MuscleMeat

super hooks voor deadlift

• Topic Starter Topic Starter
Wat nog het meest trieste is, is dat je 2 kantjes replies vuilmaakt om zogenaamde kosten van het bellen naar een sportzaak uit te sparen. Man man man, al die energie voor 2 euro telefoonkosten, ik ken geen 17jarige die daar moeilijk over zou doen. Het getuigt niet echt van initiatief als je hier echt deze mate van hulp bij nodig hebt, als we het dan toch over volwassenheid hebben... :o Morgen ga ik mn frustraties op het ijzer botvieren, want ja, dat kan ik goed gebruiken.

2 kantjes dankzij het onzin van de meeste van jullie ja en ga een andere topic vol spammen met je onzin en neem je fans mee

2 kantjes dankzij het onzin van de meeste van jullie ja en ga een andere topic vol spammen met je onzin en neem je fans mee

Onzin? Ik heb goed mn best gedaan het bij waarheden te houden. Vind je het zelf niet vreemd dat je zo veel hulp nodig heb bij de aanschaf van een tas en magnesium, en je de kosten van bellen naar een sportzaak te hoog vind? Als ik totaal geen gelijk heb moet je het zeggen namelijk. :p

• Topic Starter Topic Starter
Onzin? Ik heb goed mn best gedaan het bij waarheden te houden. Vind je het zelf niet vreemd dat je zo veel hulp nodig heb bij de aanschaf van een tas en magnesium, en je de kosten van bellen naar een sportzaak te hoog vind? Als ik totaal geen gelijk heb moet je het zeggen namelijk. :p

wil je nu keer kappen? of moet ik je in de hoek zetten?

smoothy88 verdient toch een reward voor r*tard van het jaar vind ik.

@ smoothy88

Bel Fitsports in Zeist maar, die hebben alles.
hier is het tel nr 0302947827

asjeblief ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven