XXL Nutrition

Supplementen voor stimuleren van vetverbranding

FrankMartin10

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
99kg
Supplementen voor stimuleren van vetverbranding (Kan verplaatst worden naar Supplementen)

Beste mensen,

Ik heb met veel plezier een aantal topics kunnen lezen op dit forum.
Hier heb ik veel van kunnen leren inmiddels.
Echter heb ik wat vraagtekens nog wat betreft het verbranden van vet.
Ik vroeg mij af of er 'goede' supplementen zijn (dus zonder bijwerkingen en jojo effect) om sneller vet te verbranden..

Ik zie jullie reply's graag tegemoet.. :D

Mvg,

FrankMartin10

Laatst bewerkt:
je voeding !!

• Topic Starter Topic Starter

Hey,

Ja, ik wil het ook als een extra zetje, niet als de basis.. Natuurlijk is je voeding het belangrijkste voor jouw doel!
Wat is trouwens een stimulans in voeding voor vetverbranding?
Wat betreft voeding eet ik zoiezo niks met sauzen, geen brood behalve volkoren en geen chips/pizza of andere soorten junkfood...

Misschien moet ik eens een topic openen met wat meer info hehe, ben namelijk nieuw! Hoe dan ook zie ik jouw reactie graag tegemoet mbt mijn vraag onder andere. :D

Post eens wat je zoal eet op 'n dag.

Vooral cardio doen.
Als je toch supps wilt, dan is wellicht L-Carnitine een optie.

Beste mensen,

Ik heb met veel plezier een aantal topics kunnen lezen op dit forum.
Hier heb ik veel van kunnen leren inmiddels.
Echter heb ik wat vraagtekens nog wat betreft het verbranden van vet.
Ik vroeg mij af of er 'goede' supplementen zijn (dus zonder bijwerkingen en jojo effect) om sneller vet te verbranden..

Ik zie jullie reply's graag tegemoet.. :D

Mvg,

FrankMartin10

Misschien moet je ook de topics over vetverbrandende supplementen eens lezen in plaats van hier een vraag te stelen die regelmatig al beantwoord is. (of een vraag stellen die nog niet eerder beantwoord is)

jojo-effect heeft niets met supplementen te maken, maar alles met mensen die niet weten hoe ze moeten afvallen (zonder krachttraining bijvoorbeeld).

Cafeine,je krijgt er meer energie van en in combinatie met cardio+goede voeding haal je resultaat.
Meeste vetverbranders geven je gewoon meer energie,je gaat er harder van zweten omdat het je hartslag en bloeddruk beinvloedt.
en niks helpt beter dan goede voeding en discipline

Groene thee-extract helpt (wellicht ;) )

Heb jij bronnen die dat bevestigen?, want ik had het opgezocht en kwam hierop uit http://www.ergogenics.org/lcarnitine.html en daar word er nou niet echt positief over gesproken.

MVG.
Hmmmz, volgens mij zit dit bestanddeel ook in het product in mijn andere topic.. Check it out!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/rdx-ultra-ervaringen-vetverbranding-261120/

Cafeine,je krijgt er meer energie van en in combinatie met cardio+goede voeding haal je resultaat.
Meeste vetverbranders geven je gewoon meer energie,je gaat er harder van zweten omdat het je hartslag en bloeddruk beinvloedt.
en niks helpt beter dan goede voeding en discipline
Hmm, interesting point.. Natuurlijk, dat is nr1 'Voeding en beweging + Discipline'..

Groene thee-extract helpt (wellicht ;) )
Ja, had dat een tijd terug gehoord, thanks for reminding me! :D
Ohja, en ook over Chinese Nan Yu thee.. :)

Zou niet weten wat ECA is.. *gaat googlen*

ECA = ephedrine, cafeine, aspirine.

Ik zou gaan als je dan toch supps wilt voor ECA stack minus de aspirine oftewel efedrine en caffeine :)... Persoonlijk gebruik ik hoogstens wat caffeine voor energie boost, maar efedrine heeft zijn werking ook duidelijk bewezen...

Maar nog beter: Cardio en voeding (naast je KT uiteraard) ;)

1. voeding
2. krachttraining
3. cardio
4. supps voor vetverbranding

1. clen, T3, GH
2. voeding
3. krachttraining
4. cardio
5. supps voor vetverbranding

Noooo wat is dit!... tijdens het typen gaan er nog 2 ECA aanraden haha, owh well... zegt wel iets i guess

Ok mensen, maar die L-Carnitine lijkt mij een uitstekende extra hulp! Ik ga het ff checken bij de kruidvat.. Dat is wat ik zocht, komt wel goed icm voeding en beweging.. :D

Graag gedaan!:grinny:

Hoor zoveel goede dingen over ECA stack.. gebruik nu zelf alleen maar caffeine en l-carnitine. Omdat ik niet weet waar ik Efedrine zou moeten halen.. En weet ook niet of het toegelaten is dat ik dat vraag hier op het forum?

[...]Sinds april 2004 is het door de Nederlandse overheid verboden om efedrine bevattende preparaten in de vrije handel te verkopen.[...]
bron

Verder wel nuttige link
clickie

Terug
Naar boven