MuscleMeat

Summer diet plan

kukipushup

Advanced Bodybuilder
Waardering
102
Lengte
1m65
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
Hallo

Heb voor de zomer alvast wat gemaakt en ben benieuwd wat mensen ervan vinden..Op geen trainings dagen pak ik de post-workout shake zonder waxy maize..

rrihoy.png

Alle kritiek welkom

Qua verhoudingen eiwit-carbs-vet zit het wel goed. Zelf zou ik geen honing in de avond eten, je hebt geen carbs nodig en in de magere franse kwark zitten ook al 8 gram suiker!
Ook zou ik minder zuivel eten, vooral in je shakes. Gewoon met water nemen en de calorieën die je overhoudt uit vast voedsel halen.
Waxy Maize kan je beter vervangen door een stuk fruit (banaan, ananas etc.) Zijn ook suikers, gezonder en er zitten micro's in!
- Geef ook duidelijk aan wat je caloriebehoefte is anders kan niemand ook weten of je er wel genoeg onderzit etc!

Waarom 3 sinaasappels bij je ontbijt?

70gr rijst moet denk ik ongekookt zijn ik gebruik ook fitnesspal moet je goed op letten want nu kom je zoiezo verkeerd uit

Qua verhoudingen eiwit-carbs-vet zit het wel goed. Zelf zou ik geen honing in de avond eten, je hebt geen carbs nodig en in de magere franse kwark zitten ook al 8 gram suiker!
Ook zou ik minder zuivel eten, vooral in je shakes. Gewoon met water nemen en de calorieën die je overhoudt uit vast voedsel halen.
Waxy Maize kan je beter vervangen door een stuk fruit (banaan, ananas etc.) Zijn ook suikers, gezonder en er zitten micro's in!
- Geef ook duidelijk aan wat je caloriebehoefte is anders kan niemand ook weten of je er wel genoeg onderzit etc!

Niks mis met 's avonds carbs eten. Gaat om totalen.
Als TS graag kcals uit melk haalt moet hij dat zo doen. Maakt verder niet veel uit.
En je zegt het zelf al "Zijn ook suikers". Waarom zou hij dan Waxy Maize vervangen?
Zou alleen goed zijn voor de micro's, maar dan kan hij ook wat groenten eten. ( kan er sowieso wel bij)

Waarom niet?

70gr rijst moet denk ik ongekookt zijn ik gebruik ook fitnesspal moet je goed op letten want nu kom je zoiezo verkeerd uit

Waarom denk je dat? Als je naar de voedingswaarde kijkt zie je toch duidelijk dat het om gekookte rijst gaat..

En waarom schrijf je "zoiezo" ipv sowieso?

@ts, je bent van plan te cutten? Ik vind dat je vrij veel zuivel binnen krijgt zo..

• Topic Starter Topic Starter

Okee ja, misschien zou ik eventueel de yoghurt met honing in de ochtend kunnen doen..

Ja minder zuivel zit ik ook nog mee, zit daar zelf ook nog mee te puzzelen..Denk voor het trainen de shake weg en wat carbs met eiwitten, denk aan brood of iets anders. Shakes met water is echt niet weg te krijgen..daarom is het ook melk wat ik ook wel redelijk k*t vind.

Waxy maize zou ik kunnen vervangen maarja zijn ook gewoon complexe koolhydraten, en het neemt snel op. Plus bananen koop ik nooit meer..zijn nooit goed te eten hier bij deen vandaan.

Die pers ik tot sap, en waarom niet? ben geen ochtend eter en zo krijg ik toch nog wat suikers en vitamines binnen.

nee is gekookte rijst!

@ts, je bent van plan te cutten? Ik vind dat je vrij veel zuivel binnen krijgt zo..

Ja de zuivel is altijd al me probleem geweest met een schema..zuivel is ook te makkelijk, maar zelf wil ik het ook al beperken.

Nee gewoon een clean bulk

Waarom denk je dat? Als je naar de voedingswaarde kijkt zie je toch duidelijk dat het om gekookte rijst gaat..

En waarom schrijf je "zoiezo" ipv sowieso?

Waarom is het beter zuivel te vermijden?
Enkel het bloaten?

70 g gekookte rijst is nog geen 3 eetlepels....

Klopt;p op mijn laagste dag eet ik 20gram ongekookt :( das echt niks

70 g gekookte rijst is nog geen 3 eetlepels....

Klopt, is ook helemaal niet zoveel.. reden hier achter is omdat ik 70gr gemakkelijk naar binnen kan schuiven, 100gr is net teveel en als ik dat meerdere keren eet moet ik er van overgeven..(srs)

70gram is precies goed.

Heb nog een nieuwe schema gemaakt, kritiek altijd welkom!

Dit keer wat vis erbij..doel is een redelijk cleane bulk, normaal raden mensen 50/30/20 aan maar ik wou ongeveer eens 40/40/20 proberen ook al is dit ongeveer 35/35/20 .. reden hier achter is omdat ik dat al vaker zie en ik word namelijk redelijk vet van 50/30/20 en aankomen? Mwa .. kwa vetpercentage wel de rest valt wel mee. Doel is dus wat cleaner te eten wat minder vet en carbs, meer eiwitten.. Als laatste is het heel moeilijk om 50% carbs allemaal clean te eten al moet je tegen 400gram carbs aan dan ben je sneller geneigd de snelle carbs op te zoeken en die te eten.

33mc2hk.png

Alle kritiek welkom nogmaals!

Ziet er volgens mij goed uit, vond die 70 gram gekookte rijst er gewoon apart uitzien en dacht dat het een foutje was maar als je het fijn vind prima toch! Als je dit vol kan houden en het geeft goede resultaten doorgaan zo niet kan je altijd nog kijken of er wat veranderd moet worden macro's zien er iig goed uit!

Ik dacht ook dat je wilde cutten vandaar. Kijk als dit voor jou je maag vult de hele dag kan je gewoon de zuivel er in houden. Probeer het gewoon even uit en kijk of je wat aankomt. Je zou altijd eventjes na 2-3 maanden lean gainen een kleine cut kunnen doen als je denkt dat je te veel in je vetpercentage stijgt.

Ziet er volgens mij goed uit, vond die 70 gram gekookte rijst er gewoon apart uitzien en dacht dat het een foutje was maar als je het fijn vind prima toch! Als je dit vol kan houden en het geeft goede resultaten doorgaan zo niet kan je altijd nog kijken of er wat veranderd moet worden macro's zien er iig goed uit!

Ja zal het even aankijken gewoon een paar weken ..thnx man!

Ik dacht ook dat je wilde cutten vandaar. Kijk als dit voor jou je maag vult de hele dag kan je gewoon de zuivel er in houden. Probeer het gewoon even uit en kijk of je wat aankomt. Je zou altijd eventjes na 2-3 maanden lean gainen een kleine cut kunnen doen als je denkt dat je te veel in je vetpercentage stijgt.

ja had het er bij moeten zetten! dit vult me maag wel redelijk goed, in de avond heb ik nog wel eens honger hopelijk brengt die griekse yoghurt met honing er verandering in..Moet het nog maar testen of het lekker is btw haha

Ja over ongeveer 5 maanden wil ik denk ik wel een cut doen maar voorlopig nog bulken en een cleanbulk.

effen een vraagje tussendoor:
waar heb je dit schema opgesteld?
ziet er erg overzichtelijk uit namelijk!

effen een vraagje tussendoor:
waar heb je dit schema opgesteld?
ziet er erg overzichtelijk uit namelijk!

myfitnesspal.com, je hebt er ook een app van alleen heb dit gemaakt via de site. Groter en overzichtelijker..Je kan doelen enzo alles veranderen..Vandaar die maaltijd namen ook op die manier etc.

Good luck have fun

Terug
Naar boven