XXL Nutrition

Sugar ... Sugar .. grr

• Topic Starter Topic Starter
mindere periode in het trainen ==> snoep eten ==> gedemotiveerd ==> nog meer snoep eten ==> geen movitatie meer om te trainen==> je wordt dik==> je word vies ==> je wordt lelijk ==> je walgt van jezelf ==> iedereen walgt van jou ==> niemand wil je meer ==> einde van je leven

STOPPEN MET DIE ZOOI ETEN (of niet)

haha zoiets helpt niet :p want ik eet het niet in mega porties ofzo.. ik kan er gewoon niet afblijven :p en ik heb een gelukkige relatie dus wat de rest van me denkt daar trek ik me minder van aan..
Maar tegenover mijn vriend begin ik me ook ongelukkig in mijn vel te voelen.. soms denk ik : sorry schat, als ik wou had ik er anders uit gezien (nochtans hij klaagt niet:))

haha zoiets helpt niet :p want ik eet het niet in mega porties ofzo.. ik kan er gewoon niet afblijven :p en ik heb een gelukkige relatie dus wat de rest van me denkt daar trek ik me minder van aan..
Maar tegenover mijn vriend begin ik me ook ongelukkig in mijn vel te voelen.. soms denk ik : sorry schat, als ik wou had ik er anders uit gezien (nochtans hij klaagt niet:))

komt nog wel als je er helemaal niet meer uitziet, ruilt ie je gewoon in voor een mager 16 jarig sletje

komt nog wel als je er helemaal niet meer uitziet, ruilt ie je gewoon in voor een mager 16 jarig sletje

haha neen zo is hij echt niet :p ! daar kan je me niet mee overtuigen :p .. het is gwn een probleem bij me. Wat soms wel helpt is staren naar wallpapers van al die mooie figuren. Maar dan helpt het voor een dag...

Nou Sanne89,raap jezelf op en geef jezelf een paar schoppen onder je kont ;).

Eerst is hij zo echt niet en nu wilt ze het wel geloven :roflol:

Nee hij is echt niet van die aard dat hij gaat lopen met een 16-jarig sletje :) ten eerste omdat ik nooit een papzakje zal worden en ten tweede dan neemt hij op zen minst iemand van zijn eigen leeftijd en geen sl*t :D.
Ik ken hem net te goed, en ik weet ook maar al te goed dat hij me graag ziet :). Het gaat er gewoon om dat ik vet kwijt wil.. maar met al dat zoet gedoe zal ik dat niet kwijt geraken. Bijkomen doe ik al in geen paar jaar meer ondanks ik al paar jaar veel zoetigheid eet. ik sport veel, dus er wordt wel een deel verbrand.
En ik ben geen dikz*k zoals op de tv 'je bent wat je eet', ik eet het nog met mate ;)

ja zo is het inderdaad wel, goed omschreven

ja inderdaad wtf het komt allemaal een beetje te dichtbij als ze weet dat we gelijk hebben haha

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Nee hij is echt niet van die aard dat hij gaat lopen met een 16-jarig sletje :) ten eerste omdat ik nooit een papzakje zal worden en ten tweede dan neemt hij op zen minst iemand van zijn eigen leeftijd en geen sl*t :D.
Ik ken hem net te goed, en ik weet ook maar al te goed dat hij me graag ziet :). Het gaat er gewoon om dat ik vet kwijt wil.. maar met al dat zoet gedoe zal ik dat niet kwijt geraken. Bijkomen doe ik al in geen paar jaar meer ondanks ik al paar jaar veel zoetigheid eet. ik sport veel, dus er wordt wel een deel verbrand.
En ik ben geen dikz*k zoals op de tv 'je bent wat je eet', ik eet het nog met mate ;)

dus helemaal geen zoetigheid meer eten en de kilo's vliegen eraf!!!

Misschien ligt het wel aan mij,maar soms kom je wel een beetje dom over:o.

ja inderdaad wtf het komt allemaal een beetje te dichtbij als ze weet dat we gelijk hebben haha

je hebt geen gelijk :) Je zou pas gelijk hebben als je hem kent, maar dat is dus niet.
Trouwens bekijk het even uit mijn standpunt.. niet uit dat van mijn vriend. Ik ben diegene die het vet kwijt wil.(van hem moet het niet, want hij vind dat het zacht is :p)
En ik weet niet wat voor beeld jullie van me hebben :p maar ik heb geen vet% van 50% ofzo hé:p

Even informatie: BF = 25.6% :)

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Misschien ligt het wel aan mij,maar soms kom je wel een beetje dom over:o.

trek je woorden even terug ... ik kan me soms niet goed uitdrukken. heb zoiets in den aard als dyslexie, maar dan een achterstand ivb met taal. ben de naam vergeten.. iets zeldzaam. even 2x nadenken voor je iets zegt want dat kwetst me wel

je hebt geen gelijk :) Je zou pas gelijk hebben als je hem kent, maar dat is dus niet.
Trouwens bekijk het even uit mijn standpunt.. niet uit dat van mijn vriend. Ik ben diegene die het vet kwijt wil.(van hem moet het niet, want hij vind dat het zacht is :p)
En ik weet niet wat voor beeld jullie van me hebben :p maar ik heb geen vet% van 50% ofzo hé:p

ja dat weet ik , zag je pics net, heb ook helemaal niets te klagen, maar jij wil niet meer snoepen, heb dan ook de dicipline om nee te zeggen!!!

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Het ging er niet om hoe je je uitdrukt,maar eerder om het gegeven advies.Je lijkt er niet echt wat mee te doen en steeds uitvluchten te zoeken :'' Ja maar dit en dat'' .En het is tenslotte maar internet hoor ;).

ja dat weet ik , zag je pics net, heb ook helemaal niets te klagen, maar jij wil niet meer snoepen, heb dan ook de dicipline om nee te zeggen!!!

dat lukt juist niet!! daarom dat ik even deze topic geplaatst heb voor mensen die dit nog hebben/gehad hebben .. of voor wie een alternatief vind...

Oke je bent niet dom, je hebt gewoon een achterstand :roflol:

Ik plaag maar hoor, je bent een schatje :o

Terug
Naar boven