XXL Nutrition

Supplementen voor stimuleren van vetverbranding

[...]Sinds april 2004 is het door de Nederlandse overheid verboden om efedrine bevattende preparaten in de vrije handel te verkopen.[...]
bron

Verder wel nuttige link
clickie

Dus ik ga het nooit meer kunnen gebruiken? :(

Jammer.. heb het 2 jaar geleden eens in mn handen gekregen en echt super resultaten mee behaald...

Het mag niet ... Maar je kan het wel gebruiken, niet in NL en niet in de VS, en ik weet de Belgische wetgeving niet..

Het mag niet ... Maar je kan het wel gebruiken, niet in NL en niet in de VS, en ik weet de Belgische wetgeving niet..

In België ook niet nee :) maar lees hier nogal veel over ECA stack..
ook al mag het niet, wordt die toch aardig veel gebruikt blijkbaar.

In België ook niet nee :) maar lees hier nogal veel over ECA stack..
ook al mag het niet, wordt die toch aardig veel gebruikt blijkbaar.

Hey kerel als je uit België komt is het erg gemakkelijk om aan vergelijkbare producten te komen. Ik haal ze zelf direct bij de apotheek (Asprine + afgeleide van ephedrine)

Als er een echt goed werken middel zou zijn, dan zou deze allang voorgeschreven worden door artsen aan mensen met obesitas.
Dit is de groep middelen die veel belooft, maar weinig presteert.
Jou oefeningen en leefstijl liggen aan de basis van wat jij wilt.

Als er een echt goed werken middel zou zijn, dan zou deze allang voorgeschreven worden door artsen aan mensen met obesitas.
Dit is de groep middelen die veel belooft, maar weinig presteert.
Jou oefeningen en leefstijl liggen aan de basis van wat jij wilt.

Volgens mij is de werking van efedrine wel degelijk bewezen..???

Jaa werkt allemaal wel :D maar kan er gewoon nergens aangeraken..
en dat irriteert me enorm;

speed kan ik dan wel weer aangeraken, maar dat heb ik natuurlijk net niet nodig :p

Zou ook niet zomaar T3 en clen gaan gebruiken als ik jou was lol.

beste fatburner ben je zelf.

ik heb L-carnitine en cafeine gebruikt, en bij mij helpt het wel :P niet te vergeten voeding is het belangrijkste dus jah :P

Terug
Naar boven