Gottardi Exp
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Ik bestel het altijd direct in amerika, heb daar een goeie leverancier gevonden die spul levert waar ik heel tevreden over ben en wat ik al geruime tijd gebruik.
Het is in nederland ook wel te krijgen,heb ik ook geprobeerd, maar die gasten bestellen het vaak zelf ook ergens (zijn dus tussenpersonen) en ik vond de kwaliteit een stuk minder.
Tja, hoe het werkt, daar moet je je echt even in verdiepen als je het wil gebruiken.. (veel over lezen) het spul is nog in de experimentele (schrijf je dat zo?!) fase en nog niet (officieel) op de markt, en ook met het gebruik zal je een beetje moeten experimenteren, om te kijken wat werkt voor jou, want dat is bij iedereen weer anders. Gewoon een avondje researchen op internet..
DAT het werkt staat vast, ik vind het superspul en wil het liefst nooit meer zonder.
Je koopt het in poedervorm en moet het zelf mixen met steriel water en injecteren. Je begint met een loadingsfase waarin je elke dag bv 1mg melanotan injecteerd, net zolang totdat je lichaam begint te reageren en je de gewenste kleur bereikt. Gemiddeld is dit na 30 tot 50 mg maar verschilt ook weer per persoon (ik had wel 100 mg nodig, terwijl ik 65 kg ben).
Daarna kan je het bijhouden met bv 1 mg perweek, maar ook dit is bij iedereen anders. Als ik het gevoel heb dat ik wat bleker word, prik ik gewoon weer een paar dagen achter elkaar. Zonnebankje erbij, en ik ben weer lekker goudbruin..
Wat het ,vooral in het begin, lastig maakt is dus dat er niet echt een gebruiksaanwijzing is en je echt zelf moet experimenteren met wat werkt voor jou, en dat je het spul zelf moet mixen en doseren enzo (je moet me soms zien zitten, met mijn fles steriel water en injectienaalden en)
Bijwerkingen zijn er ook, maar die wegen voor mij persoonlijk niet op tegen het resultaat.
Ik ben (was) van nature een huidtype 1/2, blauwe ogen,sproetjes, moeilijk bruinen,snel verbranden etc. altijd maar proberen een kleurtje te krijgen en in de weer met zonnebanken en gore zelfbruiners...
Nu ben ik een type 3/4, heb echt een mooie natuurlijke kleur, verbrand totaal niet meer en zie er gewoon beter uit (en voel me daardoor beter)
En iedereen zich maar afvragen hoe ik aan die kleur kom,haha...
Ik zou het persoonlijk alleen gebruiken als je echt een lichte huid hebt en moeilijk bruint en snel verbrand, en niet als je best een mooie kleur kan krijgen maar geen zin hebt in zonnenbanken enzo. Dit is toch een stuk omslachtiger en de risico's op lange termijn zijn niet bekend.
Als er vragen zijn, hoor ik het wel!
Gr. Flop
Tja injecteren vind ik toch al ver gaan voor bruin te worden.. Waarom wordt het hier namelijk niet verkocht dan precies?

)
maar weet iemand de prijs van die fake bake?