijk mogelijk is wil opbouwen aan de anavar, en dat zitten ze ook weer elk jaar voor de zomer.

Je ontwijkt de vraag hoe voeding in een paar weken 2-4kg vvm gains kan geven zonder gebruik van anabolen zoals anavar.

De studie in je eigen openingpost van dit topic, pannekoek. En die is dan ook nog eens tijdens een burn victim opname op de intensive care dus niet bepaald goede voeding en training.



Maar heel veel studies naar anavar meten ook LBM en vinden dan zulke gains. Beetje googlen en de eerste resultaten al.


(ook vet verlies trouwens)
Okay kerel, pannekoek doet het. Doe een kuurtje anavar en houd ons op de hoogte. Succes!
 
Okay kerel, pannekoek doet het. Doe een kuurtje anavar en houd ons op de hoogte. Succes!
Sorry maar als je claimt dat voeding anaboler is dan een anabole steroide terwijl je eigen gepostte anavar studie gains meet in intensive care patienten dan ben je wel een pannekoek.

En ik spreek ook uit ervaring. Zoals ik zei, die ervaringen zijn hier wel te vinden.
 
Sorry maar als je claimt dat voeding anaboler is dan een anabole steroide terwijl je eigen gepostte anavar studie gains meet in intensive care patienten dan ben je wel een pannekoek.

En ik spreek ook uit ervaring. Zoals ik zei, die ervaringen zijn hier wel te vinden.
Severe burn injuries induce a hypermetabolic response, which leads to endocrinologic dysfunction, immune compromise, catabolism, and hyper inflammation.1–4 Stress-related hormones such as catecholamines, cortisol, and glucagons drive this response and are markedly elevated postburn.2–6These changes result in a hypercatabolic state, which is characterized by a significant loss of lean body mass (LBM), even in the fed state, persistent muscle weakness, tachycardia, early fatigue with normal activity, and growth arrest.2–4,7–11 The loss of total nitrogen from the skeletal muscle may be as much as 10- to 15-fold greater in the burned patient than in a healthy-fasted volunteer.11 These drastic changes are most pronounced immediately postburn and up to 6 to 8 weeks postburn until the patient is discharged from the unit.1,12–15 Hypermetabolism, however, has been shown to persist over 2 years leaving the patient disabled and preventing them from reintegration into society.14,15Attenuation of these responses has been investigated and shown to be beneficial in terms of improved rehabilitation and accelerated reintegration of the patient into society.2,6,16

Ik geloof niet dat je dit kunt vergelijken met een gezond persoon die wat vvm wil winnen met het nemen van anavar.

We found that oxandrolone had a significant anticatabolic effect during the acute post-burn period. Weight loss and net nitrogen loss were decreased by over 50%, compared with the standard care placebo-treated group

Dat is wat het deed bij die kinderen, maar kun je niet vergelijken met iemand die op zijn normaal gewicht zit.
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Hey als je voeding en training gelijk is, dan bereik je bij bovengemiddelde waardes meer vvms gains dan met je naturel waarde?
Doel je op inname van roids?
 
Heb je het wel eens geprobeerd? Of ervaringen van anderen opgezocht?

Als het geeneens 2-4kg kan geven zou toch niemand het nemen?
 
Heb je het wel eens geprobeerd? Of ervaringen van anderen opgezocht?

Als het geeneens 2-4kg kan geven zou toch niemand het nemen?
Nee nooit anavar only geprobeerd voor vvm, nutteloos als er veel betere opties zijn. Ik zit nog steeds op je studies te wachten.

Precies, men neemt anavar over het algemeen niet voor het winnen van vvm, anavar bied andere voordelen.
 
Nee nooit anavar only geprobeerd voor vvm, nutteloos als er veel betere opties zijn. Ik zit nog steeds op je studies te wachten.
Er stonden er 2 na het woordje pannekoek. Plus je eigen studie. Deze mag er ook wel bij:


Nu kun je nog beargumenteren dat het geen studies zijn naar gezonde sporters die hun natuurlijke potentieel hebben bereikt, maar dan gaat de vergelijking met voeding ook niet op. Tenminste, ik ben dus wel benieuwd naar welke voeding jij kent die me 2-4kg vvm boven m'n natuurlijke max kan geven.

Precies, men neemt anavar over het algemeen niet voor het winnen van vvm, anavar bied andere voordelen.
??? Zoals?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Er stonden er 2 na het woordje pannekoek. Plus je eigen studie. Deze mag er ook wel bij:


Nu kun je nog beargumenteren dat het geen studies zijn naar gezonde sporters die hun natuurlijke potentieel hebben bereikt, maar dan gaat de vergelijking met voeding ook niet op. Tenminste, ik ben dus wel benieuwd naar welke voeding jij kent die me 2-4kg vvm boven m'n natuurlijke max kan geven.


??? Zoals?
Sorry heb die andere studies niet gezien, ben op mn mobieltje bezig dus niet zon groot scherm. Tsja, goede studies kan niet meer zeggen en als je de massa behoud is het helemaal goed. Maar toch vind ik anavar nog steeds nutteloos als je beter kunt.
Heb een artikel in dit topic geplaatst met wat anavar ook doet.
 
Heb je het wel eens geprobeerd? Of ervaringen van anderen opgezocht?

Als het geeneens 2-4kg kan geven zou toch niemand het nemen?
Geen enkele bb-er neemt het dan ook een 2de keer want het is nog meer teleurstellend dan winstrol only
 
Anavar op een wat hogere dosis zou best wel wat kunnen betekenen dat ga ik niet ontkennen maar ik vraag me af of je daar 2-4 vvm mee kunt winnen. Tevens vind ik persoonlijk anavar nutteloos daar er betere middelen bestaan met een beter effect. Ik zou dan daar voor kiezen, maar ieder voor zich. Ik vind het totaal nutteloos om anavar in een kuur naast testosteron te laten meelopen, dat is echt weggegooid geld.
 
Sorry heb die andere studies niet gezien, ben op mn mobieltje bezig dus niet zon groot scherm. Tsja, goede studies kan niet meer zeggen en als je de massa behoud is het helemaal goed. Maar toch vind ik anavar nog steeds nutteloos als je beter kunt.
Heb een artikel in dit topic geplaatst met wat anavar ook doet.
Ik vergeef het je dat je niet verder las na die grove belediging.

Vind het wel een voordeel niet te hoeven prikken. Uiteindelijk moet je denk ik om extra kilo's te behouden toch blijven kuren en daar zijn vast wel betere opties voor.
 
Anavar is gewoon een goede/leuke steroid om eens mee te experimenteren als je nog natty bent. Ook voor gevorderde users heeft het zijn functie binnen contest prep enzo. Snap niet daar steeds maar weer discussies over zijn... elke keer hetzelfde.
 
Anavar is gewoon een goede/leuke steroid om eens mee te experimenteren als je nog natty bent. Ook voor gevorderde users heeft het zijn functie binnen contest prep enzo. Snap niet daar steeds maar weer discussies over zijn... elke keer hetzelfde.
Zie het als een refresher op dit forum, voor de nieuwelingen. :D
 
Ik vergeef het je dat je niet verder las na die grove belediging.
Ben dat niet gewent man, woon al 15 jaar in Engeland en daar kennen ze die belediging niet lol.
 
Back
Naar boven