AndroidHealthClinic

Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)

Ik bestel het altijd direct in amerika, heb daar een goeie leverancier gevonden die spul levert waar ik heel tevreden over ben en wat ik al geruime tijd gebruik.
Het is in nederland ook wel te krijgen,heb ik ook geprobeerd, maar die gasten bestellen het vaak zelf ook ergens (zijn dus tussenpersonen) en ik vond de kwaliteit een stuk minder.
Tja, hoe het werkt, daar moet je je echt even in verdiepen als je het wil gebruiken.. (veel over lezen) het spul is nog in de experimentele (schrijf je dat zo?!) fase en nog niet (officieel) op de markt, en ook met het gebruik zal je een beetje moeten experimenteren, om te kijken wat werkt voor jou, want dat is bij iedereen weer anders. Gewoon een avondje researchen op internet..
DAT het werkt staat vast, ik vind het superspul en wil het liefst nooit meer zonder.
Je koopt het in poedervorm en moet het zelf mixen met steriel water en injecteren. Je begint met een loadingsfase waarin je elke dag bv 1mg melanotan injecteerd, net zolang totdat je lichaam begint te reageren en je de gewenste kleur bereikt. Gemiddeld is dit na 30 tot 50 mg maar verschilt ook weer per persoon (ik had wel 100 mg nodig, terwijl ik 65 kg ben).
Daarna kan je het bijhouden met bv 1 mg perweek, maar ook dit is bij iedereen anders. Als ik het gevoel heb dat ik wat bleker word, prik ik gewoon weer een paar dagen achter elkaar. Zonnebankje erbij, en ik ben weer lekker goudbruin..:p
Wat het ,vooral in het begin, lastig maakt is dus dat er niet echt een gebruiksaanwijzing is en je echt zelf moet experimenteren met wat werkt voor jou, en dat je het spul zelf moet mixen en doseren enzo (je moet me soms zien zitten, met mijn fles steriel water en injectienaalden en)
Bijwerkingen zijn er ook, maar die wegen voor mij persoonlijk niet op tegen het resultaat.
Ik ben (was) van nature een huidtype 1/2, blauwe ogen,sproetjes, moeilijk bruinen,snel verbranden etc. altijd maar proberen een kleurtje te krijgen en in de weer met zonnebanken en gore zelfbruiners...
Nu ben ik een type 3/4, heb echt een mooie natuurlijke kleur, verbrand totaal niet meer en zie er gewoon beter uit (en voel me daardoor beter)
En iedereen zich maar afvragen hoe ik aan die kleur kom,haha...
Ik zou het persoonlijk alleen gebruiken als je echt een lichte huid hebt en moeilijk bruint en snel verbrand, en niet als je best een mooie kleur kan krijgen maar geen zin hebt in zonnenbanken enzo. Dit is toch een stuk omslachtiger en de risico's op lange termijn zijn niet bekend.
Als er vragen zijn, hoor ik het wel!
Gr. Flop

Tja injecteren vind ik toch al ver gaan voor bruin te worden.. Waarom wordt het hier namelijk niet verkocht dan precies?

• Topic Starter Topic Starter
Ik bestel het altijd direct in amerika, heb daar een goeie leverancier gevonden die spul levert waar ik heel tevreden over ben en wat ik al geruime tijd gebruik.
Het is in nederland ook wel te krijgen,heb ik ook geprobeerd, maar die gasten bestellen het vaak zelf ook ergens (zijn dus tussenpersonen) en ik vond de kwaliteit een stuk minder.
Tja, hoe het werkt, daar moet je je echt even in verdiepen als je het wil gebruiken.. (veel over lezen) het spul is nog in de experimentele (schrijf je dat zo?!) fase en nog niet (officieel) op de markt, en ook met het gebruik zal je een beetje moeten experimenteren, om te kijken wat werkt voor jou, want dat is bij iedereen weer anders. Gewoon een avondje researchen op internet..
DAT het werkt staat vast, ik vind het superspul en wil het liefst nooit meer zonder.
Je koopt het in poedervorm en moet het zelf mixen met steriel water en injecteren. Je begint met een loadingsfase waarin je elke dag bv 1mg melanotan injecteerd, net zolang totdat je lichaam begint te reageren en je de gewenste kleur bereikt. Gemiddeld is dit na 30 tot 50 mg maar verschilt ook weer per persoon (ik had wel 100 mg nodig, terwijl ik 65 kg ben).
Daarna kan je het bijhouden met bv 1 mg perweek, maar ook dit is bij iedereen anders. Als ik het gevoel heb dat ik wat bleker word, prik ik gewoon weer een paar dagen achter elkaar. Zonnebankje erbij, en ik ben weer lekker goudbruin..:p
Wat het ,vooral in het begin, lastig maakt is dus dat er niet echt een gebruiksaanwijzing is en je echt zelf moet experimenteren met wat werkt voor jou, en dat je het spul zelf moet mixen en doseren enzo (je moet me soms zien zitten, met mijn fles steriel water en injectienaalden en)
Bijwerkingen zijn er ook, maar die wegen voor mij persoonlijk niet op tegen het resultaat.
Ik ben (was) van nature een huidtype 1/2, blauwe ogen,sproetjes, moeilijk bruinen,snel verbranden etc. altijd maar proberen een kleurtje te krijgen en in de weer met zonnebanken en gore zelfbruiners...
Nu ben ik een type 3/4, heb echt een mooie natuurlijke kleur, verbrand totaal niet meer en zie er gewoon beter uit (en voel me daardoor beter)
En iedereen zich maar afvragen hoe ik aan die kleur kom,haha...
Ik zou het persoonlijk alleen gebruiken als je echt een lichte huid hebt en moeilijk bruint en snel verbrand, en niet als je best een mooie kleur kan krijgen maar geen zin hebt in zonnenbanken enzo. Dit is toch een stuk omslachtiger en de risico's op lange termijn zijn niet bekend.
Als er vragen zijn, hoor ik het wel!
Gr. Flop

Ik daag je uit, gebruik het productje dat ik je aanraad en je zal die melanotan snel vergeten zijn. Ik mag er niet aan denken dat ik mezelf moet injecteren om bruin te worden.

Feit is dat fake bake hier nog nauwelijks of niet te verkrijgen is dus is het nog niet bekend maar ik garandeer je dat het een succes wordt wanneer het wel verkrijgbaar wordt.

Het is gewoon een zalfje dat je ff bruin maakt? Of word je er echt bruin van?

• Topic Starter Topic Starter
Je wordt er echt bruin van, het resultaat is blijvend, na langere tijd gaat het natuurlijk terug weg net zoals de zon of zonnebank. Het klinkt ongelofelijk maar het is zo.

tja, de een spuit iets om te groeien en de ander om een mooie kleur te krijgen van binnenuit. Tis maar net wat je belangrijk vind, ja toch? Ik vind het ideaal en voor mij werkt het super...

Het is gewoon een zalfje dat je ff bruin maakt? Of word je er echt bruin van?

Is dat niet het zelfde? :P

Je zult wel bedoelen: Is het een zalfje dat je bruin doet lijken, dat er na een tijdje weer af gaat met douchen of word je er echt bruin van zoals je bruin van de zon wordt. Volgens mij is het het laatste, snap alleen nog niet echt hoe ze het doen. Volgens mij is het een soort van chemische reactie.

En hoeveel aandelen heb je?:d

Is dat niet het zelfde :P

Je zult wel bedoelen: Is het een zalfje dat je bruin doet lijken, dat er na een tijdje weer af gaat met douchen of word je er echt bruin van zoals je bruin van de zon wordt. Volgens mij is het het laatste, snap alleen nog niet echt hoe ze het doen. Volgens mij is het een soort van chemische reactie.

Vandaar dat ik zeg FF BRUIN MAAKT:)

Je wordt er echt bruin van, het resultaat is blijvend, na langere tijd gaat het natuurlijk terug weg net zoals de zon of zonnebank. Het klinkt ongelofelijk maar het is zo.

het is dus ook gewoon een zelfbruiner? Dat is eigenlijk gewoon een soort verf die je bovenste huidlaag kleurt en langzaam vervaagt door douchen en afschilferen van de huid.
Ik snap dat bodybuilders (vnl bij wedstrijden) een bruine kleur moeten hebben en dan 'in de verf' gaan, maar een man die elke dag met zelfbruiners aan de slag gaat, daar heb ik toch mijn twijfels bij...???

Alle zelfbruiners werken toch op hetzelfde principe, er zit een stofje in dat in combinatie met een eiwit in de bovenste huidlaag bruin kleurt. Dat zie je en dat ruik je... (mijn ex vond mij altijd stinken als ik mijn gezicht had ingesmeert met zelfbruiner en wilde me dan niet zoenen :eek:)
Daar word je dus niet bruin van, het kleurt (als een verf) de bovenste huidlaag, waardoor het LIJKT alsof je bruin bent. inclusief strepen, vlekken, wortelkleur en gore lucht... en na een paar keer douchen is het weg, en kan je weer van voor af aan beginnen.

Ik moet 't nog zien, zelf vind ik het een beetje gay om een zalfje op je gezicht te smeren waar je bruiner van wordt, ik ga wel 2x per week onder de zonnebank en ben altijd aardig bruin, maar het kost natuurlijk wel wat dus een alternatief is altijd welkom.

Gelukkig hoef ik het alleen op me gezicht te smeren omdat de rest van me lichaam al bijna pikzwart is, kan ik niks aan doen dat bruint echt supersnel, alleen me gezicht is altijd een stuk lichter in vergelijking met de rest.

Melanotan II is baas :)

Interessant topic :)

Ikzelf zon altijd bij Sundays met studentenkorting maar toch blijft het best prijzig voor een arm studentje :p

Een alternatief zou dus ideaal zijn.. Een zonnebank(hemel) voor thuis zie ik niet zitten en ik heb een paar jaar terug een tan product gebruikt maar werd er eerder oranjebruin van.. Ook in het daglicht zag het er gaar uit.

Nu zit ik dat Melanotan II te onderzoeken maar lees allemaal rare verhalen dat je er erecties van krijgt en dat je er superbruin van wordt.. Melanotan II - bruin worden zonder risico's...

Hi,

inderdaad fake bake is een zeer goede bruinen zonder zon... Wat ook goed is aan het product is dat het niet sterk ruikt want sommige bruinen zonder zon ruiken ook heel erg sterk.

Het laat ook geen strepen na wat ook wel handig lijkt...

Ik heb een artikel gelezen hier op een wellness site (wellness insight) vandaar en heb het zelf al geprobeerd.

.....

Laatst bewerkt:
Ik lijk met die melanotan wel een Africaan haha en iedereen die zich afvraagt hoe dat dat kan, af en toe durft er 1 te vragen maar dan ben ik voor 6 week in Africa geweest, dan knikken ze jaa.

haha ja ik ga het binnenkort ook gebruiken ben namelijk ook bleek van mezelf ik heb een type 1 huid naar het schijnt volgens de dermatoloog dus;):o maar weet iemand de prijs van die fake bake?

van die dinge word ik meestal oranje, ook niet helemaal egaal bruin

Terug
Naar boven