MuscleMeat

Super tren

Doffer

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ik ga in mijn 3de kuur van mijn cycle supertren nemen. Echter vraag ik me af of super tren ook meer bijwerkingen heeft dan tren met 1 ester?

Verder ben ik erg benieuwd naar ervaringen van mensen die super tren hebben geprobeerd?

Neen je krijgt ze gewoon eerder dacht ik...

Super tren=super slecht:p

Trenbolone...hoe kan ik zo snel mogelijk mijn lichaam vernken met een middel dat even androgeen is als DHT en regelrecht toxisch is voor cellen van mijn lichaam. Dit in een zeer kleine dosis al.

• Topic Starter Topic Starter
Neen je krijgt ze gewoon eerder dacht ik...
Presies en de werking is ook eerder dus dat is wel lekker.

Super tren=super slecht:p

Trenbolone...hoe kan ik zo snel mogelijk mijn lichaam vernken met een middel dat even androgeen is als DHT en regelrecht toxisch is voor cellen van mijn lichaam. Dit in een zeer kleine dosis al.

Dat het slecht is weet ik. Maar daarom neem ik het ook.

Welke doseringen zijn normaal met supertren en moet je het waker in de week zetten. Er zitten meerdere esters in dus ik denk 2 keer pwer week ongeveer?
Of om de 3 dagen?

Lol, neem je het omdat het slecht is? Dacht dat anabolen gebruikt worden om de anabole effecten, niet de androgene. Zijn toch genoeg andere middelen.

Ik ga voor tren vanwege de anabole effecten. Ik ging gewoon ff dom op je domme reactie in ;)

is niet dat er super voor staat dan het goed deal is :p

Enigste domme hier is tren gebruiken. Dan heb je geen begrip van anabolen en verhouding androgene/anabole activiteit.
Tren niet alleen hé samen met testosteron.
Echter dacht ik dat tren was om extra spiermassa winst te krijgen
Daar helpen androgene middelen bij, of heb ik dat fout en werken androgene middelen niet voor extra spiermassa winsten?

Wil het verder toepassen aan mijn lange cycle.

is niet dat er super voor staat dan het goed deal is :p
Die naamgeving er voor snap ik ook niet weet alleen dat het meerdere esters bevat en dus sneller werkt.

Super tren is uber goed natuurlijk, ga gewoon lekker voor 1 ester. Dan heb je een betere inzage in wat je bloedspiegel doet

Die heb ik indd ook klaar liggen tren ACE. 75mg/ml
Nadeel is alleen vaak zetten.

Tren niet alleen hé samen met testosteron.
Echter dacht ik dat tren was om extra spiermassa winst te krijgen
Daar helpen androgene middelen bij, of heb ik dat fout en werken androgene middelen niet voor extra spiermassa winsten?

Wil het verder toepassen aan mijn lange cycle.

Die naamgeving er voor snap ik ook niet weet alleen dat het meerdere esters bevat en dus sneller werkt.

je bedoeld dit dan
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/tri-trenabol-298150/

je hebt een als avatar een naald en dan bang om elke dag te zetten?

p*ssy :trollface:

Elke dag vind ik wat veel van het goede en gezien ik niet bij mijn bips en schouders kan komen moet alles in mijn benen en kuiten.

triceps, borst

als ik bij me reet kan komen, moet jij dat ook kunnen

je kan tog wel bij je reet komen? aspireren met 1 arm lukt ook wel tog

staand lukt dat echt wel

Wel in de zij van mijn bil ja maar niet recht van achteren in de bil

welke naald gebruik je dan? en welke spuit?
10ml is inderdaad fokking lang.

5ml spuit met 2.5x0.6 (blauw)

Terug
Naar boven