AndroidHealthClinic

Supplementen en vakantie?(advies gevraagd)

Bedankt! Dicht / gesealed gaat heen en/of terug sowieso niet lukken..

Je moet invullen dat je op vakantie gaat.

ik zou het in je handbagage doen (srs), je wordt sws gecontroleerd en kan dan makkelijk uitleggen wat het is (als je vanaf nederland vliegt). ze doen dan even een drugstest en zodra deze negatief is kan je gewoon doorlopen.

ik denk dat de kans heel groot is, dat wanneer ze het uit je bagage halen voor controle, ze het gewoon wegflikkeren. ben je je supps kwijt terwijl het gewoon mag.

ik zou het in je handbagage doen (srs), je wordt sws gecontroleerd en kan dan makkelijk uitleggen wat het is (als je vanaf nederland vliegt). ze doen dan even een drugstest en zodra deze negatief is kan je gewoon doorlopen.

ik denk dat de kans heel groot is, dat wanneer ze het uit je bagage halen voor controle, ze het gewoon wegflikkeren. ben je je supps kwijt terwijl het gewoon mag.

Ik ga geen drugtest doen bij de duane, ben je helemaal gek :roflol:

Het gaat gewoon in de koffer.. Halen ze het eruit, jammer dan.

Lol, dit allemaal voor een beetje eiwitten op vakantie.

Koop daar gewoon wat eieren, kwark, kip of tonijn, klaaaaaar.

Ik ga geen drugtest doen bij de duane, ben je helemaal gek :roflol:

Het gaat gewoon in de koffer.. Halen ze het eruit, jammer dan.

weet je wel hoe een drugstest gaat bij de duane? ze halen een stok met een stukje stof erbij en doen dit over/in de pot/handbagage, ze stoppen dit daarna in een apparaat wat vervolgens zegt ofdat er drugs is aangetroffen. zo niet? mag je doorlopen. duurt nog geen 3 minuten

Obsessieve mensen zullen obsessief zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Anders neem je een doosje eiwitrepen mee voor de gevallen waarin je echt niet in staat was om ander eiwitrijk voedsel te eten? Meestal kan je wel zorgen dat je voor de dag erna gewoon iets fatsoenlijks te eten hebt toch?

• Topic Starter Topic Starter
Anders neem je een doosje eiwitrepen mee voor de gevallen waarin je echt niet in staat was om ander eiwitrijk voedsel te eten? Meestal kan je wel zorgen dat je voor de dag erna gewoon iets fatsoenlijks te eten hebt toch?

Het is vooral voor mijn ontbijt dat ik ff een shake neem krijg iets anders s ochtends moeilijk weg. Maar het mag gewoon mee dus problem solved

Kan prima.
Ik had zelf 4 weken terug 2 sample packs meegenomen. 1 in mijn handbagage en 1 in de koffer. Nergens ook maar enige reactie op. Potten kan ook. Zorg gewoon dat deze gesloten is.

Zekers.
Pro's doen niet eens zo moeilijk, maar DBB'ers moet een specifiek schema voor op vakantie plus allen supps moeten mee :P

multilevel-marketing-multilevel.jpg

Weet iemand toevallig of je iets moet invullen of aangeven als je supplementen in je koffer meeneemt. Voornamelijk eiwit en vitamines. Vakantie is immers met het vliegtuig en wel binnen Europa
Kan je de v2 van joelbeukers meenemen naar griekenland?? De pot is al geopend 1x gebruikt
Alvast bedankt

Weet je toevallig een ander topic ben namelijk net nieuw hier

Terug
Naar boven