XXL Nutrition

Kuur begonnen, tips gevraagd

Is dit een grap, je verwijst naar een verhaaltje die je zelf hebt verzonnen als onderbouwing. Donder op man. https://www.predatornutrition.com/articlesdetail?cid=issues-with-using-tamoxifen-for-bodybuilding

Als je nolva tijdens je kuur gebruikt tegen oestrogeen ben je gewoon dom. Klaar.

Het niveau hier is bizar laag.

DEELS, leer lezen man. Ik blijf erachter staan dat 500iu eod voor mij prima is. HCG tijdens de cycle mee laten lopen is een goed alternatief. Het lijkt of jullie allemaal jullie hoofden in jullie reet hebben ofzo.
Kuur jij ook?

Waarom zou je een aromataseremmer moeten nemen? Er is geen enkel bewijs dat aromataseremmers helpen tegen gyno of ter preventie van gyno. Integendeel, en dit licht ik ook toe in mijn artikel.
Ben je serieus? Waardoor krijg je gyno? Oestrogeen, wat doet een AI, verlaagt oestrogeen. Waarom zou je geen AI nemen om oestrogeen te verlagen en zo full blown gyno te voorkomen. Gast wil je nu echt tegen alle medische onderzoeken van AI's in en gaan zeggen dat het geen oestrogeen verlaagt?

Ben je serieus? Waardoor krijg je gyno? Oestrogeen, wat doet een AI, verlaagt oestrogeen. Waarom zou je geen AI nemen om oestrogeen te verlagen en zo full blown gyno te voorkomen. Gast wil je nu echt tegen alle medische onderzoeken van AI's in en gaan zeggen dat het geen oestrogeen verlaagt?
Nee, dat zeg ik niet. Aromataseremmers verlagen het oestradiol, daar heb ik een artikel over geschreven:

Oestrogeen speelt een sleutelrol in de ontwikkeling van gyno, daar heb ik ook een artikel over geschreven:

Dat betekent echter nog niet dat aromataseremmers effectief zijn tegen gyno, zie ook mijn artikel waarin ik dit behandel:

In klinische studies werken aromataseremmers niet of nauwelijks tegen gyno, ondanks verlaging van het oestrogeen.

Ik zie er beter uit dan jou man haha. Als je fotos wilt laat maar weten. Op lagere doseringen ook dus wat dat betreft zou ik mijn muil houden als ik jou was.
Lol, ik heb mijn mond daar niet voor nodig hoor, ik typ. Ga jij altijd OF of blijf jij ON?

Nee, dat zeg ik niet. Aromataseremmers verlagen het oestradiol, daar heb ik een artikel over geschreven:

Oestrogeen speelt een sleutelrol in de ontwikkeling van gyno, daar heb ik ook een artikel over geschreven:

Dat betekent echter nog niet dat aromataseremmers effectief zijn tegen gyno, zie ook mijn artikel waarin ik dit behandel:
Ik voorkom liever gyno. Dus deze discussie kunnen we sluiten. Inderdaad als je gyno hebt ga je aan de nolva. Persoonlijk zou ik er arim bij doen om mijn oestrogeen te verlagen ook, want das de oorzaak daarvan.

Maar tijdens de cycle verkies ik een AI bij symptomen.

Ik voorkom liever gyno. Dus deze discussie kunnen we sluiten. Inderdaad als je gyno hebt ga je aan de nolva. Persoonlijk zou ik er arim bij doen om mijn oestrogeen te verlagen ook, want das de oorzaak daarvan.

Maar tijdens de cycle verkies ik een AI bij symptomen.
Er is ook geen enkel bewijs dat het werkt ter preventie, integendeel. Dát beschrijf ik ook in mijn artikel.

Gebruik van aromataseremmers ter preventie of tegen bestaande gyno is simpelweg niet evidence-based.

Ik ga het hierbij laten, het is een beetje alsof ik tegen een bewegende muur praat.

Ik ga het hierbij laten, het is een beetje alsof ik tegen een bewegende muur praat.
Nee je klets gewoon uit je nek man. Nolva tegen gyno als je dat hebt prima. AI bij beginnende gyno of als voorkoming als je gevoellig bent voor gyno, klaar. Zo moeilijk is het niet. Je kan wel doen alsof het heel moeilijk is en wijs lopen doen maar dat is gewoon onzin.

Galen bedoeld een AI tegen preventie.
Sorry maar dan weet hij niet waar hij het over heeft, of dan heeft hij zelf nooit gekuurd. Hij zegt net letterlijk: "Aromataseremmers verlagen het oestradiol, daar heb ik een artikel over geschreven"

Een AI gebruiken om oestradiol te verlagen = preventie als je nog geen gyno hebt of beginnende gyno hebt.

Sorry maar dan weet hij niet waar hij het over heeft, of dan heeft hij zelf nooit gekuurd. Hij zegt net letterlijk: "Aromataseremmers verlagen het oestradiol, daar heb ik een artikel over geschreven"

Een AI gebruiken om oestradiol te verlagen = preventie als je nog geen gyno hebt of beginnende gyno hebt.
AI's verlagen ook de oestrogeen concentratie maar er is geen bewijs dat het iets tegen elke vorm van gyno doet. Kun je mijn vraag nog even beantwoorden, blast en cruise jij?

AI's verlagen ook de oestrogeen concentratie maar er is geen bewijs dat het iets tegen elke vorm van gyno doet. Kun je mijn vraag nog even beantwoorden, blast en cruise jij?
Sorry, ja ik heb een standaard blast van 500mg test met 150mg dhb, en 200mg primo. Dan laat ik mijn bloedwaarden checken. Mijn cruise is 8 weken 200mg test. Daarna wederom bloedwaarde check. Ik laat hcg non-stop meelopen op 250iu e3d.

dubbel

Sorry, ja ik heb een standaard blast van 500mg test met 150mg dhb, en 200mg primo. Dan laat ik mijn bloedwaarden checken. Mijn cruise is 8 weken 200mg test. Daarna wederom bloedwaarde check. Ik laat hcg non-stop meelopen op 250iu e3d.
Dus test is boven normale waarden en LH/FSH non-existent?

Dus test is boven normale waarden en LH/FSH non-existent?
Weet jij wat cruisen is? En waar je HCG voor neemt? Stop gewoon met reageren man. Is het de bedoeling om tijdens een cruise test waarden te hebben die boven normaal zijn????
PM me maar als je nog meer domme vragen hebt.

Weet jij wat cruisen is? En waar je HCG voor neemt? Stop gewoon met reageren man. Is het de bedoeling om tijdens een cruise test waarden te hebben die boven normaal zijn????
PM me maar als je nog meer domme vragen hebt.
Als je 200 mg test per week injecteert zul je dat bewerkstelligen. En ook zullen het LH en FSH hormoon op non-actief staan. Jij bent altijd ON, hoe kun jij dan in hemelsnaam over herstel praten met HCG? TS heeft niet te kennen gegeven om ON te blijven, hij wil OF gaan. Dus dat advies van jou over HCG, aan het eind van de kuur 2 weken lang 500IU eod is BS! Net als jouw AI advies, ook BS! En dan heb jij het lef om op een zeer nare manier Peter Bond aan te vallen over zijn kennis wat betreft AAS. Jij zult in je kort altijd ON leventje nog niet een honderdste van wat hij weet kunnen vergaren. Ook omdat je gewoon een plaat voor je kop hebt. Wij zijn ook uitgepraat. Ik hoop dat @wovano of @Sanca Saxon dit lezen want jij verdient een waarschuwing!

Als je 200 mg test per week injecteert zul je dat bewerkstelligen. En ook zullen het LH en FSH hormoon op non-actief staan. Jij bent altijd ON, hoe kun jij dan in hemelsnaam over herstel praten met HCG? TS heeft niet te kennen gegeven om ON te blijven, hij wil OF gaan. Dus dat advies van jou over HCG, aan het eind van de kuur 2 weken lang 500IU eod is BS! Net als jouw AI advies, ook BS! En dan heb jij het lef om op een zeer nare manier Peter Bond aan te vallen over zijn kennis wat betreft AAS. Jij zult in je kort altijd ON leventje nog niet een honderdste van wat hij weet kunnen vergaren. Ook omdat je gewoon een plaat voor je kop hebt. Wij zijn ook uitgepraat. Ik hoop dat @wovano of @Sanca Saxon dit lezen want jij verdient een waarschuwing!
Hoe kan jij dat nou weten? Ben je echt zo dom of je alsof? Jij kan NIET weten waar mijn test levels zitten op 200mg test per week. Dus lul niet man. Galen moet ook niet lullen met zijn pseudo wetenschappelijke onzin. Volgens mij heeft die vent nog nooit een naald in zijn leven aangeraakt. Maar wel wijs doen erover, lachwekkend.

Net als die kneus eerder die zei dat 8 weken boldenone gewoon kan. Terwijl je dan net piek bloedwaarden hebt bereikt.

Maar wat gaan @wovano en @Sanca Saxon doen dan? Omdat ik Galen in twijfel trek mij verbannen ofzo?

Laatst bewerkt:
Wauw....

Terug
Naar boven