AndroidHealthClinic

suikerziekte en kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

digifiz

Novice
Waardering
0
hallo allemaal ben pas nieuw mijn naam is kim ben 19jaar en ben begonnen met trainen,ik heb zelf suikerziekte van mijn 7jaar,moet sindsdien elke dag insuline injecteren ik weeg nu 55kg droog zonder vet maar kom geen gram meer bij.weet er iemand de effecten van kuren bv deca... dit te samen met insuline voor mijn suikerziekte?zou het kwaad kunnen?waar kan ik het beste terecht?
dank bij voorbaat
grtz kim

Je mag niet kuren onder je 21ste of je nou nog aankomt of niet.

hallo allemaal ben pas nieuw mijn naam is kim ben 19jaar en ben begonnen met trainen,ik heb zelf suikerziekte van mijn 7jaar,moet sindsdien elke dag insuline injecteren ik weeg nu 55kg droog zonder vet maar kom geen gram meer bij.weet er iemand de effecten van kuren bv deca... dit te samen met insuline voor mijn suikerziekte?zou het kwaad kunnen?waar kan ik het beste terecht?
dank bij voorbaat
grtz kim

het feit dat je de effecten ervan niet weet zou al genoeg moeten zeggen dat je nog niet toe bent aan een kuur.
ik zou het dus niet doen kerel, er zijn nog genoeg andere manieren om te groeien en over 4 jaar moet je nog maar een keer kijken of je het nog steeds wilt en niet meer anders kan.

Je mag niet kuren onder je 21ste of je nou nog aankomt of niet.

van wie mag dat niet?

zou nog ff w8e!
eerst meer verdiepen in de materie!
met goede voeding moet iedereen aan kunnen komen imo.!

• Topic Starter Topic Starter
@sanderM
Ik weet de effecten wel van een kuur maar ik weet niet effect op de insuline
bv van milkshakes verhoog je de bloedspiegel omdat er suikers inzetten,het kan zijn dat een kuur suikers wegneemt en dan beland je in een hypo kan tot coma leiden voor een suikerzieke,moest ik een kuur nemen zou ik wel voor een deca durabolin gaan omdat je het ook met doktersattest in de apotheek kunt krijgen,dat is vele veiliger als een namaakpreparaat dat ergens in turkije gemaakt is:D
grtz kim

Ben je nu een man of een vrouw?

ik ben een man?:D

kim is geen gebruikelijke naam voor een man, of je bent aziaat?
maar ik zat ook al te kijken..

heb er ook niet voor gekozen he:D
ben juist terug van de fitness 2x geweest vandaag elke keer een uurtje
er moet vordering inkomen want ben het wachten beu:mad:
grtz

moest ik een kuur nemen zou ik wel voor een deca durabolin gaan omdat je het ook met doktersattest in de apotheek kunt krijgen,dat is vele veiliger als een namaakpreparaat dat ergens in turkije gemaakt is:D
grtz kim

Denk je dat je dokter deca voorschrijft in suprafysiologische hoeveelheden?

We hebben tegenwoordig betrouwbare underground merken.

Ik ben zelf ook diabeet en ik denk dat je jezelf wat meer moet verdiepen in de sport!
Post eerst je voedingsschema en trainingsschema hier, dan kan men je daar bij helpen!
En niet meteen zeuren dat je niet hard genoeg groeit, durf je te zeggen dat alles optimaal is om te kunnen groeien?

@glenn gx wat kan je me aanraden?ik weet een sportdokter die het niet zo nauw neemt:D

dank bij voorbaat
grtz kim

Je bent eerder gebaat bij zwaarder en harder trainen plus veeeeeeeeeel meer eten dan steroiden kerel.

Kijk voor tips en info in die secties, maar hou je omwille van je eigen gezondheid nog een flinke tijd buiten het gebruik van steroiden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven