AndroidHealthClinic

Supplementen voetballers

NixX

Cool Novice
Waardering
1
Ik vraag me al een hele poos af hoe die voetballers uit eerste klasse zo lang aan zo een hoge intensiteit kunnen voetballen.
Ik speel zelf ook voetbal en weet dat zo een hoog tempo heel lastig is om vol te houden. Uiteraard trainen die mannen wel 6 a 7 keer per week maar ik zou graag eens te weten komen wat die sportmannen zoal nemen van supplementen.

Alvast bedankt;)

Volgens mij ligt het toch aan hun algemene conditie die gewoon goed is.

idd
ze zullen wel degelijk supplementen nemen maar wss niet om een match met hoge intensiteit te kunnen spelen

• Topic Starter Topic Starter
Zouden ze geen supplementen zoals creatine, beta alanine,... gebruiken?

creatine waarschijnlijk wel maar ik denk niet dat ze jack3d ofzo nemen voor een match neen maarja je weet nooit natuurlijk

Steve Mcclaren gaf de Twente spelers altijd een Red Bull shotje, maar of dat nou echt zoveel uitmaakt weet ik ook weer niet...

diego maradona zat aan de efedrine

en aan de kalklijnen.

Ik vraag me al een hele poos af hoe die voetballers uit eerste klasse zo lang aan zo een hoge intensiteit kunnen voetballen.
Ik speel zelf ook voetbal en weet dat zo een hoog tempo heel lastig is om vol te houden. Uiteraard trainen die mannen wel 6 a 7 keer per week maar ik zou graag eens te weten komen wat die sportmannen zoal nemen van supplementen.

Alvast bedankt;)

Topsport = doping?

clen? rode bloedcellen inject? had dat ergens gelezen dat ze rode bloedcellen uit halen en later weer injecteren

haha voetbal vergelijken met topsport :-)

ik denk dat enkel creatine, cafeïne en bèta alanine meerwaarde kunnen bieden

al die andere exotische rommel moet je niet kopen :)

Creatine zoals vele sporters :)

Voetbal is toch peanuts. Dik betaald, gezamelijk trainen 1 keer per dag. Misschien bij hoge uitzondering 2 x per dag. 2 x per week een wedstrijd van 90 min whuuuw echt niks bijzonders als je het vergelijkt met top in MMA, Muay Thai.

Terug
Naar boven