Fitness Seller

Super Power Mega PCT

• Topic Starter Topic Starter
Nee die stoppen nooit. Ik denk dat Arnold ook nog gewoon op trt zit. Kan niet anders.

wat als je dan een kind wilt verwekken, lukt dat op trt alleen eigelijk nooit , moet je dan hcg nemen of kan het ook zonder lukken ?

in dit topic wordt er zelfs gezegd dat het gebruik van hcg ,tijdens het verwekken van een kind ,celschade kan teweeg brengen ?! hoe zit dat nou allemaal eigelijk ? Zijn toch genoeg profs die een kind krijgen tijden het zware kuren ...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wil-kind-maar-onlangs-gekuurd-37739/index2.html .

.

Laatst bewerkt:
HCG houd je vruchtbaar. Maar op hoge dosis tast het je zaadcellen aan. Maar dat zijn die achterlijke doseringen die ze vroeger gebruikten.

Heb je op dit moment klachten door lage test?(niet training gerelateerd).

In, ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Ken ook iemand die al een jaar on is maar geen hCG heeft gezet, hij wilt binnenkort ook off gaan dus dit lijkt me wel handig voor hem.

Heb je op dit moment klachten door lage test?(niet training gerelateerd).

Ik heb me heel slecht gevoeld. Maar dit had meerdere factoren. Waar onder het ongeluk en de vele pijn daarvan (nog steeds) en de beperkingen van mijn hand/arm. Daarnaast nog het verlies gehad van mijn vriend. Waren sowieso zware tijden. Als je test dan ook nog op nul staat, tja, waar voel ik me zo slecht van dan? Alles bij elkaar. Ik voel me nu wel wat energieker en libido is ook weer goed. Maar heb nog genoeg aan mn hoofd zo te zeggen haha.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Heb je nu om de 3 dagen 500 IU hcg gezet 2-3 jaar lang ?

Nee, ik heb tijdens de kuur wel wat hcg gezet. Maar weet niet meer precies hoe lang. En heb later in mn nakuur alsnog 3x1000iu hcg gezet met hmg, nolva en clomid. Staat in dit topic.

Hungry Henry,

Uit je OP maak ik op dat je HCG de gehele kuur hebt gezet, of alleen tijdens de nakuur toen je gedwongen bent gestopt? Hierboven beantwoord.

Zou je ook een lijstje kunnen opstellen wat je precies danwel ongeveer hebt gebruikt in de periode dat je on was?

Ja klopt, ik lees het nu ook terug haha. Ik heb wel HCG gezet. Maar niet de volledige 2jaar ofzo dat ik on ben geweest. Door alle morfine weet ik ook niet meer goed hoe het is gegaan.

Poeh wat heb ik gebruikt. Van alles. Test 1000-1500 met wat er bij. Meestal 800 Bold. 600 Tren ofzo. Soms wat afwisselen. Gewoon van alles.

weetje nog je test waarde van voor je ooit ging kuren ?
(btw jij was echt massive ;) )

Goddomme gast, zie net je foto van voor je ongeluk. Dood zonde, echt een streef fysiek. Succes met je herstel

Terug
Naar boven