Fitness Seller

Review Super Creatine - Sports Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 6/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Hardcore bodybuilding creatine!
    -Extreem krachtig, spiermassa!
    -7 sterkste soorten creatine!
    -Uniek - beschermt je spieren!
    -Enorme explosieve spierkracht
    -Extreem sterke trainingen en prestaties
    -Sneller spierherstel
    -Pomp spieren vol voedingsstoffen
    -Meer spierenergie tijdens trainen
    -Verbetering spieruithoudingsvermogen
    -Ramt spieren letterlijk vol creatine
    -Herstel zelfs al tussen de sets
    -Geeft spieren energie voor prestaties
    -Werkt altijd en voor iedereen!
    -4-6 weken voorraad per verpakking
    -1 dosering per dag is al voldoende
    -Verkrijgbaar in 2 heerlijk frisse smaken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ik ben vandaag begonnen met mijn eerste dag Super Creatine
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb de smaak Exotic Juice, normaal houd ik niet fruitige smaken maar dit is een soort citroen/multivitaminen smaak en ik erg lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Mijn dosis begin met 1 scoop per dag voor de training, als het resultaat niet komt ga ik omhoog met me dosis.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/super-creatine
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, levering binnen 24 uur, gratis goodies.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik moet eerst een paar weken het supplement proberen, als het werkelijk doet wat het moet doen dan zal ik zeker terugkomen op deze creatine, mede door de smaak en aantrekkelijke prijs.

Mijn review:

Hey zoals ik al zei,

Ik ben vandaag begonnen met me eerste dosis creatine van "super creatine".
Ik ben van plan updates te geven nadat ik een paar dagen het product heb ervaren tijdens de training, ik begin vanavond aan me eerste training met dit supplement en zal binnenkort een update geven over hoe het me bevallen is.

Mvg, Bloodsporter

Week 1.

Ik neem altijd een schepje voor t' trainen en Nr.1 na het trainen.
met de 1ste week toen ik het nam voelde ik het effect goed ik voelde dat ik die extra reps kon maken en dat je spieren niet zo snel moe zijn als zonder supps, ( ik heb vannaf mei even 1 maand zonder supps getraind).
ik ben 5x geweest wel verschillende tijdstippen met ivm mijn werk tot nu toe bevalt het heel goed, ik weeg me elke zondag dus kan showen of ik een "gain"
heb gekregen maar ik weet ook dat het allemaal niet zo 1.2.3 gaat grote gains.

(ik kan de sterren niet wijzigen meer maar ik zal hier posten als het meerdere sterren verdient:))

Het spijt me als de Review Tegenvalt bij sommige mensen het is me eerste i'm learning;)

super creatine.png

Dus als er poedersuiker in die pot had gezeten ipv creatine, met een lekker fruitsmaakje, en de pot zat goed vol, had ie alsnog 6 sterren gehad? Seems legit.

jammer dat er geen review is want staat in de weekaanbieding. misschien toch beter creapure dan kopen.

Ben nu zelf een paar dagen met deze binnen en zal over 4 weken een review schrijven als ik ermee klaar ben ;)

Nu in de weekaanbieding!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Super Creatine

Resultaat kenmerken Super Creatine;
-Hardcore bodybuilding creatine!
-Extreem krachtig, spiermassa!
-7 sterkste soorten creatine!
-Uniek - beschermt je spieren!
-Enorme explosieve spierkracht
-Extreem sterke trainingen en prestaties
-Sneller spierherstel
-Pomp spieren vol voedingsstoffen
-Meer spierenergie tijdens trainen
-Verbetering spieruithoudingsvermogen
-Ramt spieren letterlijk vol creatine
-Herstel zelfs al tussen de sets
-Geeft spieren energie voor prestaties
-Werkt altijd en voor iedereen!
-4-6 weken voorraad per verpakking
-1 dosering per dag is al voldoende
-Verkrijgbaar in 2 heerlijk frisse smaken

Heb het eergisteren aangeschaft, kan dan ook niets er over zeggen. Gebruik het natuurlijk ná de training dus er geen sterk meetbaar effect. Zal net zoals anderen aangeven over een paar weken wat het effect is! Eén punt: Die pot stinkt zo vre-se-lijk, echt niet normaal. Smaak is daarentegen echt goed!

Heb het eergisteren aangeschaft, kan dan ook niets er over zeggen. Gebruik het natuurlijk ná de training dus er geen sterk meetbaar effect. Zal net zoals anderen aangeven over een paar weken wat het effect is! Eén punt: Die pot stinkt zo vre-se-lijk, echt niet normaal. Smaak is daarentegen echt goed!

Ik ben dus niet de enige:)

die stank uit de pot is echt erg, smaak viel wel mee maar heb een halve pot weggeven aan een kameraad van mij :-) Ik heb in de plaats NR 1 gekocht en die is veel lekkerder ;-)

die stank uit de pot is echt erg, smaak viel wel mee maar heb een halve pot weggeven aan een kameraad van mij :-) Ik heb in de plaats NR 1 gekocht en die is veel lekkerder ;-)

Smaak is persoonsgebonden;) Vond hem zelf wel lekker

- Eldert

De creatine is goed te doen wat smaak betreft ik experimenteer dan ook niet veel met smaakjes.;)Meestal fruit punch of orange en dat bevalt me meestal super

Ik heb zelf de smaak exotic juice wat meer lijkt op sinaasappelsap.
De geur past totaal niet bij de smaak. Ik kan me bij de geur ook helemaal niets voorstellen behalve dat het stinkt, de smaak is daarentegen best goed.
Ik heb alleen spijt dat ik m'n shakebeker heb gebruikt om het in op te lossen, nu ruik ik iedere keer wanneer ik een shake maak die geur.

Over de 'gains' ben ik wel positief, ik oog voller terwijl elke ader zichtbaar is gebleven(weinig last van water weight)

Gains: 9/10
Smaak: 7/10
Geur: -908,6/10 (doet er niet echt toe)

Ik ben wel erg benieuwd of fruit punch ook zo meurt.

Ik heb zelf de smaak exotic juice wat meer lijkt op sinaasappelsap.
De geur past totaal niet bij de smaak. Ik kan me bij de geur ook helemaal niets voorstellen behalve dat het stinkt, de smaak is daarentegen best goed.
Ik heb alleen spijt dat ik m'n shakebeker heb gebruikt om het in op te lossen, nu ruik ik iedere keer wanneer ik een shake maak die geur.

Over de 'gains' ben ik wel positief, ik oog voller terwijl elke ader zichtbaar is gebleven(weinig last van water weight)

Gains: 9/10
Smaak: 7/10
Geur: -908,6/10 (doet er niet echt toe)

Ik ben wel erg benieuwd of fruit punch ook zo meurt.

Dank je voor je reactie!:) De Gains met Super Creatine zijn in ieder geval erg goed te noemen! Qua smaak zijn beide erg goed te doen vind ik zelf. Drinken prima weg!:)

Terug
Naar boven