MuscleMeat

Supplement review: Green Bulge - Controlled Labs

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement? Creatine met transportsysteem en aminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.Te gebruiken voor welk doel? Kracht en massa winstHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. het zijn capsulesWelke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen 6 capsules een uur voor de training op niet-trainingsdagen 4 capsules verdeeld over de dagWaar heb je het supplement gekocht? BodyStore.nl - Green BulgeWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 30 euro voor 1 maandverpakkingZou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja zeker.
Mijn review over dit supplement
Ik ben erg te spreken over dit supplement. Het doet gewoon wat het beloofd. Grote krachttoename, je spieren ogen voller. Je voelt je fit en energiek en je hebt alleen maar zin om keihard te trainen. Ik moet wel zeggen dat ik me er een beetje "anders" door voelde, kan niet echt uitleggen waarom. Maar de trainingen voelden geweldig!

Ik reageerde er erg goed op en ik heb nog een potje staan dus ga het nog 4 weken doen. Zeker een aanrader!!!


samenstelling 9/10
prijs 9/10

greenbulge.jpg
 
haha oke "akira + geboortejaar"
 
Prima review :thumb:.

Ik heb het ook besteld en ga er morgen mee beginnen. Ik ben zeer benieuwd.
 
Ben nu ook bezig met de combi green bulge&white blood.
Ik train s'morgens.
Eerst ontbijten en dan een eiwit shake met aminozuren.
Daarna 5 pillen green bulge en 3 white blood pillen.
Dan na 45 min sporten.
Is dat goed of moet je het op een nuchtere maag innemen?
 
Ik neem aan dat ik op dit gebied een non-responder ben. Zo niet, wat een miskoop was green bulge. Was met goede hoop eraan begonnen, maar de meerwaarde ervan ben ik nog steeds aan het zoeken.
 
Werkt heel goed, maar 5 pillen in 1x voor de training?? op een dag lukt me nog wel denk ik maar niet 5 voor de training.
Ik nam er 2 en ik voelde me al super.
Krijg er alleen wel maagpijn van lijkt het wel, Steeds van die steken.
 
Back
Naar boven