MuscleMeat

Super tren

Cools, de oude DBB hypochonder. Goh waarom zouden bodybuilders al 40 jaar lang Trenbolone gebruiken?? echt dom!!
Ik wacht met smart op je onderzoeken naar de effecten van tren op je P3nog wat leversynchroom en hoe snel we dood zullen gaan door tren te gebruiken.

@ TS, wat zijn de exacte verhoudingen van die super-tren?? zal wel iets van 100mg tren E,75mg tren Hex en 50mg Tren A zijn denk ik??? dan kun je er wel mee weg komen 3x p/week te injecteren.

Cools, de oude DBB hypochonder. Goh waarom zouden bodybuilders al 40 jaar lang Trenbolone gebruiken?? echt dom!!
Ik wacht met smart op je onderzoeken naar de effecten van tren op je P3nog wat leversynchroom en hoe snel we dood zullen gaan door tren te gebruiken.

@ TS, wat zijn de exacte verhoudingen van die super-tren?? zal wel iets van 100mg tren E,75mg tren Hex en 50mg Tren A zijn denk ik??? dan kun je er wel mee weg komen 3x p/week te injecteren.

Dit dus.

Ik denk dat die gozer eens naar een psychiater moet ivm zijn manier van omgaan met zijn eigen gezondheidsproblemen.
Dat constant worst case scenario doemdenken wanneer andere spreken over gezondheidsproblemen is 1 ding.

Maar om nu ongevraagd bij elk topic het evangelie volgens Cools te verkondigen en wat lopen veroordelen wanneer daar niet om werd gevraagd..net een jehova's getuige equivalent van een amateur "wetenschapper".(Ben nu best genereus met je zo een titel te geven,al is het sarcastisch.)

Ik apprecieer wel de tijd die je steekt in onderzoeken te vinden;).

OT: Krijg je niet hetzelfde verhaal als bij sustanon ivm instabiele waarden.
En als dat zo is,is het niet weer het verhaal van zien of het je stoort?

Verder denk ik dat je qua prijs/dosering dan gewoon beter met de lange ester zit tenzij je het je zo beter uitkomt natuurlijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik moet net kunnen zien met spireren he.

*Tren Ace 60mg / Tren Ent 60mg & Tren Cyclohexylmethylcarbonate (parabolan) 30mg *

Laatst bewerkt:

Gast, wees blij dat er iemand als Cools hier op DBB zit met verstand van zaken en geen papegaai is zoals velen.
Bij mijn weten probeert Cools duidelijk te maken dat meer nie altijd beter hoeft te zijn en je zulke zware middelen zoals Tren helemaal niet nodug hebt.
Ik weet zeker dat hij meer verstand heeft van AAS dan menigeen hier op DBB dus een beetje meer respect is hier zeker op zijn plaats.
Ik denk dat 80% hier over een paar jaar ziek worden door onverstandig gebruik van AAS en Cools probeert ons hiervoor te waarschuwen en dit op een verstandige manier te doen.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 21:22 ----------

Dit dus.

Ik denk dat die gozer eens naar een psychiater moet ivm zijn manier van omgaan met zijn eigen gezondheidsproblemen.
Dat constant worst case scenario doemdenken wanneer andere spreken over gezondheidsproblemen is 1 ding.

Maar om nu ongevraagd bij elk topic het evangelie volgens Cools te verkondigen en wat lopen veroordelen wanneer daar niet om werd gevraagd..net een jehova's getuige equivalent van een amateur "wetenschapper".(Ben nu best genereus met je zo een titel te geven,al is het sarcastisch.)

Verder denk ik dat je qua prijs/dosering dan gewoon beter met de lange ester zit tenzij je het je zo beter uitkomt natuurlijk.

AAS zijn geen snoepjes kerel.
Ik weet zeker dat Cools meer verstand van dit soort zaken heeft dan jij dus hou je een beetje rustig aub

Maar van een beetje tren word je helemaal niet ziek en is helemaal niet zo giftig als je nu denkt, kun je beter over dboll, winstol en tren tabs zeggen. Over grote hoeveelheden ben ik het opzich wel eens maar ik zal niet meer Nemen dan de minimale dossis. Dit doe ik tegenwooridig altijd. Van tren zou ik zeg maar max 300mg per week nemen. Om de 3 dagen 75mg

Tren niet alleen hé samen met testosteron.
Echter dacht ik dat tren was om extra spiermassa winst te krijgen
Daar helpen androgene middelen bij, of heb ik dat fout en werken androgene middelen niet voor extra spiermassa winsten?

Wil het verder toepassen aan mijn lange cycle.

Die naamgeving er voor snap ik ook niet weet alleen dat het meerdere esters bevat en dus sneller werkt.

Tren kan je vergelijken met 5 maal de dosis test. 200mg tren is ongeveer 1000mg test, maar de anabole waarde is niet gelijk aan de androgene. Androgene actviteit stijgt dosisafhankelijk sterker dan de anabole waarde.

Plus tren verhoogt de activiteit van de oestrogeenreceptor, hecht aan de progesteronreceptor en nog andere.

Het is een van de schadelijkste anabolen die er zijn en is niet voor wat extra spiermassa, daar heb je middelen zoals primo voor.

Primo is zet ook niet om naar oestrogeen (een puur androgeen dus), heeft soortgelijke anabole activiteit als test en is gewoon een van de veiligste middelen.

Dit zorgt voor extra kwaliteits spiermassa bij test, zonder teveel vocht.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 18:24 ----------

Check mijn topic Anabolen, staat alles in. Trouwens ik denk dat jij het begrip hypochondria niet begrijpt oa.

Zal het even voor je uitleggen. Dat is iemand met een fobie voor ziekte, snap niet waarom dit van toepassing is.

Roken, drinken en drugs gebruiken kan je ook 40 jaar, alleen bouwt dit geen spieren op. Dus het is een illusie bij bodybuilders kwa gezondheid en uiterlijk. Ken er velen die gezondheidsproblemen hebben hierdoor, en velen komen er niet voor uit. Dat is de illusie.

Een teveel van alles is negatief voor je lichaam en hormonen is geen lichte shit. Ik weet niet of je het weet, maar het doel van wetenschappers die anabolen ontwikkelen is zo een hoog mogelijke anabole waarde en zo laag mogelijk androgene. Tren is dit dus helemaal niet, kan je evengoed DHT gebruiken.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 18:25 ----------

Maar van een beetje tren word je helemaal niet ziek en is helemaal niet zo giftig als je nu denkt, kun je beter over dboll, winstol en tren tabs zeggen. Over grote hoeveelheden ben ik het opzich wel eens maar ik zal niet meer Nemen dan de minimale dossis. Dit doe ik tegenwooridig altijd. Van tren zou ik zeg maar max 300mg per week nemen. Om de 3 dagen 75mg

Tren is een van de giftigste voor alle cellen, dianabol komt 2de en winstrol is nog relatief gezond dan.

100mg tren is 10 keer giftiger voor cellen dan 100mg test.

Laatst bewerkt:
Dit dus.

Het gaat niet om de worst case scenario. Maar om wat er in je lichaam gebeurd en de mogelijkheden.

Het gaat om de verhouding van de anabole/androgene waarde en mogelijke toxiciteit van verschillende verbindingen. Het gaat om de beste keuze tussen werkzaamheid en veiligheid.

Alles wat jij weet van anabolen komt uit onderzoek, internet en gebruikerservaringen. Alleen is wetenschap een bewegend iets, wat jij nu zou weten is daarom nog niet correct. En internet en gebruikerservaringen worden door veel beinvloed en zijn dus niet altijd correct.

Laatst bewerkt:
Thnx voor de info hier boven. Ook negative vind ik belangrijk, alles is nu eenmaal niet rozegeur en maneschijn, maar dat is nu eenmaal altijd zo bij medicijnen en topstopt.
Zijn middelen zoals anavar, winstrol en masteron, boldenone dan wel meer anabool ?

Laatst bewerkt:
Thnx voor de info hier boven. Ook negative vind ik belangrijk, alles is nu eenmaal niet rozegeur en maneschijn, maar dat is nu eenmaal altijd zo bij medicijnen en topstopt.
Zijn middelen zoals anavar, winstrol en masteron, boldenone dan wel meer anabool ?

In mijn topic Anabolen (sig) staat uitgelegd hoe men de anabole en androgene waarde kan meten. Er staan ook redelijk wat resultaten van onderzoek in. Aan de hand van dat kan je de beste keuze maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven