MuscleMeat

super hooks voor deadlift

Wist je dat er buiten het internet nog een hele andere wereld bestaat? We noemen hem ook wel eens de realiteit, klinkt dat misschien bekent in de oren? In die wereld waar ik over spreek zijn ook winkels, we noemen deze winkels sportzaken (denk bijvoorbeeld aan perry sport). Deze winkels hebben sport tassen, magnesium en nog een hele hoop meer. Het mooie is dat je hierbij geen verzendkosten hebt.

Ik hoop dat ik je niet al te erg geshockeerd heb met deze tekst...

Wist je dat er buiten het internet nog een hele andere wereld bestaat? We noemen hem ook wel eens de realiteit, klinkt dat misschien bekent in de oren? In die wereld waar ik over spreek zijn ook winkels, we noemen deze winkels sportzaken (denk bijvoorbeeld aan perry sport).

waarsch wil die na het betalen van z'n internet abbo niet meer lappen voor schoenen zodat ie op pad kan gaan :D

• Topic Starter Topic Starter
Wist je dat er buiten het internet nog een hele andere wereld bestaat? We noemen hem ook wel eens de realiteit, klinkt dat misschien bekent in de oren? In die wereld waar ik over spreek zijn ook winkels, we noemen deze winkels sportzaken (denk bijvoorbeeld aan perry sport). Deze winkels hebben sport tassen, magnesium en nog een hele hoop meer. Het mooie is dat je hierbij geen verzendkosten hebt.

hoe ziet deze wereld eruit waar gij over spreekt? haha verkoopt perry magnesium joh?

Ga naar een sportwinkel, koop een sporttas en magnesium. Dat verkopen ze echt overal waar ze ook klimmateriaal of turnmateriaal verkopen.

Die hooks zijn belachelijk.

ik ken wel perry sport, maar volgens mij verkopen ze daar dus echt geen bb sporttassen en magnesium hoor

wat is het verschil tussen een bb tas en een sporttas? allebei een tas toch?

Mijn handen zijn superhooks voor deadlift.

serieus sterf ergens in een hoekje alsjeblieft met je tas en je magnesium

Magnesium haal je bij Bever Zwerfsport, zit ook in Utrecht. Even op de klimafdeling kijken. Ze hebben daar ook tassen genoeg,..

wil je die hooks? voor 5 euro+verzendkosten mag je ze zo van me overnemen!:)

Vandaag eerste deadlift training met magnesuim gehad.

Veel verschil !

deadlift met grip support (straps of wat dan ook) is voor mietjes, kan je hem niet met je eigen klauwen vasthouden, dan ben je gewoon niet sterk genoeg. liever 130KG zonder straps dan 170 met.....

deadlift met grip support (straps of wat dan ook) is voor mietjes, kan je hem niet met je eigen klauwen vasthouden, dan ben je gewoon niet sterk genoeg. liever 130KG zonder straps dan 170 met.....

Ik zie dit toch anders. Als jij deadlift om je onderrug te trainen, dan vind ik het niet raar om straps te gebruiken bij de laatste reps, zodat je je rug maximaal kan belasten. Natuurlijk daarbij gewoon je grip trainen op de dagen dat je je onderarmen aanpakt.

Moet echt lachen als ik de reacties van sommige zie. Meestal kinderen onder de 18 dus wel grappig om te lezen. Jongetjes ook al doe je aan bb dat wilt niet zeggen dat je je niet als een gentleman hoeft te gedragen. Magnesium heb ik nodig voor me zweethandjes en niet omdat ik niet genoeg kan tillen. Denk niet dat je met straps of magnesium meer kilo s dan normaal kan tillen alleen is je grip beter en by the way een tas hoort er nou eenmaal bij, dus liever een mooie stevige tas dan een lelijke tas. Besteed me geld liever aan dingen die ik mooi en bruikbaar vind. Voor de mensen die normaal hebben gereageerd dank jullie wel, voor de rest richt je frustraties maar af op het ijzer in de gym. Je kan het wel gebruiken.

Dan ben ik liever een mietje dat zwaar deadlift en toegeeft dat zijn grip het zware gewicht niet kan houden. Je deadlift toch niet voor je grip?

Zelf trouwens geen ervaring met die hooks.

Moet echt lachen als ik de reacties van sommige zie. Meestal kinderen onder de 18 dus wel grappig om te lezen. Jongetjes ook al doe je aan bb dat wilt niet zeggen dat je je niet als een gentleman hoeft te gedragen. Magnesium heb ik nodig voor me zweethandjes en niet omdat ik niet genoeg kan tillen. Denk niet dat je met straps of magnesium meer kilo s dan normaal kan tillen alleen is je grip beter en by the way een tas hoort er nou eenmaal bij, dus liever een mooie stevige tas dan een lelijke tas. Besteed me geld liever aan dingen die ik mooi en bruikbaar vind. Voor de mensen die normaal hebben gereageerd dank jullie wel, voor de rest richt je frustraties maar af op het ijzer in de gym. Je kan het wel gebruiken.

Wat nog het meest trieste is, is dat je 2 kantjes replies vuilmaakt om zogenaamde kosten van het bellen naar een sportzaak uit te sparen. Man man man, al die energie voor 2 euro telefoonkosten, ik ken geen 17jarige die daar moeilijk over zou doen. Het getuigt niet echt van initiatief als je hier echt deze mate van hulp bij nodig hebt, als we het dan toch over volwassenheid hebben... :o Morgen ga ik mn frustraties op het ijzer botvieren, want ja, dat kan ik goed gebruiken.

Terug
Naar boven