MuscleMeat

Superset/mix schema

Ronniejn

Novice
Waardering
0
Omdat ik ff iets anders wil dan een schema echt voor massa om het zo maar even te zeggen. Ik wil een schema waarbij ik lekker door kan trainen, zonder veel pauzes, lekker doortrainen en lekker zweten ((nog) zonder cardio...) Wil m'n vetpercentage ook wat naar onder krijgen (weet dat daar niet meer reps of een ander schema voor nodig is...)

Ik zat te denken aan supersets, maar toch kan ik hier niet echt veel informatie over vinden. Ik zat te denken aan een soort van upper/lowerbody superset schema :rolleyes: Een flink afwisselend schema (kan m'n motivatie wel gebruiken ;))

Dit was mijn idee:

Ma: Upperbody
Incline db press - Pull down
Bench press - Cable rows
Shoulder press - Upright rows
Barbell curl - Triceps extensions

Di: Lowerbody
Leg press
Leg curl - leg extension
Abductor - Adductor
Standing calve raises - seated calve raises

Vr: Upper + lowerbody
Leg curl - leg extension
Bench press - Barbell row
Shoulder press - shruggs
Dumbbell curl - triceps extensions

Deze oefeningen wil ik dan 3x 10-15 reps doen... Wat denken jullie hiervan? Of misschien verstandiger om upper en lowerbody iedere keer te scheiden, dus ene week 2xlower en 1x upper en de volgende 2x upper en 1x lower.

Je squat niet. Daarnaast kan je beter antagonisten gebruiken voor supersets, bijv. chins en MP, Bench en BOR/Chest supported rows. Dus geen MP en upright row.

Omdat ik ff iets anders wil dan een schema echt voor massa om het zo maar even te zeggen. Ik wil een schema waarbij ik lekker door kan trainen, zonder veel pauzes, lekker doortrainen en lekker zweten ((nog) zonder cardio...) Wil m'n vetpercentage ook wat naar onder krijgen (weet dat daar niet meer reps of een ander schema voor nodig is...)

Ik zat te denken aan supersets, maar toch kan ik hier niet echt veel informatie over vinden. Ik zat te denken aan een soort van upper/lowerbody superset schema :rolleyes: Een flink afwisselend schema (kan m'n motivatie wel gebruiken ;))

Dit was mijn idee:

Ma: Upperbody
Incline db press - Pull down
Bench press - Cable rows
Shoulder press - Upright rows
Barbell curl - Triceps extensions

Di: Lowerbody
Squat 21 (zelf ook net geleerd ;))
7x vanaf de grond tot de helft omhoog,
7x vanaf boven tot de helft omlaag en
7x full, van onder tot boven!
Leg curl - leg extension, vind zelf leg presses - leg extensions zwaarder en lekkerder!
Abductor - Adductor, misschien hier leg curls - stiff legged deadlifts?
Standing calve raises - seated calve raises

Vr: Upper + lowerbody
Leg curl - leg extension
Bench press - Barbell row
Shoulder press - shruggs
Dumbbell curl - triceps extensions

Deze oefeningen wil ik dan 3x 10-15 reps doen... Wat denken jullie hiervan? Of misschien verstandiger om upper en lowerbody iedere keer te scheiden, dus ene week 2xlower en 1x upper en de volgende 2x upper en 1x lower.

Voor de rest aardig schema'tje hoor, 10-15 reps is idd goed.
Upper, lower en upper/lower zou ik zo houden verder!

Terug
Naar boven