XXL Nutrition

Kuur begonnen, tips gevraagd

Bezoekers in dit topic

1. 8 weken kan gewoon.
2. Half life van Boldenone Undecylenate is 14 dagen. 14 * 5 = 70 = 10 weken na je laatste injectie dat de plasmaconcentratie verwaarloosbaar is i.e. je kan beginnen met herstellen.
3. 500-1000iu HCG per week van begin kuur tot off gaan.
4. Nakuren kan maar zonder pillen herstel je ook, 20mg Nolva is al voldoende.
5. AI is niet nodig.


Waarom niet? Galen linkt een tijdje geleden een onderzoek waarbij een aantal mannen voor 13 maanden lang wekelijks 10.000iu hcg zetten, de leydig cellen raakte niet minder gevoelig voor stimuli.
Iets met HCG verhoogt oestrogeen?
Hoe kan jij nou weten dat hij geen AI nodig gaat hebben tijdens zijn kuur?
Bold 8 weken? Waar heb je het over man.
Je bereikt pas na 54! dagen je maximale bloedwaarden als je bold gebruikt. Dus kappen na 8 weken is behoorlijk dom denk je niet?
 

Bijlagen

  • Bold.png
    Bold.png
    350,7 KB · Weergaven: 63
Ik ben geen voorstander van HCG na een kuur omdat het gewoonweg niet doeltreffend is. HCG tijdens een kuur waarborgt intratesticulaire testosteron productie. Hierdoor zal er dus geen totale shutdown plaatsvinden en daardoor herstel je sneller. Ikzelf en anderen zijn daar voorbeelden van.
Dan zijn we het deels met elkaar eens, geen probleem.
 
Waar heeft TS een AI voor nodig dan?
Is dit een serieuze vraag? Wauw...
Testosteron aromatiseert? Ooit van gehoord? Wat moet hij doen dan als hij beginnende gyno krijgt van test? Of kan je tegenwoordig geen gyno meer krijgen door test?
 
Laatst bewerkt:
Is dit een serieuze vraag? Wauw...
Testosteron aromatiseert? Ooit van gehoord? Wat moet hij doen dan als hij beginnende gyno krijgt van zijn test anadrol combi?
Dus omdat iets aromatiseert moet hij perse een AI nemen? Een AI doet niets tegen gyno.
 
Dus omdat iets aromatiseert moet hij perse een AI nemen?
Zeg ik dat? Citeer mij aub? Waar ik dat zeg. Misschien is het wel een HEEL goed idee om altijd een AI in je la te hebben omdat iets KAN aromatiseren. Misschien is het wel HEEL handig om die kennis te hebben. Het niveau hier is schrikbarend laag man.
 
Zeg ik dat? Citeer mij aub? Waar ik dat zeg. Misschien is het wel een HEEL goed idee om altijd een AI in je la te hebben omdat iets KAN aromatiseren. Misschien is het wel HEEEL handig om die kennis te hebben. Het niveau hier is schrikbarend laag man.
We wachten wel even tot Galen even je mond snoert, net zoals hij bij iedereen doet die met een grote smoel alles zo goed denken te weten.
 
We wachten wel even tot Galen even je mond snoert, net zoals hij bij iedereen doet die met een grote smoel alles zo goed denken te weten.
Galen gaat helemaal niks snoeren gap, dit is gewoon basis kennis. Denk je dat je van test geen gyno kan krijgen ofzo? En hoe denk je dat je van test gyno krijgt? En hoe ga je dat dan het beste tegen als je dat krijgt? Blijkbaar weet je zelf niet genoeg en moet je wachten tot iemand anders met meer kennis je komt redden.
 
Ik zie het nut niet van aromataseremmers voor kuurders.
Galen gaat helemaal niks snoeren gap, dit is gewoon basis kennis. Denk je dat je van test geen gyno kan krijgen ofzo? En hoe denk je dat je van test gyno krijgt? En hoe ga je dat dan het beste tegen als je dat krijgt? Blijkbaar weet je zelf niet genoeg en moet je wachten tot iemand anders met meer kennis je komt redden.
Tamoxifen. https://peterbond.org/post/endocrine-treatment-of-gynecomastia
 
Maar ik hoor net dat mijn opa zojuist is overleden, dus ik stop deze discussie hier. Succes Galen.
 
Galen gaat helemaal niks snoeren gap, dit is gewoon basis kennis. Denk je dat je van test geen gyno kan krijgen ofzo? En hoe denk je dat je van test gyno krijgt? En hoe ga je dat dan het beste tegen als je dat krijgt? Blijkbaar weet je zelf niet genoeg en moet je wachten tot iemand anders met meer kennis je komt redden.
Testosteron veroorzaakt geen gyno. Oestrogeen veroorzaakt gyno. Dit staat los van hoe de verhoogde oestrogeen ontstaan is.

Nolvadex is het middel om gyno te bestrijden. Een AI doet hier niets tegen.
 
Dan zijn we het deels met elkaar eens, geen probleem.
Als je dat met me eens bent waarom neem jij dan een lage dosis HCG voor slechts 2 weken aan het eind van je kuur???
 
Galen gaat helemaal niks snoeren gap, dit is gewoon basis kennis. Denk je dat je van test geen gyno kan krijgen ofzo? En hoe denk je dat je van test gyno krijgt? En hoe ga je dat dan het beste tegen als je dat krijgt? Blijkbaar weet je zelf niet genoeg en moet je wachten tot iemand anders met meer kennis je komt redden.
Veel leden hier zijn al op de hoogte dat een aromatase inhibitor niets tegen gynecomastia doet, je neemt tamoxifen hiervoor. Waarschijnlijk dat je eigen kennis hierover schrikbarend laag is.
 
Ik zie het nut niet van aromataseremmers voor kuurders.

Tamoxifen. https://peterbond.org/post/endocrine-treatment-of-gynecomastia
Is dit een grap, je verwijst naar een verhaaltje die je zelf hebt verzonnen als onderbouwing. Donder op man. https://www.predatornutrition.com/articlesdetail?cid=issues-with-using-tamoxifen-for-bodybuilding

Als je nolva tijdens je kuur gebruikt tegen oestrogeen ben je gewoon dom. Klaar.

Het niveau hier is bizar laag.

Als je dat met me eens bent waarom neem jij dan een lage dosis HCG voor slechts 2 weken aan het eind van je kuur???
DEELS, leer lezen man. Ik blijf erachter staan dat 500iu eod voor mij prima is. HCG tijdens de cycle mee laten lopen is een goed alternatief. Het lijkt of jullie allemaal jullie hoofden in jullie reet hebben ofzo.
 
Veel leden hier zijn al op de hoogte dat een aromatase inhibitor niets tegen gynecomastia doet, je neemt tamoxifen hiervoor. Waarschijnlijk dat je eigen kennis hierover schrikbarend laag is.
Lul niet man, als je beginnende gyno hebt gebruik je eerst aan AI en laat je je bloedwaarden testen. Als je zo dom bent om het verder dan dat punt te laten komen weet je gewoon niet wat je aan het doen bent. Maar kus vooral Galen zijn kont.
 
Is dit een grap, je verwijst naar een verhaaltje die je zelf hebt verzonnen als onderbouwing. Donder op man. https://www.predatornutrition.com/articlesdetail?cid=issues-with-using-tamoxifen-for-bodybuilding

Als je nolva tijdens je kuur gebruikt tegen oestrogeen ben je gewoon dom. Klaar.

Het niveau hier is bizar laag.


DEELS, leer lezen man. Ik blijf erachter staan dat 500iu eod voor mij prima is. HCG tijdens de cycle mee laten lopen is een goed alternatief. Het lijkt of jullie allemaal jullie hoofden in jullie reet hebben ofzo.
Wat klopt er dan niet aan mijn artikel?
 
Wat klopt er dan niet aan mijn artikel?
Het is een leuk verhaal maar als je weet wat je aan het doen bent ga je niet gelijk aan de nolva als je gyno SYMPTOMEN krijgt. Zoals ik al zei dan neem je een AI en laat je je bloedwaarden checken. Als je daadwerkelijk gyno hebt dan ben je gewoon te dom om te kuren.

Mijn advies aan de jongeman was om een AI bij de hand te hebben voor het geval dat. Maar toen trokken al je minions gelijk hun muil open en riepen ze jou erbij zonder zelf na te denken.

Of wil je me nu gaan vertellen dat je ook nolva gebruikt als je oestrogeen 30 punten boven normaal zit en je net alleen wat itchy nipples hebt.
 
Het is een leuk verhaal maar als je weet wat je aan het doen bent ga je niet gelijk aan de nolva als je gyno SYMPTOMEN krijgt. Zoals ik al zei dan neem je een AI en laat je je bloedwaarden checken. Als je daadwerkelijk gyno hebt dan ben je gewoon te dom om te kuren.

Mijn advies aan de jongeman was om een AI bij de hand te hebben voor het geval dat. Maar toen trokken al je minions gelijk hun muil open en riepen ze jou erbij zonder zelf na te denken.
Waarom zou je een aromataseremmer moeten nemen? Er is geen enkel bewijs dat aromataseremmers helpen tegen gyno of ter preventie van gyno. Integendeel, en dit licht ik ook toe in mijn artikel.

Of wil je me nu gaan vertellen dat je ook nolva gebruikt als je oestrogeen 30 punten boven normaal zit en je net alleen wat itchy nipples hebt.
Nee, we hebben het over gyno in dit topic, niet over jeukende tepels. Verder maakt het niet uit wat je oestradiolwaardes zijn. Ga je je gyno niet behandelen als je oestradiolwaarde onder een bepaalde arbitraire waarde ligt?
 
Back
Naar boven