- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo ik ben bak-vis en ik ben de grappigste dbb'erHallo ik ben Joranr, en ik wil de meest gehate dbber zijn.
ik wacht nog tot ik een ban krijg 'switch' en ipv een potje te staan janken kun je mij gwn op je ignore zetten. maarja switch moet laten zien aan de mede haters dat hij aan hun kant staat in de hoop op karma.Kan jij eens 1 keer geen comment geven AUB? Ik probeer hier nog wat deftige dingen te lezen en de helft van de reacties komen van u, die ook gewoon bullshit zijn. Trap het nu gewoon even af en ga je logje bijhouden in je kelder!!
+1kan jij eens 1 keer geen comment geven aub? Ik probeer hier nog wat deftige dingen te lezen en de helft van de reacties komen van u, die ook gewoon bullshit zijn. Trap het nu gewoon even af en ga je logje bijhouden in je kelder!!
Aub niet op antwoorden, ik dank je!
Hoezo ben jij een attention wh*re dan?:shame:
jongeuh doe dan alsof je deed alsof je het over mij had dan weet niet iedereen gelijk dat ik een attention wh*re ben
ik wacht nog tot ik een ban krijg 'switch' en ipv een potje te staan janken kun je mij gwn op je ignore zetten. maarja switch moet laten zien aan de mede haters dat hij aan hun kant staat in de hoop op karma.
ja idd kheb mn haar geverfd en heb een gezichts operatie gehadHoezo ben jij een attention wh*re dan?
Jij bent toch gewoon brian?
ik wacht nog tot ik een ban krijg 'switch' en ipv een potje te staan janken kun je mij gwn op je ignore zetten. maarja switch moet laten zien aan de mede haters dat hij aan hun kant staat in de hoop op karma.
Wat een misleidende titel!
Dacht dat het over Nederland zou gaan! Beter roeit dit virus heel belgie uit! (en joranr, maar das logisch)
hallo ik ben bak-vis en ik ben de grappigste dbb'er