XXL Nutrition

Sust, been, auw :-(

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Zoals het onderwerp al aangeeft. Injectiepijn. Maandag 2ml sust in rechterbeen en vandaag nog steeds behoorlijk last er van. Maat eigenlijk alleen als ik mijn been gebruik om te lopen. Iemand hier ervaring mee? Deze ampullen heb ik vaker gezet maar dan met mast er bij. Dit keer frontload sust only en dan dit weer. Kan geen benen trainen en ook niet cardioen. Hoe lang duurt dit ?

Zou je niet te veel zorgen maken. Andere gear als normaal? Frontload zal dus wel het nodige ml's zijn? Van de eerste paar spuiten heb ik ook 3-4 dagen echt last.
Anders overwegen in je glutus te zetten, dan kan je bijna alles gewoon trainen. Alleen squatten kan aardig zeer doen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel vaker in mijn been gezet. Dacht te rouleren met benen en billen. Maar denk dat ik alleen de billen nog maar ga prikken. Hoewel. Vanaf vandaag sust mast samen van een ander merk. Misschien is deze beter te verdragen.

• Topic Starter Topic Starter
De pijn is minder maar nog wel aanwezig vooral bij het lopen. Mijn bovenbeen is ook rood en dikker dan de andere been. Maar het klopt niet. Dat lijkt me goed want dat zou kunnen duiden op een ontstekking neem ik aan?!

Wanneer moet je voor zoiets naar de dokter?! En wat zeg je dan?!

Terug
Naar boven