De laatste jaren heb ik sterk de drang om een studie te gaan volgen en dan met name een studie die ik echt leuk vind om te doen dus niet puur gekeken naar wat je er straks eventueel mee kan gaan doen. Na lang denken kom ik er achter dat er ontzettend veel studies zijn die me interessant lijken maar geschiedenis springt er toch wel bovenuit, vooral nadat ik las wat er zo allemaal behandeld wordt in een aantal hoorcolleges.
Zijn er hier mensen die deze opleiding volgen en kunnen die me wat meer vertellen wat te kunnen verwachten van zaken als werkcolleges, studiebelasting, moeilijkheidsgraad en toetsing en dan vooral in deeltijd want ik moet het wel in deeltijd gaan doen. Ik was trouwens van plan om het in Utrecht te gaan doen, in Rotterdam is er geen mogelijkheid om geschiedenis in deeltijd te studeren.
Zijn er hier mensen die deze opleiding volgen en kunnen die me wat meer vertellen wat te kunnen verwachten van zaken als werkcolleges, studiebelasting, moeilijkheidsgraad en toetsing en dan vooral in deeltijd want ik moet het wel in deeltijd gaan doen. Ik was trouwens van plan om het in Utrecht te gaan doen, in Rotterdam is er geen mogelijkheid om geschiedenis in deeltijd te studeren.