AndroidHealthClinic

super heftige pre workout

Bezoekers in dit topic

Het gekke is dat je die angel dust gewoon op een .nl site kan krijgen, dacht dat die shit altijd werd gemonitord :o
 
Ik zie de logica van je aders vernauwen met een combinatie van allemaal stimulanten voor een training niet.
Lijkt mij nogal af doen aan het effect van een training.
 
Angel dust? Heftig spulletje idd
 
Angel dust? Heftig spulletje idd

Vind het best meevallen. Ga er wel erg lekker op maar niet echt extreem wow gevoel. Ja de eerste paar keer. Nu moet ik 2 scoops doen wil ik een goed effect hebben.
Heb erna ook gewoon goede eetlust en geen crash en slaap gewoon prima erna...

Maar in vergelijking wat er hier te koop is , is het wel zeer goed spul
 
Vind het best meevallen. Ga er wel erg lekker op maar niet echt extreem wow gevoel. Ja de eerste paar keer. Nu moet ik 2 scoops doen wil ik een goed effect hebben.
Heb erna ook gewoon goede eetlust en geen crash en slaap gewoon prima erna...

Maar in vergelijking wat er hier te koop is , is het wel zeer goed spul
Rip bloeddruk met 200mg dmaa dan :')
 
Rip bloeddruk met 200mg dmaa dan :')
,
Ik pak niet standaard 2 scheppen, heb het een enkele keer wel gedaan. Hou het gewoon bij 1 goede scoop, anders is het einde zoek natuurlijk .en train ook regelmatig zonder PWO maar dan wel dubbele espresso oid.
 
Ben van mening dat wanneer je een pre workout nodig hebt om te trainen dat dan of je motivatie niet goed zit maar vooral vaak je herstel (dus moe etc) niet goed is. Het zou een extra stapje moeten zijn die maar soms nodig is.
 
Ben van mening dat wanneer je een pre workout nodig hebt om te trainen dat dan of je motivatie niet goed zit maar vooral vaak je herstel (dus moe etc) niet goed is. Het zou een extra stapje moeten zijn die maar soms nodig is.

12/14uur werk voor ik train, en ik ben een zeer slechte slaper( 5 a 6x per nacht wakker voor 20 min)
Motivatie is through the roof.
 
Blackburner. 50mg ephedra, 75mg dmaa 1.3 en 350mg cafaine . Veel heftiger ga je het niet krijgen
 
12/14uur werk voor ik train, en ik ben een zeer slechte slaper( 5 a 6x per nacht wakker voor 20 min)
Motivatie is through the roof.
En dat wordt niet beter door al die stimulanten
 
Ik gebruik
1649497791699.png


en soms
1649497832478.png


Met beide geen crash, en kan gewoon slapen erna zonder uren wakker te liggen.
 
En dat wordt niet beter door al die stimulanten

Ben sinds 2 weken bewust bezig mijn slaap wat beter te krijgen. Eerder naar bed bijvoorbeeld.
Maar dat wakker worden zal nooit helemaal weggaan door een achterliggende reden. Ben me er bewust van en werk eraan. Ik weet hoe belangerijk het is.
 
Ben sinds 2 weken bewust bezig mijn slaap wat beter te krijgen. Eerder naar bed bijvoorbeeld.
Maar dat wakker worden zal nooit helemaal weggaan door een achterliggende reden. Ben me er bewust van en werk eraan. Ik weet hoe belangerijk het is.
Op minder dan 8 uur slaap krijg je sowieso ook goede progressie, maar wie vind slapen nou niet lekker? :)

Slaap zelf al lang niet zonder een paar keer wakker te worden in de nacht, soms wel maar meestal niet.
 
Op minder dan 8 uur slaap krijg je sowieso ook goede progressie, maar wie vind slapen nou niet lekker? :)

Slaap zelf al lang niet zonder een paar keer wakker te worden in de nacht, soms wel maar meestal niet.

Ik, als je slaapt zoals ik slaap ben je het snel beu. Valt niks aan te doen alleen zware slaapmedicatie en die wil ik niet.
Laatste dagen ga ik om 2200 naar bed en dan is het vanaf 2330 al feest. Maar blijf het volhouden
 
Maar eens proberen dan

20220414_143010.jpg20220414_143016.jpg
 
Back
Naar boven