MuscleMeat

super hooks voor deadlift

Actuele status: momenteel niet leverbaar

slecht

heb die krengen ook gehad van het merk MDY bij 160 kilo stonden ze recht gebogen dus :D

Let wel op: tot 30 mm.. meeste sportscholen is 50mm toch?

alleen het principe al :S ga je grip trainen man!

• Topic Starter Topic Starter
alleen het principe al :S ga je grip trainen man!

ja liefst gebruik ik magnesium maar waar haal je die dingen, want om alleen te gaan bestellen voor magnesium is ook weer te. Heeft bodyenfitshop ze? Wil graag een bb tas en magnesium bestellen, maar ken geen 1 zaak die ze beide aanbieden

ja liefst gebruik ik magnesium maar waar haal je die dingen, want om alleen te gaan bestellen voor magnesium is ook weer te. Heeft bodyenfitshop ze? Wil graag een bb tas en magnesium bestellen, maar ken geen 1 zaak die ze beide aanbieden
een sporttas haal je in de sportzaak. magnesium volgens mij ook.

een luie donder ben je!

ff de telefoon pakken en wat zaken bellen, weet je meteen wat ze waar verkopen

• Topic Starter Topic Starter
een luie donder ben je!

ff de telefoon pakken en wat zaken bellen, weet je meteen wat ze waar verkopen

met al die kosten die ik uitgeef aan het bellen kan ik net zo goed gaan bestellen en die verzendkosten betalen hahaah. Ben niet lui wil de goedkoopste optie:P

Beter gebruik je straps i.p.v hooks.

Of magnesium natuurlijk. volgens mij heeft fitness seller dat ook wel..

Wij hebben soortgelijke hooks in onze gym, maar ik vind ze 3 keer niks. Ik gebruik ze hooguit bij zware dumbbell rows als m'n grip al vermoeid is, maar dat is ook niet ideaal. Liever op een andere manier zorgen dat je grip sterker wordt en als het niet anders kan dan gewoon straps gebruiken.

je kan ook magnesium gebruiken maar dan ben je uiteindelijk duurder uit...

je kan het ook gewoon zonder doen en aan je grip werken!

Terug
Naar boven