Fitness Seller

survivor

kazamafury

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.334
Al een hele tijd volg ik de serie survivor, die hetzelfde principe hanteert als de serie expeditie robinson maar waar men speelt voor een miljoen.

Dit betekent dat er niet zoiets bestaat als eerlijkheid en empathie wat het spel kei en keihard maakt. Tevens zijn er in de serie altijd wel wat "kleurrijke"personages die de serie in mijn ogen zeker het kijken waard maken.

De eerste episode is uit van seizoen 24, dus voor de liefhebbers:

survivor s24e01 two tribes one camp no rules

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

let the games begin

Zal eens kijken, expeditie rob is wel leuk soms

• Topic Starter Topic Starter
belooft een goed seizoen te worden!

die gast ook alles van het andere kamp stelen...de held

No rules? dus elkaar vermoorden?

Heb je het vorig seizoen ook gezien?

Ik dacht ik ga het vorige seizoen even checken, probleem is alleen dat er dan 2 van een vorig seizoen weer meedoen, dus dan verraad het al welke van de serie daarvoor niet de finale halen....dus mocht ik die ook gechecked willen hebben dan weet ik dat al :/

Laatst bewerkt:
Heb je het vorig seizoen ook gezien?

Ik dacht ik ga het vorige seizoen even checken, probleem is alleen dat er dan 2 van een vorig seizoen weer meedoen, dus dan verraad het al welke van de serie daarvoor niet de finale halen....dus mocht ik die ook gechecked willen hebben dan weet ik dat al :/

sommige characters die er heel erg uitspringen krijgen soms inderdaad de kans om aan een nieuw seizoen mee te doen. Dit komt echter bijna niet voor.

maar wel een vettere serie als dat lame expeditie robinson of niet?

Laatst bewerkt:
Heb je de seizoenen met Russel gezien? En Ozzy en Coach. Dit is toch wel van een ander niveau als Expeditie Robinson Amateurs

Heb je de seizoenen met Russel gezien? En Ozzy en Coach. Dit is toch wel van een ander niveau als Expeditie Robinson Amateurs

ofcourse, Russel was de eindbaas der eindbazen. Kerel was al multimiljonair met zijn eigen oliemaatschappij en gaf aan geloof ik redelijk arm te zijn. Vervolgens ging hij jonge meisjes gebruiken in zijn alliantie omdat die lekker dom waren zodat hij verder kon komen :roflol:

ofcourse, Russel was de eindbaas der eindbazen. Kerel was al multimiljonair met zijn eigen oliemaatschappij en gaf aan geloof ik redelijk arm te zijn. Vervolgens ging hij jonge meisjes gebruiken in zijn alliantie omdat die lekker dom waren zodat hij verder kon komen :roflol:

Ja haha, dat seizoen (s19) volg ik nu. Epic.

Het enige wat ik niet zo cool vind is het stemmen aan het eind van de series, de zwakke die onder de vleugels van een sterke speler mee zijn gesleurd naar het einde winnen. En de sterke word afgebrand om zijn manier van spelen die hem daar heeft gebracht, de echte survivor. :mad:

Ja, zoals Boston Rob de perfecte game speelde in seizoen 22, en russ toen snel onderuit ging. Wel logisch aangezien het na 2 seizoenen wel duidelijk is hoe Russ speelt, wel goede kans dat die tribe verder was gekomen als ze hem er niet direct uit hadden gestemd.

Die homo :o

Misschien komt hij nog van pas als spion ofzo.

Ja, zoals Boston Rob de perfecte game speelde in seizoen 22, en russ toen snel onderuit ging. Wel logisch aangezien het na 2 seizoenen wel duidelijk is hoe Russ speelt, wel goede kans dat die tribe verder was gekomen als ze hem er niet direct uit hadden gestemd.

Die homo :o

Misschien komt hij nog van pas als spion ofzo.

Ja precies! i feel you bro.

Hoeveel seizoenen heb je onder andere al gezien?

Die gasten zijn echt niet snugger dit seizoen.

En die gaylord mag er van mij uit.

Volgende ep is uit: http://thepiratebay.se/torrent/7085767/Survivor_S24E04_Bum-Puzzled_HDTV_XviD-FQM_[eztv]

Gaylord mag er inderdaad uit...vind het seizoen tot nu toe wel vermakelijk al springt er nog niemand echt uit...is ook slim om je in het begin koest te houden dus ik verwacht dat t nog wel zal gaan veranderen.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 11:46 ----------

idd

Die gasten zijn echt niet snugger dit seizoen.

En die gaylord mag er van mij uit.

Terug
Naar boven