MuscleMeat

Subluxaties in me schouder

chris026

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
hallo allemaal,

Ik heb echt een enorme vervelende issue met me schouders.

Ik doe zelf Mixed martial arts, en je schouders komen veel onder druk te staan van het boksen , worstelen klemmen etc.

Soms gebeurd het als ik bijvoorbeeld wil gaan stooten , dat ik in 1 keer me schouder hoor knakken en dat er een enorme pijn scheut komt die wel 10 minuten tot 2 dagen last kan veroorzaken.
het lijkt dan ook echt alsof die eruit wilt. hij wilt dan ook echt uit de kom , maar dat gebeurd dan net niet

Soms heb ik het heel lang niet , en dan weer een aantal weken wel, ik train nooit te zwaar ik train me schouders met maximaal 14 kilo en ik doe veel herhalingen met fitness.

Wat kan ik hier aandoen?
Ik ben al eens bij de revalidatie arts geweest , en er zijn fotos gemaakt van mijn schouder , en er was een cyste te zien.
Schijn baar een trauma aan me schouder terwijl ik hem nog nooit uit de kom heb gehad...

Wat kan ik hier tegen doen, het verstoort me spel zo erg dat ik moet opassen hoe ik sla , of hoe ik iemand vast pak......

graag hoor ik jullie bevindingen en wat dit nu eigenlijk betekent voor mij als gemotiveerde vechter

Laatst bewerkt:
Ooit al rotator cuff en stabilisatie oefeningen gedaan voor je schouder?

Terug
Naar boven