FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! Dicht / gesealed gaat heen en/of terug sowieso niet lukken..
ik zou het in je handbagage doen (srs), je wordt sws gecontroleerd en kan dan makkelijk uitleggen wat het is (als je vanaf nederland vliegt). ze doen dan even een drugstest en zodra deze negatief is kan je gewoon doorlopen.
ik denk dat de kans heel groot is, dat wanneer ze het uit je bagage halen voor controle, ze het gewoon wegflikkeren. ben je je supps kwijt terwijl het gewoon mag.

Ik ga geen drugtest doen bij de duane, ben je helemaal gek
Het gaat gewoon in de koffer.. Halen ze het eruit, jammer dan.
Ik ga geen drugtest doen bij de duane, ben je helemaal gek
Het gaat gewoon in de koffer.. Halen ze het eruit, jammer dan.

Zekers.

Ja drugs natuurlijk, t*ring

Anders neem je een doosje eiwitrepen mee voor de gevallen waarin je echt niet in staat was om ander eiwitrijk voedsel te eten? Meestal kan je wel zorgen dat je voor de dag erna gewoon iets fatsoenlijks te eten hebt toch?
Zekers.
Pro's doen niet eens zo moeilijk, maar DBB'ers moet een specifiek schema voor op vakantie plus allen supps moeten mee![]()
Kan je de v2 van joelbeukers meenemen naar griekenland?? De pot is al geopend 1x gebruiktWeet iemand toevallig of je iets moet invullen of aangeven als je supplementen in je koffer meeneemt. Voornamelijk eiwit en vitamines. Vakantie is immers met het vliegtuig en wel binnen Europa
Kan je de v2 van joelbeukers meenemen naar griekenland?? De pot is al geopend 1x gebruikt
Alvast bedankt