Fitness Seller

Supplement review: Green Bulge - Controlled Labs

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement? Creatine met transportsysteem en aminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.Te gebruiken voor welk doel? Kracht en massa winstHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. het zijn capsulesWelke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen 6 capsules een uur voor de training op niet-trainingsdagen 4 capsules verdeeld over de dagWaar heb je het supplement gekocht? BodyStore.nl - Green BulgeWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 30 euro voor 1 maandverpakkingZou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja zeker.
Mijn review over dit supplement
Ik ben erg te spreken over dit supplement. Het doet gewoon wat het beloofd. Grote krachttoename, je spieren ogen voller. Je voelt je fit en energiek en je hebt alleen maar zin om keihard te trainen. Ik moet wel zeggen dat ik me er een beetje "anders" door voelde, kan niet echt uitleggen waarom. Maar de trainingen voelden geweldig!

Ik reageerde er erg goed op en ik heb nog een potje staan dus ga het nog 4 weken doen. Zeker een aanrader!!!


samenstelling 9/10
prijs 9/10

greenbulge.jpg
 
Je merkt greenbulge pas goed als het er niet meer is! Ben nu met het supplement gestopt, en de training ging gelijk k*t (minder zin, mindere pomp, minder kracht, hoewel kan ook vanwege mentale aspect kunnen komen).
Ik vroeg mij echter af: ik gebruikte het supplement 5 dagen wel, 1 dag niet (rustdag ook met trainen), is dit een goede manier?
 
Je merkt greenbulge pas goed als het er niet meer is! Ben nu met het supplement gestopt, en de training ging gelijk k*t (minder zin, mindere pomp, minder kracht, hoewel kan ook vanwege mentale aspect kunnen komen).
Ik vroeg mij echter af: ik gebruikte het supplement 5 dagen wel, 1 dag niet (rustdag ook met trainen), is dit een goede manier?

Je kunt het denk ik beter elke dag nemen, ook op rustdagen. Dan blijft het creatine niveau in je spieren hoger, en je hersteld beter op je rustdagen.
 
Hoe zit het nu eigenlijk met dat hongergevoel? want ik wil GB gebruiken tijdens mn cut..
 
Hoe zit het nu eigenlijk met dat hongergevoel? want ik wil GB gebruiken tijdens mn cut..

Ik heb er wel een beetje last van, maar m'n vetverbrander onderdrukt het wel redelijk.
Ik eet 7 tot 9 kleine maaltijden op een dag dus ik loop nooit heel erg lang met een hongergevoel rond.
 
Mijn mening erover is dat je net zo goed gewone CEE kan nemen. 1e potje is leeg.
 
Mijn mening erover is dat je net zo goed gewone CEE kan nemen. 1e potje is leeg.

Voor mij persoonlijk geeft Green Bulge net iets extra's boven gewone CEE. Kan ook geestelijk zijn uiteraard.
 
Is green bulge ook niet "gezonder" dan CEE? het klinkt mss raar.. wat denken jullie?
 
combi white blood + GB

ik heb net beide gekocht(uit engeland) om achter elkaar of in combi te gebruiken. Wat is het beste???
 
Is green bulge ook niet "gezonder" dan CEE? het klinkt mss raar.. wat denken jullie?

In green bulge zit ook CEE, hoewel het vooral Magnesium Creatine Chelaat is. En uiteraard allerlei andere ingrediënten. Maar wat bedoel je precies met gezond?
 
Simpele vraag met een was lastiger antwoord denk ik: Waarom kiezen voor deze en niet voor bv. XXL Nutrition Mega Grow of Nitrocrea of BSN NO-XPLODE?
Zijn allemaal Creatine producten met een transporter... Kan niet kiezen namelijk.

En dien/kan ik hier nog aparte creatine bij nemen, of is dat onzin en niet nodig?
 
Laatst bewerkt:
In green bulge zit ook CEE, hoewel het vooral Magnesium Creatine Chelaat is. En uiteraard allerlei andere ingrediënten. Maar wat bedoel je precies met gezond?

Omdat er Betaine Anhydrous en Glycocyamine in zit in verhoudingen 4/1?
 
Bij no-xplode dien je rekening te houden met een lege maag. Is dat hiermee ook het geval?
 
Omdat er Betaine Anhydrous en Glycocyamine in zit in verhoudingen 4/1?

Als je het zo bekijkt, je hebt inderdaad wel baat bij die stoffen.

Bij no-xplode dien je rekening te houden met een lege maag. Is dat hiermee ook het geval?

Het wordt veel beter opgenomen op een lege maag, dat geld voor vrijwel alles.
 
hey guy's inmiddels al een paar maandjes geleden dat ik green bulge heb gechecked, maar het staat nog steeds boven aan men pre-training sups, maaaar als ik echt wat serieus mag aanraden is het alri max lmg, tsja waarom, omdat het binnen 4 dagen werkt, het is alleen officeel niet meer verkrijgbaar, acht jah, jah wat houd het woord officeel ook in.. toch :-D ik ben nu aan mn 3e week max lmg toegekomen(in combi met Mammoth 25oo) en ben inmiddels 3kilo(niet helemaal schoon aan de haak) aan gekomen, maar ik was 4% vet en ben nu 10%, en hugeee in kracht toegenomen, breder voller sterker mooier .. ik ben nu van mammoth naar lean gainer overgestapt en nog 2 weekjes max lmg en dan ben ik van plan te stoppen en green bulge en tribules te gaan snoepen.

regardss
 
hey guy's inmiddels al een paar maandjes geleden dat ik green bulge heb gechecked, maar het staat nog steeds boven aan men pre-training sups, maaaar als ik echt wat serieus mag aanraden is het alri max lmg, tsja waarom, omdat het binnen 4 dagen werkt, het is alleen officeel niet meer verkrijgbaar, acht jah, jah wat houd het woord officeel ook in.. toch :-D ik ben nu aan mn 3e week max lmg toegekomen(in combi met Mammoth 25oo) en ben inmiddels 3kilo(niet helemaal schoon aan de haak) aan gekomen, maar ik was 4% vet en ben nu 10%, en hugeee in kracht toegenomen, breder voller sterker mooier .. ik ben nu van mammoth naar lean gainer overgestapt en nog 2 weekjes max lmg en dan ben ik van plan te stoppen en green bulge en tribules te gaan snoepen.

regardss

Heb je die paar maandjes geleden GB met WF gestacked? of enkel GB?
Want de stack GB & WF zegt me wel wat.. iemand wat meer ervaringen ermee? want ik las dat er aantal die combo wel nemen, thx
 
ik heb de stack White Flood en Green Bulge gebruikt en die was geweldig.
 
Gebruik nu korte tijd Green Bulge, dus ben benieuwd.
Het enige wat ik vreemd vind is het volgende. Ik heb namelijk wat leeswerk verricht en kwam via een post van 3XL op de volgende site Creatine Newsletter #2: When to take creatine. en hier las ik het volgende:
Immediately before your workout?

Immediately before your workout is not the best time to take creatine.

First, large shifts in body fluid during exercise should be avoided at all cost. They could severely compromise exercise performance and even prove hazardous.

Secondly, less glycemic foods are a preferable food source prior to exercise because they provide cellular energy more steadily. On the other hand, highly glycemic sugars (like those taken with creatine) should be avoided prior to exercise because of the sudden crash in energy levels they cause.

Lastly, creatine needn't be "fresh" to work. Once the muscle stores are full, creatine is stable until degraded. Therefore, the stores don't need to be replenished immediately before exercising.

Hier geven ze dus aan dat het niet het beste is creatine voor de training in te nemen. Dit terwijl voor Green Bulge (en een aantal andere creatine supps) aangeraden wordt het 45-60 min voor de training in te nemen. In mijn ogen enigsinds tegenstrijdig. Of heeft dit te maken met de creatine samenstelling?
 
Heeft te maken met het transportsysteem van de creatine. Net zoals je bij Whey 'Isolate en Caseine' hebt. Voor snelle en trage opname.
 
heeft idd te maken met het transportsysteem van creatine. Green Bulge gebruikt geen simpelesuikers (insuline) om getransporteert te worden naar je spieren, dus ook geen energy crash.
 
Na creatine monohydrate te hebben gebruikt zonder resultaat heb ik Green Bulge geprobeerd maar ook dit heeft bij mij weinig effect. Ik heb t potje staan met nog 100 tabs erin. Wie er 20 euro voor wil geven mag em hebben!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven