AndroidHealthClinic

Sugar ... Sugar .. grr

• Topic Starter Topic Starter
Het ging er niet om hoe je je uitdrukt,maar eerder om het gegeven advies.Je lijkt er niet echt wat mee te doen en steeds uitvluchten te zoeken :'' Ja maar dit en dat'' .

Nee ik zal het advies zeker gebruiken als me wat nuttigs wordt gezegd. maar tot hier toe nog niet veel intressant gehoord. tenzij wat jij zei dat ik me dan met iets anders moet bezig houden.. maar gemakkelijker gezegd dan gedaan.. ik zou niet weten hoe. ik heb een tijdje geprobeerd om te gaan sporten als ik gefrustreerd ben. dat lukt me niet omdat ik helemaal blokkeer..

ik maak ook maar een grapje hoor ;) ik ging gewoon even in op het verhaal over je vriend :P, bedoelde er niks mee

Oke je bent niet dom, je hebt gewoon een achterstand :roflol:

Ik plaag maar hoor, je bent een schatje :o

hmm niet echt om mee te lachen :( ik heb al vaker kwetsende opmerkingen erover gekregen... Je hoort het niet als ik praat, maar in geschreven taal is het duidelijk te merken. Achja, ik doe maar mijn best.. de mensen moeten me maar verstaan.

In een ander topic had ik iets over chroom gezegt,hielp bij mij wel .Wil nog niet zeggen dat het bij jou helpt,maar probeer het eens.

gewoon zwak en geen wilskracht dus sorry dat ik het zeg

Jwl.. maar misschien is dat iets wat alleen sommige vrouwen begrijpen. zoals eerder omschreven hier ben ik een emotie-eter... moeilijk te bedwingen. ik zoek alternatieve. zoals een fruitshake of fruitpap..

ik kon het nergens aan merken hoor? ik denk dat je jezelf hier meer verraad door dit te zeggen dan dat mensen het hebben gemerkt aan je schrijftaal...

In een ander topic had ik iets over chroom gezegt,hielp bij mij wel .Wil nog niet zeggen dat het bij jou helpt,maar probeer het eens.

idd ik was er juist een over aan het opzoeken. en je mocht dat zeggen hoor.. aan dbb forum zijn sites gelinkt over supplementen dus :)

of efedrine

mijn tip is dus, zoals ik al zei:
gedroogde abrikozen/vijgen etc.

ik kon het nergens aan merken hoor? ik denk dat je jezelf hier meer verraad door dit te zeggen dan dat mensen het hebben gemerkt aan je schrijftaal...

Ja dat kan.. ik ben nogal snel op mijn teen getrapt als mensen zeggen dat ik dom ben, niet goed kan praten, ... dan haal ik het snel even boven om het duidelijk te stellen. Als mensen zeggen dat ik dom ben dan denk ik meteen: ai ze verstaan niet wat ik zeg:s

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

mijn tip is dus, zoals ik al zei:
gedroogde abrikozen/vijgen etc.

goed alternatief. Om moeilijk te doen: ik lust het niet :p
Rozijnen lust ik wel :) samen met noten gebruik ik dat soms als alternatief.

Eet je niet gewoon te weinig?

Eet je niet gewoon te weinig?

Ik eet eigenlijk redelijk veel. ik geef toe ik eet te weinig 'gewoon' eten. Omdat ik er vaak geen trek in heb. Een uur later neem ik dan iets zoet als tussendoortje.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

In enkele site wordt het omschreven als party drug.. moet ik daaronder verstaan dat het een drugs is? Ik las ook dat het soms aan patienten wordt voorgeschreven en dat het de luchtwegen verwijd.

Ik eet eigenlijk redelijk veel. ik geef toe ik eet te weinig 'gewoon' eten. Omdat ik er vaak geen trek in heb. Een uur later neem ik dan iets zoet als tussendoortje.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

In enkele site wordt het omschreven als party drug.. moet ik daaronder verstaan dat het een drugs is? Ik las ook dat het soms aan patienten wordt voorgeschreven en dat het de luchtwegen verwijd.

Nou,pas dat dan eens aan !

zoek maar eens op dit forum over dit supplement

Terug
Naar boven