AndroidHealthClinic

Supplementen mee nemen naar Turkeije.

marcel67

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik ga eind van de maand voor 8 dagen naar Turkeije.
Nu hebben ze in het hotel waar ik verblijf een fitness ruimte en daar ga ik ook gebruik van maken.Nu wil ik eigenlijk mijn creatine,whey,multies,en andere supplementen meenemen.Alleen weet iemand hoe dit zit als ik op de luchthaven mijn koffer open moet trekken.Niet dat ik gelijk een hoop gezeik krijg omdat ze denken dat ik een of andre pillenboer ben :D.

kleine kans dat je het meekrijgt. train gewoon een week zonder sups..

goed eten is het halve werk

Ik weet iniedergeval dat er geen problemen wordt gedaan over pillen, neem vaak multivitaminen mee. Over :p (witte) poeder heb ik geen ervaring mee.
In het ergste geval mag je mee naar een kamertje voor anale onderzoek :o

ooit van de zoekfunctie gehoord

koop een whey sample pack en neem een potje multi vit mee als je het echt perse wilt laat de rest je hebt vakantie met jou stats maken die 8 dagen echt geen reet uit

of gewoon 8 dagen cardio

trainen op vakantie is overrated. srs.
8d , chill man.
wel lekker trouwens, 8d turkie

Pak gewoon 8 dagen vakantie. Ga desnoods een keer of 3 een uurtje trainen. Supps niet nodig, je vreet toch genoeg als je all-in zit.

Nu hebben ze in het hotel waar ik verblijf een fitness ruimte en daar ga ik ook gebruik van maken.

die "fitness ruimte" bestond bij mij letterlijk uit zo'n plastieken ab-cruncher ding en een roeste dumbbell met 8 kg aan schijven :roflol: Niet teveel van voorstellen.

Ik had mijn vorige vakantie ook voorgenomen toch zeker af en toe te gaan sporten in de gym van het complex... Na 2 weken wist ik nog steeds niet waar de gym zich bevond.

Ga lekker genieten man!

Die acht dagen rust is goed voor je lichaam man, lekker relaxed en niks doen!

weekje deloaden idd

• Topic Starter Topic Starter
Het is alleen jammer dat ik niet kan chillen 8 dagen .Als ik op vakantie ga moet ik ook gewoon sporten.Ik reseveer ook altijd een hotel met fitness ruimte.Ook ga ik altijd om de dag gewoon hardlopen of het nou Turkeije is of Spanje.Ook al zit ik all in ik sla zeker niet los met drinken of eten.Dit heb ik een keer gedaan en ben 1,5maand bezig geweest om 14 dagen vakantie er weer een beetje redelijk eraf te krijgen:D.

Als ik op reis ga zoek ik ook altijd een hotel met fitness en ga ik ook altijd lopen in de ochtend.. In theorie weliswaar!

Laatste keer dat ik in Turkije was had ik een hotel dat overdreven in orde was.
Gym daar stelde in mij normen ook weinig voor, was wel wat free weight voor handen.

Los daarvan, ik zou er echt niet trainen, ten slotte ook maar 8dagen.
Geniet van de rust en recupereer eens goed ;)

Terug
Naar boven